vytisknout velikost písma Toyota S-FR Racing Concept je vreckový špeciál pre Tokio

Toyota S-FR Racing Concept je vreckový špeciál pre Tokio

Koncept Toyota S-FR sa predstavil začiatkom októbra. Išlo o veľmi kompaktné kupé dlhé necelé štyri metre. Uvidíme ho na autosalóne v Tokiu, kde ale Toyota predstaví ešte jednu verziu. Ako prezrádza označenie S-FR Racing, pôjde o závodné prevedenie vreckového kupé.

Bohužiaľ Toyota vo svojich oficiálnych materiáloch zatiaľ nič konkrétneho nepovedala. Prirodzene bude veľmi zaujímavý hlavne pomer hmotnosti k výkonu, lenže v tomto smere nám môžu poslúžiť iba všeobecné špekulácie. Tie sľubujú hmotnosť pod jednu tonu a výkon zhruba 130 koní, pričom ani nie je jasné, aký motor bude pod kapotou. Nezostáva, než si počkať na ďalšie fakty.

Isté sú akurát rozmery Toyoty S-FR Racing Concept. Tá na dĺžku meria 4100 mm, široká je 1735 mm a vysoká 1270 mm, pričom rázvor náprav dosahuje na 2480 mm. V porovnaní s pôvodným variantom je Racing teda o 110 mm dlhší, o 40 mm širší a o 50 mm nižší. Rázvor zostal zachovaný.

Ak vás toto auto zaujíma, potom si zapíšte do kalendára dátum 15. januára 2016, kedy nadchádzajúci tokijský autosalón začína.

frs_4.jpgfrs_5.jpgfrs_8.jpgfrs_1.jpgfrs_2.jpgfrs_3.jpgfrs_6.jpgfrs_7.jpg

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY