vytisknout velikost písma Trion Nemesis bude dávať 2 000 koní a pôjde rýchlosťou 450 km/h. Možno.

Zatiaľ neznáma americká automobilka Trion Supercars (TSC) predstavila svoj ​​projekt Nemesis.
Trion Nemesis bude dávať 2 000 koní a pôjde rýchlosťou 450 km/h. Možno.

Kalifornská firma Trion Supercars uviedla, že začala vývoj superšportového modelu Nemesis, ktorý má byť silnejší než Koenigsegg One: 1 a rýchlejší ako Bugatti Veyron. O jeho pohon sa postará dvojicou turbodúchadiel preplňovaný osemvalec s výkonom viac ako 2 000 koní (1 491 kW) a doplnený osemstupňovou prevodovkou so sekvenčným radením. Celá pohonná jednotka bude usadená v karosérii so skeletom aj povrchovými dielmi vyrobenými z kombinácie uhlíkových kompozitov a hliníkových zliatin.

Trion Nemesis prev 2.jpgTrion Nemesis prev 1.jpgTrion Nemesis prev 3.jpgTrion Nemesis prev 4.jpgTrion Nemesis prev 5.jpgTrion Nemesis prev 6.jpg
Trion Nemesis na prvých obrázkoch nevyzerá vôbec zle...

Nový Nemesis by mal dosahovať najvyššiu rýchlosť cez 450 km/h a z 0 na 96 km/h zrýchľovať za 2,8 s. Palubná doska vraj bude zostavená z plochých monitorov a vodičovi ponúkne aktiváciu "predátorského režimu", ktorý upraví nastavenie podvozku a motora, zníži svetlú výšku a zmení vnútorné osvetlenie. Dodávateľské firmy už boli údajne vybrané a prvý prototyp má na cesty vyjsť už počas budúceho mesiaca. Otázkou samozrejme zostáva, či a v akej podobe sa Nemesis nakoniec dostane aspoň do malosériovej produkcie.

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

Dnešný test jasne ukazuje, že akonáhle sa do hybridov naplno oprú európske značky so svojím vedomostným, technickým a finančným zázemím, môže sa náskok skupiny Toyota rýchlo rozplynúť.

26. 5. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Meranie výkonu na brzde

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 na brzde nesklamal. Nameraný výkon zodpovedá oficiálne udávanému maximu. Vrchol krútiaceho momentu je takmer presne o 50 Nm vyšší.

23. 5. 2017 | Dalibor Žák
Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Za 23-tisíc eur dostanete plne vybavený automobil s prvkami typu adaptívneho tempomatu a bezkľúčového prístupu, so systémom sledovania mŕtveho uhla, s inteligentným parkovacím asistentom alebo vyhrievaním volantu.

18. 5. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY