vytisknout velikost písma Toyota Tundrasine je pick-up s ôsmimi dverami

Toyota Tundrasine je pick-up s ôsmimi dverami

Na SEMA 2015 si prídu na svoje aj priaznivci úžitkových áut. Svojím spôsobom. Napríklad Toyota vzala pick-up Tundra, jeden zo svojich hlavných modelov na severoamerickom trhu, a prestavala ho na predĺženú limuzínu - avšak stále s korbou vzadu.

00.jpg00-1.jpg00-2.jpg
Koncept Toyota Tundrasine vychádza z pick-upu Tundra 1794 Edition CrewMax; na dĺžku meria 7,9 m

Limo-pick-up vychádza z prevedenia Tundra 1794 Edition CrewMax, ale s rázvorom natiahnutým na rovných 90 palcov (2286 mm). Inak sa exteriér od sériovej Tundry prakticky nelíši, čo je vlastne prekvapujúce.

Zhodný s produkčnou verziou je aj hnací reťazec. Tvorí ho vidlicový osemvalec 5,7 l s výkonom 284 kW, šesťstupňová automatická prevodovka a pohon všetkých kolies.

00-7.jpg00-8.jpg00-9.jpgFarebná kombinácia v interiéri pôsobí príliš moderne, ale na nedostatok pohodlia sa cestujúci určite sťažovať nebudú

Dizajnéri sa ale vybláznili v interiéri. Kombinácia lešteného dreva, hnedej kože a bielych švov je údajne inšpirovaná svetom súkromných lietadiel. Vzadu sa nachádzajú samostatne polohovateľné kreslá megalomanských tvarov a samozrejme aj špičkový zábavný systém.

Ako asi tušíte, so sériovou výrobou Tundrasine plány Toyoty nepočítajú.

00-3.jpg00-4.jpg00-5.jpg

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Možno prišiel z pekla, ale tých menej šťastlivcov, ktorí si ho budú môcť kúpiť, odvezie rovno do vodičského raja.

20. 6. 2017 | Dalibor Žák
Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Mohutný zvukový prejav urobí s zážitkom jazdy divy a motor odovzdáva svoju silu presne v tých otáčkach, kde ju oceníte najviac pri jazde na neznámych kľukatých cestách alebo práve mimo asfaltu. Čo je kráľovská disciplína tejto Hondy.

19. 6. 2017 | Dalibor Žák
Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima GT sa dodáva výhradne s motorom 2.0 T-GDI. Výrobca sľubuje 180 kW a 350 Nm, my sme namerali ešte vyššie maximá. Krútiaci moment sa drží nad nominálnou hodnotou v intervale 1400-4500 min-1.

15. 6. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY