vytisknout velikost písma Toyota RAV4 má za sebou facelift, ktorý priniesol hybridné prevedenie

Toyota RAV4 má za sebou facelift, ktorý priniesol hybridné prevedenie

Autosalón v New Yorku sa stal dejiskom odhalenia modernizovanej Toyoty RAV4, ktorá okrem iného prichádza s jednou zásadnou novinkou. Do ponuky sa nasťahuje aj hybridné prevedenie. Omladená verzia sa do predaja dostane v decembri tohto roka, hybrid potom bude nasledovať začiatkom roka 2016.

Príchod hybridnej Toyoty RAV4 nie je prekvapením. Potom, čo sa v ponuke Lexusu objavilo hybridné SUV NX, bolo len otázkou času, kedy materská automobilka zaradí rovnakú vec tiež do svojej ponuky. V tlačovej správe bohužiaľ konkrétne fakty nenájdeme, ale dá sa predpokladať, že hybridný systém bude zhodný s tým, čo nájdeme v NX.

Toyota totiž sľubuje sústavu zloženú s benzínového štvorvalca s objemom 2,5 litra, hybridnej jednotky a elektromotora, ktorý samostatne poháňa zadnú nápravu. V prípade Lexusu ponúka štvorvalec s objemom 2,5 l 114 kW (155 k), predné elektromotor potom 105 kW a ten zadný 50 kW. Celkový výkon systému je 145 kW (197 k).

Nehybridné verzie dostali v rámci modernizácie prepracovanú prednú časť, nové svetlá, iné nárazníky, lepšie materiály do interiéru a rad elektronických systémov. Zoznam zahŕňa prednárazový systém, sledovanie jazdných pruhov, automatické diaľkové svetlá, čítanie značiek, adaptívny tempomat alebo sadu kamier, ktoré dohromady poskladajú pohľad z vtáčej perspektívy.

Toyota_Rav4_Hybrid_F3_4_final.jpgToyota_Rav4_Hybrid_F7_8_final.jpgToyota_Rav4_Hybrid_R3_4_final.jpg

Test Range Rover Evoque Convertible: Kodiaq naopak

Range Rover Evoque Convertible

Nezmysel to je možno z pohľadu bežných zákazníkov, ale z pohľadu ľudí, ktorí si podobný voz môžu dovoliť a ktorí hľadajú iba štýl, je Evoque Convertible dokonale atraktívne, pretože vlastne nič iné než štýl neponúka.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: Audi A8 je kvalitné a spoľahlivé, ale šetriť na ňom nemôžete

Jazdenka Audi A8

Ak vám nevadí drahší servis, kupujte. Takto príjemné, komfortné a ničím neobťažujúce autá už o chvíľu nebudú.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Začíname

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Vrcholné prevedenie Peugeotu 2008 GT Line nám bude robiť spoločnosť do konca júna. Testovaný exemplár dostal takmer kompletnú výbavu. Najsilnejší vznetový motor v ponuke disponuje výkonom 120 koní. Už od prvých kilometrov je jasné, že pôjde o úsporný automobil.

1. 3. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY