vytisknout velikost písma Toyota Tundrasine je pick-up s ôsmimi dverami

Toyota Tundrasine je pick-up s ôsmimi dverami

Na SEMA 2015 si prídu na svoje aj priaznivci úžitkových áut. Svojím spôsobom. Napríklad Toyota vzala pick-up Tundra, jeden zo svojich hlavných modelov na severoamerickom trhu, a prestavala ho na predĺženú limuzínu - avšak stále s korbou vzadu.

00.jpg00-1.jpg00-2.jpg
Koncept Toyota Tundrasine vychádza z pick-upu Tundra 1794 Edition CrewMax; na dĺžku meria 7,9 m

Limo-pick-up vychádza z prevedenia Tundra 1794 Edition CrewMax, ale s rázvorom natiahnutým na rovných 90 palcov (2286 mm). Inak sa exteriér od sériovej Tundry prakticky nelíši, čo je vlastne prekvapujúce.

Zhodný s produkčnou verziou je aj hnací reťazec. Tvorí ho vidlicový osemvalec 5,7 l s výkonom 284 kW, šesťstupňová automatická prevodovka a pohon všetkých kolies.

00-7.jpg00-8.jpg00-9.jpgFarebná kombinácia v interiéri pôsobí príliš moderne, ale na nedostatok pohodlia sa cestujúci určite sťažovať nebudú

Dizajnéri sa ale vybláznili v interiéri. Kombinácia lešteného dreva, hnedej kože a bielych švov je údajne inšpirovaná svetom súkromných lietadiel. Vzadu sa nachádzajú samostatne polohovateľné kreslá megalomanských tvarov a samozrejme aj špičkový zábavný systém.

Ako asi tušíte, so sériovou výrobou Tundrasine plány Toyoty nepočítajú.

00-3.jpg00-4.jpg00-5.jpg

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

16. 8. 2017 | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY