vytisknout velikost písma Toyota Tundrasine je pick-up s ôsmimi dverami

Toyota Tundrasine je pick-up s ôsmimi dverami

Na SEMA 2015 si prídu na svoje aj priaznivci úžitkových áut. Svojím spôsobom. Napríklad Toyota vzala pick-up Tundra, jeden zo svojich hlavných modelov na severoamerickom trhu, a prestavala ho na predĺženú limuzínu - avšak stále s korbou vzadu.

00.jpg00-1.jpg00-2.jpg
Koncept Toyota Tundrasine vychádza z pick-upu Tundra 1794 Edition CrewMax; na dĺžku meria 7,9 m

Limo-pick-up vychádza z prevedenia Tundra 1794 Edition CrewMax, ale s rázvorom natiahnutým na rovných 90 palcov (2286 mm). Inak sa exteriér od sériovej Tundry prakticky nelíši, čo je vlastne prekvapujúce.

Zhodný s produkčnou verziou je aj hnací reťazec. Tvorí ho vidlicový osemvalec 5,7 l s výkonom 284 kW, šesťstupňová automatická prevodovka a pohon všetkých kolies.

00-7.jpg00-8.jpg00-9.jpgFarebná kombinácia v interiéri pôsobí príliš moderne, ale na nedostatok pohodlia sa cestujúci určite sťažovať nebudú

Dizajnéri sa ale vybláznili v interiéri. Kombinácia lešteného dreva, hnedej kože a bielych švov je údajne inšpirovaná svetom súkromných lietadiel. Vzadu sa nachádzajú samostatne polohovateľné kreslá megalomanských tvarov a samozrejme aj špičkový zábavný systém.

Ako asi tušíte, so sériovou výrobou Tundrasine plány Toyoty nepočítajú.

00-3.jpg00-4.jpg00-5.jpg

Test Range Rover Evoque Convertible: Kodiaq naopak

Range Rover Evoque Convertible

Nezmysel to je možno z pohľadu bežných zákazníkov, ale z pohľadu ľudí, ktorí si podobný voz môžu dovoliť a ktorí hľadajú iba štýl, je Evoque Convertible dokonale atraktívne, pretože vlastne nič iné než štýl neponúka.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: Audi A8 je kvalitné a spoľahlivé, ale šetriť na ňom nemôžete

Jazdenka Audi A8

Ak vám nevadí drahší servis, kupujte. Takto príjemné, komfortné a ničím neobťažujúce autá už o chvíľu nebudú.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Začíname

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Vrcholné prevedenie Peugeotu 2008 GT Line nám bude robiť spoločnosť do konca júna. Testovaný exemplár dostal takmer kompletnú výbavu. Najsilnejší vznetový motor v ponuke disponuje výkonom 120 koní. Už od prvých kilometrov je jasné, že pôjde o úsporný automobil.

1. 3. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY