vytisknout velikost písma Toyota Prius+ má po facelifte. Zásadné zmeny nečakajte

Toyota Prius+ má po facelifte. Zásadné zmeny nečakajte

Toyota Prius + dorazila do predaja v roku 2012, aktuálne prichádza pre tento model prvá modernizácia. Menil sa dizajn, upravoval sa interiér, vylepšené boli jazdné vlastnosti a bohatšia je nakoniec aj výbava. 

Modernizovaný Prius+ nebude problém odhaliť na prvý pohľad. Kompletne prepracovaná je predná časť automobilu, kde nájdeme svetlomety zložené z diód, inú masku chladiča, novo tvarovaný nárazník a do neho zasadené svetla denného svietenia. Prepracované sú aj koncové svetlá a zadný nárazník. V ponuke sa objavili aj dve nové farby karosérie (Dark Sherry, Attitude Black). 

V interiéri očakávajte viac chrómových prvkov a tmavo strieborné dekory. Nový je tiež displej palubného počítača, na stredovom paneli pre zmenu nájdete multimediálny systém Toyota Touch 2. Zadná časť automobilu dostala novú izoláciu, výsledkom má byť ešte tichší interiér. 

Prius + potom ponúkne elektricky ovládané sedačky, inteligentný parkovací asistent alebo automaticky pracujúcu asistenciu pre rozjazd do kopcov. Toyota nakoniec zmenila aj nastavenie podvozku, a to s cieľom zlepšiť jazdné vlastnosti. Hybridného ústrojenstva sa facelift netýka.

prius_2.jpgprius_3.jpgprius_4.jpgprius_5.jpgprius_1.jpg

Škoda Superb 2.0 TSI 4×4 vs. BMW M760Li xDrive

Škoda Superb 2.0 TSI 4×4 vs. BMW M760Li xDrive

Britskí kolegovia porovnali BMW 760Li xDrive a Škodu Superb 2.0 TSI 4×4. Obe spomínané autá sa v našej redakcii už zastavili, preto sme sa pozreli na presné čísla nameranej dynamiky. Superb na dvanásťvalec ani zďaleka nemá, ale skutočne dobre brzdí.

včera | Dalibor Žák
Test jazdenky: Škoda Fabia RS 1.4 TSI je zaujímavá, ale veľmi riziková

Test jazdenky: Škoda Fabia RS 1.4 TSI je zaujímavá, ale veľmi riziková

Fabiu RS by sme odporučili niekomu, kto je fanúšik značky a podobné auto chce pre radosť napríklad ako druhý alebo tretí kus do svojej flotily s tým, že toho za rok príliš veľa nenabehne.

14. 11. 2017 | Dalibor Žák
Seat Leon 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: Ako je na tom s výkonom?

Seat Leon 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: Ako je na tom s výkonom?

Motor 1.4 TSI ACT má udávaný výkon 110 kW a krútiaci moment 250 Nm. Dlhodobo testovaný Seat Leon predviedol na valcovej skúšobni ešte lepšie hodnoty a najmä veľmi priaznivé priebehy. Krútiaci moment zostáva v prakticky celom rozsahu bežne používaných otáčok nad udávanou maximálnou hodnotou.

13. 11. 2017 | Jiří Červenka

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY