vytisknout velikost písma Trion Nemesis bude dávať 2 000 koní a pôjde rýchlosťou 450 km/h. Možno.

Zatiaľ neznáma americká automobilka Trion Supercars (TSC) predstavila svoj ​​projekt Nemesis.
Trion Nemesis bude dávať 2 000 koní a pôjde rýchlosťou 450 km/h. Možno.

Kalifornská firma Trion Supercars uviedla, že začala vývoj superšportového modelu Nemesis, ktorý má byť silnejší než Koenigsegg One: 1 a rýchlejší ako Bugatti Veyron. O jeho pohon sa postará dvojicou turbodúchadiel preplňovaný osemvalec s výkonom viac ako 2 000 koní (1 491 kW) a doplnený osemstupňovou prevodovkou so sekvenčným radením. Celá pohonná jednotka bude usadená v karosérii so skeletom aj povrchovými dielmi vyrobenými z kombinácie uhlíkových kompozitov a hliníkových zliatin.

Trion Nemesis prev 2.jpgTrion Nemesis prev 1.jpgTrion Nemesis prev 3.jpgTrion Nemesis prev 4.jpgTrion Nemesis prev 5.jpgTrion Nemesis prev 6.jpg
Trion Nemesis na prvých obrázkoch nevyzerá vôbec zle...

Nový Nemesis by mal dosahovať najvyššiu rýchlosť cez 450 km/h a z 0 na 96 km/h zrýchľovať za 2,8 s. Palubná doska vraj bude zostavená z plochých monitorov a vodičovi ponúkne aktiváciu "predátorského režimu", ktorý upraví nastavenie podvozku a motora, zníži svetlú výšku a zmení vnútorné osvetlenie. Dodávateľské firmy už boli údajne vybrané a prvý prototyp má na cesty vyjsť už počas budúceho mesiaca. Otázkou samozrejme zostáva, či a v akej podobe sa Nemesis nakoniec dostane aspoň do malosériovej produkcie.

VW Amarok 3.0 TDI 165 kW vs. Toyota Hilux 2.4 D-4D: Motor, alebo výbava

VW Amarok vs. Toyota Hilux

Porovnanie týchto dvoch pick-upov sa dá na koniec celkom dobre zjednodušiť. V podstate si môžete vybrať, či chcete pick-up s naozaj silným motorom, alebo dáte prednosť podstatne menej dynamickej Toyote, ktorá vám výkon vykompenzuje bohatou výbavou.

18. 4. 2017 | Dalibor Žák
Škoda Favorit (1987) vs. Škoda Octavia (2017): 30 rokov vývoja za volantom

Favorit vs. Octavia

13. 4. 2017 | Dalibor Žák
 Zmerali sme akceleráciu všetkých verzií novej Škody Octavia RS

Škoda Octavia RS

Zmerali sme reálnu akceleráciu všetkých variantov novej Octavie RS a dvoch verzií Octavie Scout. Medzi najrýchlejším a najpomalším RS je pri zrýchlení 0-150 km/h rozdiel 5,3 s, pri zrýchlení 0-100 km/h to je 1,4 s. Všetky varianty Octavie RS aj Scout majú systém Launch Control. Kvôli čo najlepšiemu porovnaniu výsledkov sme merali verzie s automatickou prevodovkou DSG.

13. 4. 2017 | Dalibor Žák | 1 příspěvek

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY