vytisknout velikost písma Toyota Prius Plug-in skončí v júni. Nástupca dorazí až budúci rok

Toyota Prius Plug-in skončí v júni. Nástupca dorazí až budúci rok

Toyota Prius je priekopník hybridného pohonu a veľmi úspešný model. Japonská automobilka tiež ako jedna z prvých prišla s plug-in hybridným variantom, ktorého predaj ale bude čoskoro ukončený. Nová generácia plug-in hybridného Priusu však nebude skôr ako budúci rok.

Toyota Prius Plug-in Hybrid sa prestane vyrábať v júni tohto roku a podľa uniknutého e-mailu dealerom značky sa zdá, že ďalší model skôr ako na jeseň roku 2016 do predaja nedorazí. Jeho predstavenie by sa mohlo odohrať na začiatku budúceho roka.

Nová generácia Priusu totiž nabrala menšie meškanie a v súvislosti s tým sa odkladá aj predstavenie plug-in hybridu. Toyota teda opäť ponúkne dve verzie. Zdá sa ale, že napríklad v Európe predaj plug-in hybridov porastie oveľa rýchlejšie počas nasledujúcich rokov.

Budúca generácia Toyoty Prius Plug-in ponúkne výrazne väčší elektrický dojazd a potvrdená už bola aj možnosť príplatku za indukčné bezdrôtové dobíjanie. Samozrejme sa zníži aj celková spotreba, ale pod kapotou bude stále spaľovací pomocný motor. Jeho špecifikácia je ešte tajná.

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY