vytisknout velikost písma Toyota S-FR Racing Concept je vreckový špeciál pre Tokio

Toyota S-FR Racing Concept je vreckový špeciál pre Tokio

Koncept Toyota S-FR sa predstavil začiatkom októbra. Išlo o veľmi kompaktné kupé dlhé necelé štyri metre. Uvidíme ho na autosalóne v Tokiu, kde ale Toyota predstaví ešte jednu verziu. Ako prezrádza označenie S-FR Racing, pôjde o závodné prevedenie vreckového kupé.

Bohužiaľ Toyota vo svojich oficiálnych materiáloch zatiaľ nič konkrétneho nepovedala. Prirodzene bude veľmi zaujímavý hlavne pomer hmotnosti k výkonu, lenže v tomto smere nám môžu poslúžiť iba všeobecné špekulácie. Tie sľubujú hmotnosť pod jednu tonu a výkon zhruba 130 koní, pričom ani nie je jasné, aký motor bude pod kapotou. Nezostáva, než si počkať na ďalšie fakty.

Isté sú akurát rozmery Toyoty S-FR Racing Concept. Tá na dĺžku meria 4100 mm, široká je 1735 mm a vysoká 1270 mm, pričom rázvor náprav dosahuje na 2480 mm. V porovnaní s pôvodným variantom je Racing teda o 110 mm dlhší, o 40 mm širší a o 50 mm nižší. Rázvor zostal zachovaný.

Ak vás toto auto zaujíma, potom si zapíšte do kalendára dátum 15. januára 2016, kedy nadchádzajúci tokijský autosalón začína.

frs_4.jpgfrs_5.jpgfrs_8.jpgfrs_1.jpgfrs_2.jpgfrs_3.jpgfrs_6.jpgfrs_7.jpg

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

16. 8. 2017 | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY