vytisknout velikost písma Trion Nemesis bude dávať 2 000 koní a pôjde rýchlosťou 450 km/h. Možno.

Zatiaľ neznáma americká automobilka Trion Supercars (TSC) predstavila svoj ​​projekt Nemesis.
Trion Nemesis bude dávať 2 000 koní a pôjde rýchlosťou 450 km/h. Možno.

Kalifornská firma Trion Supercars uviedla, že začala vývoj superšportového modelu Nemesis, ktorý má byť silnejší než Koenigsegg One: 1 a rýchlejší ako Bugatti Veyron. O jeho pohon sa postará dvojicou turbodúchadiel preplňovaný osemvalec s výkonom viac ako 2 000 koní (1 491 kW) a doplnený osemstupňovou prevodovkou so sekvenčným radením. Celá pohonná jednotka bude usadená v karosérii so skeletom aj povrchovými dielmi vyrobenými z kombinácie uhlíkových kompozitov a hliníkových zliatin.

Trion Nemesis prev 2.jpgTrion Nemesis prev 1.jpgTrion Nemesis prev 3.jpgTrion Nemesis prev 4.jpgTrion Nemesis prev 5.jpgTrion Nemesis prev 6.jpg
Trion Nemesis na prvých obrázkoch nevyzerá vôbec zle...

Nový Nemesis by mal dosahovať najvyššiu rýchlosť cez 450 km/h a z 0 na 96 km/h zrýchľovať za 2,8 s. Palubná doska vraj bude zostavená z plochých monitorov a vodičovi ponúkne aktiváciu "predátorského režimu", ktorý upraví nastavenie podvozku a motora, zníži svetlú výšku a zmení vnútorné osvetlenie. Dodávateľské firmy už boli údajne vybrané a prvý prototyp má na cesty vyjsť už počas budúceho mesiaca. Otázkou samozrejme zostáva, či a v akej podobe sa Nemesis nakoniec dostane aspoň do malosériovej produkcie.

Rýchly test Subaru Levorg 1.6GT-S MY17: Podvozok stále v hlavnej úlohe

Subaru Levorg 1.6GT-S MY17

Ergonómia je dokonale jednoduchá, výhľad von skvelý, podvozok istý a riadenie zábavné.

včera | Dalibor Žák
Porsche Panamera 4S Diesel na brzde: Čo keď chýba elektrický kompresor?

Porsche Panamera 4S Diesel na brzde: Čo keď chýba elektrický kompresor?

Po Audi SQ7 sme zmerali reálny výkon rovnakého motora použitého v Porsche Panamera 4S Diesel. Obe jednotky sa ale líšia systémom preplňovania. Panamera nemá elektrický kompresor. Absencia elektrického kompresora sa prejaví najmä na nástupe krútiaceho momentu v nízkych otáčkach.

20. 1. 2017 | Dalibor Žák
Elektrický test: Hyundai Ioniq Electric vs. BMW i3 94 Ah vs. Nissan Leaf 30 kWh

Elektrický test: Hyundai Ioniq Electric vs. BMW i3 94 Ah vs. Nissan Leaf 30 kWh

Ak dnes chcete elektrický automobil, máte si z čoho vyberať. My sme si vybrali tri a veľmi podrobne ich porovnali.

19. 1. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY