vytisknout velikost písma Trieda S od Ares Atelieru je tuningovou odpoveďou na chystaný Pullman

Trieda S od Ares Atelieru je tuningovou odpoveďou na chystaný Pullman

Nehovorte, že na veľkosti nezáleží. Najmä pokiaľ ide o luxusné limuzíny, bývajú väčšie proste lepší. Ani nemusí ísť o to, ako jazdia, ale o efekt príchodu na miesto určenia. A s predĺženou limuzínou Mercedesu triedy S v tuningu určite vzbudíte rozruch.

5045671301853751849.jpg14980935111041049508.jpgSamozrejme je k dispozícii rozsiahla audiovizuálna technika, chladnička na nápoje, masážne sedadlá s vyhrievaním a ventiláciou a veľa ďalšieho, na čo si zákazník spomenie

Dizajnérska firma ARES Atelier ponúka rôzne doplnky na niekoľko luxusných a exkluzívnych áut, ale tentoraz sa zamerala aj na prestavbu a pomerne zásadný zásah do konštrukcie vozidla. Nový Mercedes-Benz triedy S bol totiž predĺžený, aby sa vzadu urobilo miesto pre štyri proti sebe nasmerované kreslá.

Projekt je zatiaľ predstavený vo forme vizualizácie, ale už sa na ňom pracuje, aby ho spoločnosť stihla ukázať na autosalóne v Ženeve. Tam sa zhodou okolností predstaví aj "oficiálny" továrenský Mercedes-Benz S Pullman v predĺženej verzii.

ARES Atelier nasadil na predĺženú limuzínu triedy S aj karbónový bodykit, čo by sme si asi odpustili, ale nemáme dôvod neveriť, že prevedenie interiéru bude luxusné a opulentné. Výkon pohonnej jednotky, ktorú ARES nešpecifikuje, je cez 600 koní. Zrejme pôjde o zladený dvanásťvalec. Zaujímavosťou je tiež možnosť priplatiť si za obrnenú verziu.

1210935879178778991.jpg12450040681521681161.jpg1384942356381637641.jpg20568351262105086038.jpg310835208422763348.jpg5404359681197320339.jpg727191933991676831.jpg779876083889465304.jpg

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

Dnešný test jasne ukazuje, že akonáhle sa do hybridov naplno oprú európske značky so svojím vedomostným, technickým a finančným zázemím, môže sa náskok skupiny Toyota rýchlo rozplynúť.

včera | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Meranie výkonu na brzde

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 na brzde nesklamal. Nameraný výkon zodpovedá oficiálne udávanému maximu. Vrchol krútiaceho momentu je takmer presne o 50 Nm vyšší.

23. 5. 2017 | Dalibor Žák
Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Za 23-tisíc eur dostanete plne vybavený automobil s prvkami typu adaptívneho tempomatu a bezkľúčového prístupu, so systémom sledovania mŕtveho uhla, s inteligentným parkovacím asistentom alebo vyhrievaním volantu.

18. 5. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY