vytisknout velikost písma Toyota Verso-S s prvým faceliftom, lepší vzhľad a bohatšia výbava

Automobilka Toyota po štyroch rokoch omladila svoje najmenšie MPV odvodené z radu Yaris a pomenované Verso-S.
Toyota Verso-S s prvým faceliftom, lepší vzhľad a bohatšia výbava

Rad Verso-S v ponuke slovenkého importéra v súčasnosti nefiguruje, ale aj naši zákazníci sa s ním svojho času stretávali najmä v konverzii predávanej ako Subaru Trezia. Model Toyota Verso-S bol verejnosti predstavený na parížskom autosalóne v roku 2010 a stal sa najmenším zástupcom Toyoty v kategórii kompaktných MPV. Teraz prichádza Verso-S v modernizovanej podobe, ktorá vyniká najmä modernejším a vyspelejšie pôsobiacim dizajnom.

Toyota Verso S 1.jpgToyota Verso S 2.jpgToyota Verso S 3.jpgToyota Verso S 4.jpg
Toyota Verso-S vo svojej čerstvo modernizovanej podobe

Upravený predok odráža aktuálne trendy kompaktných modelov od Toyoty. Usmievavý pás na maske zostal zachovaný, avšak nárazník vyniká výraznejším tvarovaním a prepracované predné svetlomety štandardne vynikajú projektormi spoločnými pre stretávacie i diaľkové svetlá a vstavanými zdrojmi LED pre denné svietenie. Aj združené zadné svetlá majú teraz nový vzhľad a dočkali sa zástavby zdrojov LED.

Namiesto doteraz ponúkanej svetlo modrej metalízy sa v ponuke objavuje bronzová metalíza (na snímkach) a nové šestnásťpalcové zliatinové kolesá majú ponúkať "trojrozmerný vzhľad lúčov". V závislosti na konkrétnom trhu možno voliť z čierneho a hnedo-čierneho interiéru, hoci jeho snímky Toyota nezverejnila. V štandardnej výbave je teraz stráženie tlaku v pneumatikách a cúvacia kamera, priplácať možno za novú multimediálnu zábavnú sústavu Toyota Touch 2 s veľkoplošným farebným displejom a všestrannou konektivitou.

Test Range Rover Evoque Convertible: Kodiaq naopak

Range Rover Evoque Convertible

Nezmysel to je možno z pohľadu bežných zákazníkov, ale z pohľadu ľudí, ktorí si podobný voz môžu dovoliť a ktorí hľadajú iba štýl, je Evoque Convertible dokonale atraktívne, pretože vlastne nič iné než štýl neponúka.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: Audi A8 je kvalitné a spoľahlivé, ale šetriť na ňom nemôžete

Jazdenka Audi A8

Ak vám nevadí drahší servis, kupujte. Takto príjemné, komfortné a ničím neobťažujúce autá už o chvíľu nebudú.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Začíname

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Vrcholné prevedenie Peugeotu 2008 GT Line nám bude robiť spoločnosť do konca júna. Testovaný exemplár dostal takmer kompletnú výbavu. Najsilnejší vznetový motor v ponuke disponuje výkonom 120 koní. Už od prvých kilometrov je jasné, že pôjde o úsporný automobil.

1. 3. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY