vytisknout velikost písma Toyota S-FR Racing Concept je vreckový špeciál pre Tokio

Toyota S-FR Racing Concept je vreckový špeciál pre Tokio

Koncept Toyota S-FR sa predstavil začiatkom októbra. Išlo o veľmi kompaktné kupé dlhé necelé štyri metre. Uvidíme ho na autosalóne v Tokiu, kde ale Toyota predstaví ešte jednu verziu. Ako prezrádza označenie S-FR Racing, pôjde o závodné prevedenie vreckového kupé.

Bohužiaľ Toyota vo svojich oficiálnych materiáloch zatiaľ nič konkrétneho nepovedala. Prirodzene bude veľmi zaujímavý hlavne pomer hmotnosti k výkonu, lenže v tomto smere nám môžu poslúžiť iba všeobecné špekulácie. Tie sľubujú hmotnosť pod jednu tonu a výkon zhruba 130 koní, pričom ani nie je jasné, aký motor bude pod kapotou. Nezostáva, než si počkať na ďalšie fakty.

Isté sú akurát rozmery Toyoty S-FR Racing Concept. Tá na dĺžku meria 4100 mm, široká je 1735 mm a vysoká 1270 mm, pričom rázvor náprav dosahuje na 2480 mm. V porovnaní s pôvodným variantom je Racing teda o 110 mm dlhší, o 40 mm širší a o 50 mm nižší. Rázvor zostal zachovaný.

Ak vás toto auto zaujíma, potom si zapíšte do kalendára dátum 15. januára 2016, kedy nadchádzajúci tokijský autosalón začína.

frs_4.jpgfrs_5.jpgfrs_8.jpgfrs_1.jpgfrs_2.jpgfrs_3.jpgfrs_6.jpgfrs_7.jpg

Test jazdenky VW Passat B7: je dobrý, ale pozor na jeho históriu

Test jazdenky VW Passat B7

Ak budete autu dávať pravidelný servis a aspoň základnú starostlivosť, svoju hodnotu si udrží. Vzhľadom k obľúbenosti Passatov ale zvážte nejakú formu poistenia proti vandalizmu a odcudzenia.

25. 4. 2017 | Dalibor Žák
VW Amarok 3.0 TDI 165 kW vs. Toyota Hilux 2.4 D-4D: Motor, alebo výbava

VW Amarok vs. Toyota Hilux

Porovnanie týchto dvoch pick-upov sa dá na koniec celkom dobre zjednodušiť. V podstate si môžete vybrať, či chcete pick-up s naozaj silným motorom, alebo dáte prednosť podstatne menej dynamickej Toyote, ktorá vám výkon vykompenzuje bohatou výbavou.

18. 4. 2017 | Dalibor Žák
Škoda Favorit (1987) vs. Škoda Octavia (2017): 30 rokov vývoja za volantom

Favorit vs. Octavia

13. 4. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY