vytisknout velikost písma Triumph pripravuje "motocykel", ktorý pôjde minimálne 645 km/h

Triumph pripravuje "motocykel", ktorý pôjde minimálne 645 km/h

Britská značka Triumph chce prekonať rýchlostný rekord dosiahnutý na motocykli, ktorý má aktuálne hodnotu 605 km/h. Triumph si verí na viac ako 400 míľ v hodine, čo je 645 km/h. Oficiálny pokus o nový rekord je naplánovaný na koniec augusta.

Monštrum, ktoré motocykel pripomína len vzdialene a ktoré by sa malo stať najrýchlejšou motorkou na svete, sa volá Triumph Rocket III Streamliner. Základom je karbón-kevlarová konštrukcia, pričom ide o vec dlhú takmer osem metrov, širokú 60 cm a vysokú jeden meter.

O pohon sa starajú dva motory s objemom 2,3 litra. Tie dohromady vyprodukujú 745 kW (1013 koní) a spaľujú metanol. Riadiť bude Guy Martin. Ten by mal zájsť nový rýchlostný rekord na soľnej pláni Bonneville v termíne od 24. do 27. augusta.

trim_3.jpgtrim_1.jpgtrim_2.jpgtrim_6.jpgtrim_8.jpgtrim_4.jpgtrim_7.jpgtrim_5.jpg

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY