vytisknout velikost písma Toyota S-FR Racing Concept je vreckový špeciál pre Tokio

Toyota S-FR Racing Concept je vreckový špeciál pre Tokio

Koncept Toyota S-FR sa predstavil začiatkom októbra. Išlo o veľmi kompaktné kupé dlhé necelé štyri metre. Uvidíme ho na autosalóne v Tokiu, kde ale Toyota predstaví ešte jednu verziu. Ako prezrádza označenie S-FR Racing, pôjde o závodné prevedenie vreckového kupé.

Bohužiaľ Toyota vo svojich oficiálnych materiáloch zatiaľ nič konkrétneho nepovedala. Prirodzene bude veľmi zaujímavý hlavne pomer hmotnosti k výkonu, lenže v tomto smere nám môžu poslúžiť iba všeobecné špekulácie. Tie sľubujú hmotnosť pod jednu tonu a výkon zhruba 130 koní, pričom ani nie je jasné, aký motor bude pod kapotou. Nezostáva, než si počkať na ďalšie fakty.

Isté sú akurát rozmery Toyoty S-FR Racing Concept. Tá na dĺžku meria 4100 mm, široká je 1735 mm a vysoká 1270 mm, pričom rázvor náprav dosahuje na 2480 mm. V porovnaní s pôvodným variantom je Racing teda o 110 mm dlhší, o 40 mm širší a o 50 mm nižší. Rázvor zostal zachovaný.

Ak vás toto auto zaujíma, potom si zapíšte do kalendára dátum 15. januára 2016, kedy nadchádzajúci tokijský autosalón začína.

frs_4.jpgfrs_5.jpgfrs_8.jpgfrs_1.jpgfrs_2.jpgfrs_3.jpgfrs_6.jpgfrs_7.jpg

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Možno prišiel z pekla, ale tých menej šťastlivcov, ktorí si ho budú môcť kúpiť, odvezie rovno do vodičského raja.

20. 6. 2017 | Dalibor Žák
Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Mohutný zvukový prejav urobí s zážitkom jazdy divy a motor odovzdáva svoju silu presne v tých otáčkach, kde ju oceníte najviac pri jazde na neznámych kľukatých cestách alebo práve mimo asfaltu. Čo je kráľovská disciplína tejto Hondy.

19. 6. 2017 | Dalibor Žák
Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima GT sa dodáva výhradne s motorom 2.0 T-GDI. Výrobca sľubuje 180 kW a 350 Nm, my sme namerali ešte vyššie maximá. Krútiaci moment sa drží nad nominálnou hodnotou v intervale 1400-4500 min-1.

15. 6. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY