vytisknout velikost písma Toyota Tundrasine je pick-up s ôsmimi dverami

Toyota Tundrasine je pick-up s ôsmimi dverami

Na SEMA 2015 si prídu na svoje aj priaznivci úžitkových áut. Svojím spôsobom. Napríklad Toyota vzala pick-up Tundra, jeden zo svojich hlavných modelov na severoamerickom trhu, a prestavala ho na predĺženú limuzínu - avšak stále s korbou vzadu.

00.jpg00-1.jpg00-2.jpg
Koncept Toyota Tundrasine vychádza z pick-upu Tundra 1794 Edition CrewMax; na dĺžku meria 7,9 m

Limo-pick-up vychádza z prevedenia Tundra 1794 Edition CrewMax, ale s rázvorom natiahnutým na rovných 90 palcov (2286 mm). Inak sa exteriér od sériovej Tundry prakticky nelíši, čo je vlastne prekvapujúce.

Zhodný s produkčnou verziou je aj hnací reťazec. Tvorí ho vidlicový osemvalec 5,7 l s výkonom 284 kW, šesťstupňová automatická prevodovka a pohon všetkých kolies.

00-7.jpg00-8.jpg00-9.jpgFarebná kombinácia v interiéri pôsobí príliš moderne, ale na nedostatok pohodlia sa cestujúci určite sťažovať nebudú

Dizajnéri sa ale vybláznili v interiéri. Kombinácia lešteného dreva, hnedej kože a bielych švov je údajne inšpirovaná svetom súkromných lietadiel. Vzadu sa nachádzajú samostatne polohovateľné kreslá megalomanských tvarov a samozrejme aj špičkový zábavný systém.

Ako asi tušíte, so sériovou výrobou Tundrasine plány Toyoty nepočítajú.

00-3.jpg00-4.jpg00-5.jpg

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY