vytisknout velikost písma Toyota Verso-S s prvým faceliftom, lepší vzhľad a bohatšia výbava

Automobilka Toyota po štyroch rokoch omladila svoje najmenšie MPV odvodené z radu Yaris a pomenované Verso-S.
Toyota Verso-S s prvým faceliftom, lepší vzhľad a bohatšia výbava

Rad Verso-S v ponuke slovenkého importéra v súčasnosti nefiguruje, ale aj naši zákazníci sa s ním svojho času stretávali najmä v konverzii predávanej ako Subaru Trezia. Model Toyota Verso-S bol verejnosti predstavený na parížskom autosalóne v roku 2010 a stal sa najmenším zástupcom Toyoty v kategórii kompaktných MPV. Teraz prichádza Verso-S v modernizovanej podobe, ktorá vyniká najmä modernejším a vyspelejšie pôsobiacim dizajnom.

Toyota Verso S 1.jpgToyota Verso S 2.jpgToyota Verso S 3.jpgToyota Verso S 4.jpg
Toyota Verso-S vo svojej čerstvo modernizovanej podobe

Upravený predok odráža aktuálne trendy kompaktných modelov od Toyoty. Usmievavý pás na maske zostal zachovaný, avšak nárazník vyniká výraznejším tvarovaním a prepracované predné svetlomety štandardne vynikajú projektormi spoločnými pre stretávacie i diaľkové svetlá a vstavanými zdrojmi LED pre denné svietenie. Aj združené zadné svetlá majú teraz nový vzhľad a dočkali sa zástavby zdrojov LED.

Namiesto doteraz ponúkanej svetlo modrej metalízy sa v ponuke objavuje bronzová metalíza (na snímkach) a nové šestnásťpalcové zliatinové kolesá majú ponúkať "trojrozmerný vzhľad lúčov". V závislosti na konkrétnom trhu možno voliť z čierneho a hnedo-čierneho interiéru, hoci jeho snímky Toyota nezverejnila. V štandardnej výbave je teraz stráženie tlaku v pneumatikách a cúvacia kamera, priplácať možno za novú multimediálnu zábavnú sústavu Toyota Touch 2 s veľkoplošným farebným displejom a všestrannou konektivitou.

Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: ide pekne, ale Cupra to nie je

Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: ide pekne, ale Cupra to nie je

Seat Leon 1.4 TSI 110 kW by mal akcelerovať na 100 km/h za 8 sekúnd. My sme sa nedostali pod 9,5 s. Pokusy o rýchly rozjazd komplikujú obmedzenia otáčok aj nevypínatelná stabilizácia. Porovnanie s SUV Ateca ale ukazuje, že v diaľničnom tempe je hatchback rýchlejší. Z 80 na 120 km/h zrýchľuje Leon lepšie než napríklad roadstery Fiat 124 Spider a Mazda MX-5.

17. 10. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdeniek: BMW 525d E60 vs Škoda Octavia III 2.0 TDI

Test jazdeniek: BMW 525d E60 vs Škoda Octavia III 2.0 TDI

Za 10 až 12 tisíc eur je na trhu ojazdených áut mimoriadne dobrý výber. Na dosah sa dostávajú skôr veľmi drahé prémiové vozidlá. Desaťročný bavorák je stále príjemné a hodnotné auto. Moderná Octavia sa ale popri staršom BMW nemusí hanbiť. Zadarmo rozhodne nebude jazdiť ani jeden z týchto vozov.

10. 10. 2017 | Dalibor Žák
Škoda 1101 VO/P vs. Škoda KodiaQ: K obrane vlasti pripravený!

Škoda 1101 VO/P vs. Škoda KodiaQ: K obrane vlasti pripravený!

Škoda VO vznikla na nezmenenom chrbticovom ráme Škody 1101. VO znamená "vojenská otvorená", P "pohotovostná". Počas štyroch rokov vyšlo z českých závodov v Mělníku a Chocni celkom 4237 kusov. Všetku terénnu výbavu tvorila štandardná, 19cm svetlá výška a vyslobodzovacia lopata na boku.

9. 10. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY