vytisknout velikost písma Toyoty Prius musia do servisu. Hybridný pohon sa môže sám vypnúť

Toyoty Prius musia do servisu. Hybridný pohon sa môže sám vypnúť

Problém s riadiacim softvérom hybridného pohonu si vyžiadal preventívne uverejnenie zvolávacej servisnej akcie na asi 625 000 vozidiel Toyota Prius vyrobených od mája 2010 do novembra 2014.

Toyota zistila, že pri neobvyklých okolnostiach môže dôjsť k núdzovému odpojeniu a následnému úplnému vypnutiu hybridného pohonu za jazdy. Zvolávacia akcia sa týka predovšetkým áut v USA a v Európe.

Automobilka Toyota nemá hlásené žiadne nehody ani zranenia súvisiace s týmto problémom. Majitelia hybridných Priusov budú postupne vyzvaní k návšteve servisu, prípadne dôjde k úprave počas rutinných prehliadok.

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Možno prišiel z pekla, ale tých menej šťastlivcov, ktorí si ho budú môcť kúpiť, odvezie rovno do vodičského raja.

20. 6. 2017 | Dalibor Žák
Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Mohutný zvukový prejav urobí s zážitkom jazdy divy a motor odovzdáva svoju silu presne v tých otáčkach, kde ju oceníte najviac pri jazde na neznámych kľukatých cestách alebo práve mimo asfaltu. Čo je kráľovská disciplína tejto Hondy.

19. 6. 2017 | Dalibor Žák
Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima GT sa dodáva výhradne s motorom 2.0 T-GDI. Výrobca sľubuje 180 kW a 350 Nm, my sme namerali ešte vyššie maximá. Krútiaci moment sa drží nad nominálnou hodnotou v intervale 1400-4500 min-1.

15. 6. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY