vytisknout velikost písma Toyota Prius Plug-in skončí v júni. Nástupca dorazí až budúci rok

Toyota Prius Plug-in skončí v júni. Nástupca dorazí až budúci rok

Toyota Prius je priekopník hybridného pohonu a veľmi úspešný model. Japonská automobilka tiež ako jedna z prvých prišla s plug-in hybridným variantom, ktorého predaj ale bude čoskoro ukončený. Nová generácia plug-in hybridného Priusu však nebude skôr ako budúci rok.

Toyota Prius Plug-in Hybrid sa prestane vyrábať v júni tohto roku a podľa uniknutého e-mailu dealerom značky sa zdá, že ďalší model skôr ako na jeseň roku 2016 do predaja nedorazí. Jeho predstavenie by sa mohlo odohrať na začiatku budúceho roka.

Nová generácia Priusu totiž nabrala menšie meškanie a v súvislosti s tým sa odkladá aj predstavenie plug-in hybridu. Toyota teda opäť ponúkne dve verzie. Zdá sa ale, že napríklad v Európe predaj plug-in hybridov porastie oveľa rýchlejšie počas nasledujúcich rokov.

Budúca generácia Toyoty Prius Plug-in ponúkne výrazne väčší elektrický dojazd a potvrdená už bola aj možnosť príplatku za indukčné bezdrôtové dobíjanie. Samozrejme sa zníži aj celková spotreba, ale pod kapotou bude stále spaľovací pomocný motor. Jeho špecifikácia je ešte tajná.

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Možno prišiel z pekla, ale tých menej šťastlivcov, ktorí si ho budú môcť kúpiť, odvezie rovno do vodičského raja.

20. 6. 2017 | Dalibor Žák
Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Mohutný zvukový prejav urobí s zážitkom jazdy divy a motor odovzdáva svoju silu presne v tých otáčkach, kde ju oceníte najviac pri jazde na neznámych kľukatých cestách alebo práve mimo asfaltu. Čo je kráľovská disciplína tejto Hondy.

19. 6. 2017 | Dalibor Žák
Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima GT sa dodáva výhradne s motorom 2.0 T-GDI. Výrobca sľubuje 180 kW a 350 Nm, my sme namerali ešte vyššie maximá. Krútiaci moment sa drží nad nominálnou hodnotou v intervale 1400-4500 min-1.

15. 6. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY