vytisknout velikost písma "Trhne si nohou!", odkazuje Mini konceptom hybridnej kolobežky

"Trhne si nohou!", odkazuje Mini konceptom hybridnej kolobežky

Na autosalóne v Los Angeles nie je vidno len autá. Napríklad Mini sem priviezlo koncept kolobežky. Je to ale svojim spôsobom hybridná kolobežka, lebo má akumulátor a na jedno nabitie prejde 15 až 25 km s maximálnou rýchlosťou 25 km/h.

mini (24).jpgmini (25).jpgmini (17).jpgVypojiť z nabíjačky, vybrať z kufra, rozložiť, trhnúť si a vyraziť. Iste, je to tak trochu zbytočnosť, ale každý občas potrebuje zbytočnú hračku

Hybridná kolobežka? Áno, elektromotor sa totiž zapojí do práce až po prekročení určitej rýchlosti, takže sa musíte rozbehnúť pekne postarom. Musíte si proste poriadne "trhnúť nohou".

Kolobežka má hmotnosť 18 kg a nabíjať ju môžete ako z klasickej domácej zásuvky, tak aj z dvanásťvoltovej zástrčky v aute, čo je určite užitočné. Navyše je skladná a zmestí sa do kufra nového Mini.

Kolobežka Mini Citysurfer dokonca disponuje systémom nastaviteľnej rekuperácie, takže môžete napríklad pri jazde z kopca pomaly dobíjať batérie. Samozrejme má tiež na každom kolese mechanickú brzdu. Zatiaľ nie je jasné, či sa niečo také objaví v ponuke príslušenstva automobilky Mini. Záujem by o to ale určite bol.

mini (1).jpgmini (10).jpgmini (12).jpgmini (14).jpgmini (15).jpgmini (16).jpgmini (19).jpgmini (2).jpgmini (20).jpgmini (21).jpgmini (23).jpgmini (26).jpgmini (27).jpgmini (28).jpgmini (29).jpgmini (3).jpgmini (4).jpgmini (5).jpgmini (6).jpgmini (9).jpg

VW Amarok 3.0 TDI 165 kW vs. Toyota Hilux 2.4 D-4D: Motor, alebo výbava

VW Amarok vs. Toyota Hilux

Porovnanie týchto dvoch pick-upov sa dá na koniec celkom dobre zjednodušiť. V podstate si môžete vybrať, či chcete pick-up s naozaj silným motorom, alebo dáte prednosť podstatne menej dynamickej Toyote, ktorá vám výkon vykompenzuje bohatou výbavou.

18. 4. 2017 | Dalibor Žák
Škoda Favorit (1987) vs. Škoda Octavia (2017): 30 rokov vývoja za volantom

Favorit vs. Octavia

13. 4. 2017 | Dalibor Žák
 Zmerali sme akceleráciu všetkých verzií novej Škody Octavia RS

Škoda Octavia RS

Zmerali sme reálnu akceleráciu všetkých variantov novej Octavie RS a dvoch verzií Octavie Scout. Medzi najrýchlejším a najpomalším RS je pri zrýchlení 0-150 km/h rozdiel 5,3 s, pri zrýchlení 0-100 km/h to je 1,4 s. Všetky varianty Octavie RS aj Scout majú systém Launch Control. Kvôli čo najlepšiemu porovnaniu výsledkov sme merali verzie s automatickou prevodovkou DSG.

13. 4. 2017 | Dalibor Žák | 1 příspěvek

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY