vytisknout velikost písma Toyota Prius najazdila ako taxík milión kilometrov. Bez poruchy

Obavy o krátku životnosť a nákladné opravy hybridného hnacieho ústrojenstva nemusia byť opodstatnené. Aspoň pokiaľ môžeme súdiť z osudu jedného viedenského taxíka.

V uliciach rakúskej metropoly slúžia ako taxi viac než dve stovky Toyoty Prius. Exemplár, ktorý vidíte na fotografii, najazdil za osem rokov rovný milión kilometrov. Údajne pritom nemal jedinú poruchu a nevyžadoval žiadne opravy s výnimkou spotrebných dielov. 

Prius Ökotaxi_01 2.jpg
Ktorý z džentlmenov na fotografií bude asi taxikár? 

Toyota vydala pri tejto príležitosti tlačovú správu, v ktorej pripomína ďalšie svedectvo o spoľahlivosti svojho najpredávanejšieho hybridného modelu. "V dlhodobom teste Auto Bildu absolvoval hybridný model výrazne viac ako 100 000 kilometrov bez akejkoľvek závady. Aj v správe TÜV Report 2014 zažiaril Prius a zaistil si ako v triede 4-5-ročných vozidiel, tak aj v triede 6-7-ročných vozidiel jasné víťazstvo," uvádza japonská automobilka v oficiálnom komuniké.

Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: dvojvalec na polovičný úväzok

Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: dvojvalec na polovičný úväzok

Leon je štvrtým najpredávanejším modelom značky Seat. Od začiatku tohto roka sa Leon predáva v modernizovanej verzii. K dlhodobému testu sme prijali verziu FR s motorom 1.4 ACT. Technickým bodom záujmu je dvojvalcový uzatvárací systém s čiastočným zaťažením.

22. 9. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: Audi Q7 slúži dobre, ale len veľkorysému majiteľovi

Test jazdenky: Audi Q7

Veľké prémiové SUV, aj keď je ojazdené, si môže dovoliť len naozaj veľkorysý záujemca s takmer bezodným rozpočtom.

20. 9. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 v dlhodobom teste: Čo všetko zvládne multimediálny systém?

Peugeot 2008 v dlhodobom teste: Čo všetko zvládne multimediálny systém?

Dlhodobo testovaný model Peugeot 2008 zvládne čiastočné ovládanie hlasom a pripojenie na internet. Pripravené aplikácie spoločnosti Peugeot na Slovensku nefungujú. Váš telefón má vždy prednosť, takže hovor vám zakryje parkovaciu kameru aj navigáciu. Ovládanie s minimom tlačidiel je veľmi šikovné. Všetky bežné funkcie obslúžite z volantu.

18. 9. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY