vytisknout velikost písma Toyota Prius Plug-in skončí v júni. Nástupca dorazí až budúci rok

Toyota Prius Plug-in skončí v júni. Nástupca dorazí až budúci rok

Toyota Prius je priekopník hybridného pohonu a veľmi úspešný model. Japonská automobilka tiež ako jedna z prvých prišla s plug-in hybridným variantom, ktorého predaj ale bude čoskoro ukončený. Nová generácia plug-in hybridného Priusu však nebude skôr ako budúci rok.

Toyota Prius Plug-in Hybrid sa prestane vyrábať v júni tohto roku a podľa uniknutého e-mailu dealerom značky sa zdá, že ďalší model skôr ako na jeseň roku 2016 do predaja nedorazí. Jeho predstavenie by sa mohlo odohrať na začiatku budúceho roka.

Nová generácia Priusu totiž nabrala menšie meškanie a v súvislosti s tým sa odkladá aj predstavenie plug-in hybridu. Toyota teda opäť ponúkne dve verzie. Zdá sa ale, že napríklad v Európe predaj plug-in hybridov porastie oveľa rýchlejšie počas nasledujúcich rokov.

Budúca generácia Toyoty Prius Plug-in ponúkne výrazne väčší elektrický dojazd a potvrdená už bola aj možnosť príplatku za indukčné bezdrôtové dobíjanie. Samozrejme sa zníži aj celková spotreba, ale pod kapotou bude stále spaľovací pomocný motor. Jeho špecifikácia je ešte tajná.

Ako je na tom šesťvalcová Kia Stinger s výkonom? O nedostatok koní sa nebojte

Ako je na tom šesťvalcová Kia Stinger s výkonom? O nedostatok koní sa nebojte

Kia Stinger je jednou z najzaujímavejších noviniek tohto roku. V rámci redakčného testu vrcholnej verzie GT sme zmerali aj reálny výkon dvakrát preplňovaného zážihového motora. Šesťvalcový Stinger sa zaradil k tým autám, ktoré na brzde vykázali vyššie ako udávané maximum.

6. 12. 2017 | Dalibor Žák
Test Škoda Karoq 2.0 TDI 110 kW 4×4 DSG: Líder triedy

Test Škoda Karoq 2.0 TDI 110 kW 4×4 DSG: Líder triedy

5. 12. 2017 | Dalibor Žák
Škoda Fabia Combi 1.0 TSI v dlhodobom teste: Pol roka s trojvalcom

Škoda Fabia Combi 1.0 TSI v dlhodobom teste: Pol roka s trojvalcom

Ďalší dlhodobý test bude patriť Škode Fabia Combi. Čaká nás pol roka s novým litrovým trojvalcom 1.0 TSI. Konkrétne ide o verziu s výkonom 81 kW, teda o vrcholnú motorizáciu. Fabia prišla do testu vo výbave Style a s niekoľkými príplatkovými prvkami.

4. 12. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY