vytisknout velikost písma Toyota Prius+ má po facelifte. Zásadné zmeny nečakajte

Toyota Prius+ má po facelifte. Zásadné zmeny nečakajte

Toyota Prius + dorazila do predaja v roku 2012, aktuálne prichádza pre tento model prvá modernizácia. Menil sa dizajn, upravoval sa interiér, vylepšené boli jazdné vlastnosti a bohatšia je nakoniec aj výbava. 

Modernizovaný Prius+ nebude problém odhaliť na prvý pohľad. Kompletne prepracovaná je predná časť automobilu, kde nájdeme svetlomety zložené z diód, inú masku chladiča, novo tvarovaný nárazník a do neho zasadené svetla denného svietenia. Prepracované sú aj koncové svetlá a zadný nárazník. V ponuke sa objavili aj dve nové farby karosérie (Dark Sherry, Attitude Black). 

V interiéri očakávajte viac chrómových prvkov a tmavo strieborné dekory. Nový je tiež displej palubného počítača, na stredovom paneli pre zmenu nájdete multimediálny systém Toyota Touch 2. Zadná časť automobilu dostala novú izoláciu, výsledkom má byť ešte tichší interiér. 

Prius + potom ponúkne elektricky ovládané sedačky, inteligentný parkovací asistent alebo automaticky pracujúcu asistenciu pre rozjazd do kopcov. Toyota nakoniec zmenila aj nastavenie podvozku, a to s cieľom zlepšiť jazdné vlastnosti. Hybridného ústrojenstva sa facelift netýka.

prius_2.jpgprius_3.jpgprius_4.jpgprius_5.jpgprius_1.jpg

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

Dnešný test jasne ukazuje, že akonáhle sa do hybridov naplno oprú európske značky so svojím vedomostným, technickým a finančným zázemím, môže sa náskok skupiny Toyota rýchlo rozplynúť.

dnes | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Meranie výkonu na brzde

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 na brzde nesklamal. Nameraný výkon zodpovedá oficiálne udávanému maximu. Vrchol krútiaceho momentu je takmer presne o 50 Nm vyšší.

23. 5. 2017 | Dalibor Žák
Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Za 23-tisíc eur dostanete plne vybavený automobil s prvkami typu adaptívneho tempomatu a bezkľúčového prístupu, so systémom sledovania mŕtveho uhla, s inteligentným parkovacím asistentom alebo vyhrievaním volantu.

18. 5. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY