vytisknout velikost písma Trieda S od Ares Atelieru je tuningovou odpoveďou na chystaný Pullman

Trieda S od Ares Atelieru je tuningovou odpoveďou na chystaný Pullman

Nehovorte, že na veľkosti nezáleží. Najmä pokiaľ ide o luxusné limuzíny, bývajú väčšie proste lepší. Ani nemusí ísť o to, ako jazdia, ale o efekt príchodu na miesto určenia. A s predĺženou limuzínou Mercedesu triedy S v tuningu určite vzbudíte rozruch.

5045671301853751849.jpg14980935111041049508.jpgSamozrejme je k dispozícii rozsiahla audiovizuálna technika, chladnička na nápoje, masážne sedadlá s vyhrievaním a ventiláciou a veľa ďalšieho, na čo si zákazník spomenie

Dizajnérska firma ARES Atelier ponúka rôzne doplnky na niekoľko luxusných a exkluzívnych áut, ale tentoraz sa zamerala aj na prestavbu a pomerne zásadný zásah do konštrukcie vozidla. Nový Mercedes-Benz triedy S bol totiž predĺžený, aby sa vzadu urobilo miesto pre štyri proti sebe nasmerované kreslá.

Projekt je zatiaľ predstavený vo forme vizualizácie, ale už sa na ňom pracuje, aby ho spoločnosť stihla ukázať na autosalóne v Ženeve. Tam sa zhodou okolností predstaví aj "oficiálny" továrenský Mercedes-Benz S Pullman v predĺženej verzii.

ARES Atelier nasadil na predĺženú limuzínu triedy S aj karbónový bodykit, čo by sme si asi odpustili, ale nemáme dôvod neveriť, že prevedenie interiéru bude luxusné a opulentné. Výkon pohonnej jednotky, ktorú ARES nešpecifikuje, je cez 600 koní. Zrejme pôjde o zladený dvanásťvalec. Zaujímavosťou je tiež možnosť priplatiť si za obrnenú verziu.

1210935879178778991.jpg12450040681521681161.jpg1384942356381637641.jpg20568351262105086038.jpg310835208422763348.jpg5404359681197320339.jpg727191933991676831.jpg779876083889465304.jpg

VW Amarok 3.0 TDI 165 kW vs. Toyota Hilux 2.4 D-4D: Motor, alebo výbava

VW Amarok vs. Toyota Hilux

Porovnanie týchto dvoch pick-upov sa dá na koniec celkom dobre zjednodušiť. V podstate si môžete vybrať, či chcete pick-up s naozaj silným motorom, alebo dáte prednosť podstatne menej dynamickej Toyote, ktorá vám výkon vykompenzuje bohatou výbavou.

18. 4. 2017 | Dalibor Žák
Škoda Favorit (1987) vs. Škoda Octavia (2017): 30 rokov vývoja za volantom

Favorit vs. Octavia

13. 4. 2017 | Dalibor Žák
 Zmerali sme akceleráciu všetkých verzií novej Škody Octavia RS

Škoda Octavia RS

Zmerali sme reálnu akceleráciu všetkých variantov novej Octavie RS a dvoch verzií Octavie Scout. Medzi najrýchlejším a najpomalším RS je pri zrýchlení 0-150 km/h rozdiel 5,3 s, pri zrýchlení 0-100 km/h to je 1,4 s. Všetky varianty Octavie RS aj Scout majú systém Launch Control. Kvôli čo najlepšiemu porovnaniu výsledkov sme merali verzie s automatickou prevodovkou DSG.

13. 4. 2017 | Dalibor Žák | 1 příspěvek

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY