vytisknout velikost písma Toyota prenáša svoj ​​program TRD Pro na svoje americké off-roady

Automobilka Toyota pripravila zvláštnu sadu modifikácii pre svoje terénne vozidlá a pick-upy, ktoré v súčasnosti ponúka na trhoch USA.
Toyota prenáša svoj ​​program TRD Pro na svoje americké off-roady

Oddelenie Toyota Racing Development (TRD) je internou divíziou pripravujúcou špeciálne diely a ich sady nielen pre pretekárske vozidlá podporované Toyotou, ale tiež pre vozidlá určené k bežnému jazdeniu. Pre dokreslenie situácie pripomeňme napríklad vozidlá Toyota Prius C TRD alebo Lexus LS F Sport TRD. Teraz americké oddelenie Toyoty predstavuje svoj ​​nový program TRD Pro určený pre modelové rady Tacoma, Tundra a 4Runner vo verziách s pohonom všetkých kolies.

Toyota Tacoma TRD 13.jpgToyota Tacoma TRD 11.jpgToyota Tacoma TRD 05.jpgToyota Tacoma TRD 14.jpgToyota Tacoma TRD 15.jpg
Paleta modifikácií TRD Pre mieri na americké vozidlá Toyota s pohonom všetkých kolies

Ponuka pre tieto modely je rozsiahla a mierne sa pre každý z nich líši, však podobné prvky naprieč týmito radmi napriek tomu nájdeme. Ide najmä o špeciálny liate ráfiky s priemerom 16 až 18 palcov, upravené závesy kolies s nastaviteľnými tlmičmi Bilstein a špeciálnymi pružinami TRD zvyšujúcimi zároveň svetlú výšku, ochranné prvky pod hlavnými partiami pohonného ústrojenstva alebo výfukovú sústavu z nerezovej ocele.

Toyota Tacoma TRD 07.jpgToyota Tacoma TRD 09.jpgToyota Tacoma TRD 12.jpgToyota Tacoma TRD 06.jpgToyota Tacoma TRD 16.jpgToyota Tacoma TRD 17.jpg
Tentokrát našťastie nezostalo len pri dizajnových čačkách...

Vozidlá zo série TRD Pro spoznáte podľa čiernych masiek chladiča a čiernych menoviek modelov a emblémov TRD Pro. Na výber bude len z troch odtieňov lakovanie karosérie, bielej, čiernej a oranžovej Inferno, ktorou sú vybavené všetky predvádzacie vozidlá na priložených snímkach. Drobné modifikácie čakajte tiež na palube, avšak tam ide hlavne o koberčeky a ďalšie drobnosti. Predaje vozidiel Toyota v špecifikácii TRD prepuknú na konci tohto leta.

Predošlá KAPITOLY Ďalšia
Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

16. 8. 2017 | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY