vytisknout velikost písma Toyota S-FR Racing Concept je vreckový špeciál pre Tokio

Toyota S-FR Racing Concept je vreckový špeciál pre Tokio

Koncept Toyota S-FR sa predstavil začiatkom októbra. Išlo o veľmi kompaktné kupé dlhé necelé štyri metre. Uvidíme ho na autosalóne v Tokiu, kde ale Toyota predstaví ešte jednu verziu. Ako prezrádza označenie S-FR Racing, pôjde o závodné prevedenie vreckového kupé.

Bohužiaľ Toyota vo svojich oficiálnych materiáloch zatiaľ nič konkrétneho nepovedala. Prirodzene bude veľmi zaujímavý hlavne pomer hmotnosti k výkonu, lenže v tomto smere nám môžu poslúžiť iba všeobecné špekulácie. Tie sľubujú hmotnosť pod jednu tonu a výkon zhruba 130 koní, pričom ani nie je jasné, aký motor bude pod kapotou. Nezostáva, než si počkať na ďalšie fakty.

Isté sú akurát rozmery Toyoty S-FR Racing Concept. Tá na dĺžku meria 4100 mm, široká je 1735 mm a vysoká 1270 mm, pričom rázvor náprav dosahuje na 2480 mm. V porovnaní s pôvodným variantom je Racing teda o 110 mm dlhší, o 40 mm širší a o 50 mm nižší. Rázvor zostal zachovaný.

Ak vás toto auto zaujíma, potom si zapíšte do kalendára dátum 15. januára 2016, kedy nadchádzajúci tokijský autosalón začína.

frs_4.jpgfrs_5.jpgfrs_8.jpgfrs_1.jpgfrs_2.jpgfrs_3.jpgfrs_6.jpgfrs_7.jpg

Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: ide pekne, ale Cupra to nie je

Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: ide pekne, ale Cupra to nie je

Seat Leon 1.4 TSI 110 kW by mal akcelerovať na 100 km/h za 8 sekúnd. My sme sa nedostali pod 9,5 s. Pokusy o rýchly rozjazd komplikujú obmedzenia otáčok aj nevypínatelná stabilizácia. Porovnanie s SUV Ateca ale ukazuje, že v diaľničnom tempe je hatchback rýchlejší. Z 80 na 120 km/h zrýchľuje Leon lepšie než napríklad roadstery Fiat 124 Spider a Mazda MX-5.

17. 10. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdeniek: BMW 525d E60 vs Škoda Octavia III 2.0 TDI

Test jazdeniek: BMW 525d E60 vs Škoda Octavia III 2.0 TDI

Za 10 až 12 tisíc eur je na trhu ojazdených áut mimoriadne dobrý výber. Na dosah sa dostávajú skôr veľmi drahé prémiové vozidlá. Desaťročný bavorák je stále príjemné a hodnotné auto. Moderná Octavia sa ale popri staršom BMW nemusí hanbiť. Zadarmo rozhodne nebude jazdiť ani jeden z týchto vozov.

10. 10. 2017 | Dalibor Žák
Škoda 1101 VO/P vs. Škoda KodiaQ: K obrane vlasti pripravený!

Škoda 1101 VO/P vs. Škoda KodiaQ: K obrane vlasti pripravený!

Škoda VO vznikla na nezmenenom chrbticovom ráme Škody 1101. VO znamená "vojenská otvorená", P "pohotovostná". Počas štyroch rokov vyšlo z českých závodov v Mělníku a Chocni celkom 4237 kusov. Všetku terénnu výbavu tvorila štandardná, 19cm svetlá výška a vyslobodzovacia lopata na boku.

9. 10. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY