vytisknout velikost písma "Trhne si nohou!", odkazuje Mini konceptom hybridnej kolobežky

"Trhne si nohou!", odkazuje Mini konceptom hybridnej kolobežky

Na autosalóne v Los Angeles nie je vidno len autá. Napríklad Mini sem priviezlo koncept kolobežky. Je to ale svojim spôsobom hybridná kolobežka, lebo má akumulátor a na jedno nabitie prejde 15 až 25 km s maximálnou rýchlosťou 25 km/h.

mini (24).jpgmini (25).jpgmini (17).jpgVypojiť z nabíjačky, vybrať z kufra, rozložiť, trhnúť si a vyraziť. Iste, je to tak trochu zbytočnosť, ale každý občas potrebuje zbytočnú hračku

Hybridná kolobežka? Áno, elektromotor sa totiž zapojí do práce až po prekročení určitej rýchlosti, takže sa musíte rozbehnúť pekne postarom. Musíte si proste poriadne "trhnúť nohou".

Kolobežka má hmotnosť 18 kg a nabíjať ju môžete ako z klasickej domácej zásuvky, tak aj z dvanásťvoltovej zástrčky v aute, čo je určite užitočné. Navyše je skladná a zmestí sa do kufra nového Mini.

Kolobežka Mini Citysurfer dokonca disponuje systémom nastaviteľnej rekuperácie, takže môžete napríklad pri jazde z kopca pomaly dobíjať batérie. Samozrejme má tiež na každom kolese mechanickú brzdu. Zatiaľ nie je jasné, či sa niečo také objaví v ponuke príslušenstva automobilky Mini. Záujem by o to ale určite bol.

mini (1).jpgmini (10).jpgmini (12).jpgmini (14).jpgmini (15).jpgmini (16).jpgmini (19).jpgmini (2).jpgmini (20).jpgmini (21).jpgmini (23).jpgmini (26).jpgmini (27).jpgmini (28).jpgmini (29).jpgmini (3).jpgmini (4).jpgmini (5).jpgmini (6).jpgmini (9).jpg

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

Dnešný test jasne ukazuje, že akonáhle sa do hybridov naplno oprú európske značky so svojím vedomostným, technickým a finančným zázemím, môže sa náskok skupiny Toyota rýchlo rozplynúť.

26. 5. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Meranie výkonu na brzde

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 na brzde nesklamal. Nameraný výkon zodpovedá oficiálne udávanému maximu. Vrchol krútiaceho momentu je takmer presne o 50 Nm vyšší.

23. 5. 2017 | Dalibor Žák
Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Za 23-tisíc eur dostanete plne vybavený automobil s prvkami typu adaptívneho tempomatu a bezkľúčového prístupu, so systémom sledovania mŕtveho uhla, s inteligentným parkovacím asistentom alebo vyhrievaním volantu.

18. 5. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY