vytisknout velikost písma Toyota Verso-S s prvým faceliftom, lepší vzhľad a bohatšia výbava

Automobilka Toyota po štyroch rokoch omladila svoje najmenšie MPV odvodené z radu Yaris a pomenované Verso-S.
Toyota Verso-S s prvým faceliftom, lepší vzhľad a bohatšia výbava

Rad Verso-S v ponuke slovenkého importéra v súčasnosti nefiguruje, ale aj naši zákazníci sa s ním svojho času stretávali najmä v konverzii predávanej ako Subaru Trezia. Model Toyota Verso-S bol verejnosti predstavený na parížskom autosalóne v roku 2010 a stal sa najmenším zástupcom Toyoty v kategórii kompaktných MPV. Teraz prichádza Verso-S v modernizovanej podobe, ktorá vyniká najmä modernejším a vyspelejšie pôsobiacim dizajnom.

Toyota Verso S 1.jpgToyota Verso S 2.jpgToyota Verso S 3.jpgToyota Verso S 4.jpg
Toyota Verso-S vo svojej čerstvo modernizovanej podobe

Upravený predok odráža aktuálne trendy kompaktných modelov od Toyoty. Usmievavý pás na maske zostal zachovaný, avšak nárazník vyniká výraznejším tvarovaním a prepracované predné svetlomety štandardne vynikajú projektormi spoločnými pre stretávacie i diaľkové svetlá a vstavanými zdrojmi LED pre denné svietenie. Aj združené zadné svetlá majú teraz nový vzhľad a dočkali sa zástavby zdrojov LED.

Namiesto doteraz ponúkanej svetlo modrej metalízy sa v ponuke objavuje bronzová metalíza (na snímkach) a nové šestnásťpalcové zliatinové kolesá majú ponúkať "trojrozmerný vzhľad lúčov". V závislosti na konkrétnom trhu možno voliť z čierneho a hnedo-čierneho interiéru, hoci jeho snímky Toyota nezverejnila. V štandardnej výbave je teraz stráženie tlaku v pneumatikách a cúvacia kamera, priplácať možno za novú multimediálnu zábavnú sústavu Toyota Touch 2 s veľkoplošným farebným displejom a všestrannou konektivitou.

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Možno prišiel z pekla, ale tých menej šťastlivcov, ktorí si ho budú môcť kúpiť, odvezie rovno do vodičského raja.

20. 6. 2017 | Dalibor Žák
Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Mohutný zvukový prejav urobí s zážitkom jazdy divy a motor odovzdáva svoju silu presne v tých otáčkach, kde ju oceníte najviac pri jazde na neznámych kľukatých cestách alebo práve mimo asfaltu. Čo je kráľovská disciplína tejto Hondy.

19. 6. 2017 | Dalibor Žák
Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima GT sa dodáva výhradne s motorom 2.0 T-GDI. Výrobca sľubuje 180 kW a 350 Nm, my sme namerali ešte vyššie maximá. Krútiaci moment sa drží nad nominálnou hodnotou v intervale 1400-4500 min-1.

15. 6. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY