vytisknout velikost písma Toyota prenáša svoj ​​program TRD Pro na svoje americké off-roady

Automobilka Toyota pripravila zvláštnu sadu modifikácii pre svoje terénne vozidlá a pick-upy, ktoré v súčasnosti ponúka na trhoch USA.
Toyota prenáša svoj ​​program TRD Pro na svoje americké off-roady

Oddelenie Toyota Racing Development (TRD) je internou divíziou pripravujúcou špeciálne diely a ich sady nielen pre pretekárske vozidlá podporované Toyotou, ale tiež pre vozidlá určené k bežnému jazdeniu. Pre dokreslenie situácie pripomeňme napríklad vozidlá Toyota Prius C TRD alebo Lexus LS F Sport TRD. Teraz americké oddelenie Toyoty predstavuje svoj ​​nový program TRD Pro určený pre modelové rady Tacoma, Tundra a 4Runner vo verziách s pohonom všetkých kolies.

Toyota Tacoma TRD 13.jpgToyota Tacoma TRD 11.jpgToyota Tacoma TRD 05.jpgToyota Tacoma TRD 14.jpgToyota Tacoma TRD 15.jpg
Paleta modifikácií TRD Pre mieri na americké vozidlá Toyota s pohonom všetkých kolies

Ponuka pre tieto modely je rozsiahla a mierne sa pre každý z nich líši, však podobné prvky naprieč týmito radmi napriek tomu nájdeme. Ide najmä o špeciálny liate ráfiky s priemerom 16 až 18 palcov, upravené závesy kolies s nastaviteľnými tlmičmi Bilstein a špeciálnymi pružinami TRD zvyšujúcimi zároveň svetlú výšku, ochranné prvky pod hlavnými partiami pohonného ústrojenstva alebo výfukovú sústavu z nerezovej ocele.

Toyota Tacoma TRD 07.jpgToyota Tacoma TRD 09.jpgToyota Tacoma TRD 12.jpgToyota Tacoma TRD 06.jpgToyota Tacoma TRD 16.jpgToyota Tacoma TRD 17.jpg
Tentokrát našťastie nezostalo len pri dizajnových čačkách...

Vozidlá zo série TRD Pro spoznáte podľa čiernych masiek chladiča a čiernych menoviek modelov a emblémov TRD Pro. Na výber bude len z troch odtieňov lakovanie karosérie, bielej, čiernej a oranžovej Inferno, ktorou sú vybavené všetky predvádzacie vozidlá na priložených snímkach. Drobné modifikácie čakajte tiež na palube, avšak tam ide hlavne o koberčeky a ďalšie drobnosti. Predaje vozidiel Toyota v špecifikácii TRD prepuknú na konci tohto leta.

Predošlá KAPITOLY Ďalšia
Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: ide pekne, ale Cupra to nie je

Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: ide pekne, ale Cupra to nie je

Seat Leon 1.4 TSI 110 kW by mal akcelerovať na 100 km/h za 8 sekúnd. My sme sa nedostali pod 9,5 s. Pokusy o rýchly rozjazd komplikujú obmedzenia otáčok aj nevypínatelná stabilizácia. Porovnanie s SUV Ateca ale ukazuje, že v diaľničnom tempe je hatchback rýchlejší. Z 80 na 120 km/h zrýchľuje Leon lepšie než napríklad roadstery Fiat 124 Spider a Mazda MX-5.

17. 10. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdeniek: BMW 525d E60 vs Škoda Octavia III 2.0 TDI

Test jazdeniek: BMW 525d E60 vs Škoda Octavia III 2.0 TDI

Za 10 až 12 tisíc eur je na trhu ojazdených áut mimoriadne dobrý výber. Na dosah sa dostávajú skôr veľmi drahé prémiové vozidlá. Desaťročný bavorák je stále príjemné a hodnotné auto. Moderná Octavia sa ale popri staršom BMW nemusí hanbiť. Zadarmo rozhodne nebude jazdiť ani jeden z týchto vozov.

10. 10. 2017 | Dalibor Žák
Škoda 1101 VO/P vs. Škoda KodiaQ: K obrane vlasti pripravený!

Škoda 1101 VO/P vs. Škoda KodiaQ: K obrane vlasti pripravený!

Škoda VO vznikla na nezmenenom chrbticovom ráme Škody 1101. VO znamená "vojenská otvorená", P "pohotovostná". Počas štyroch rokov vyšlo z českých závodov v Mělníku a Chocni celkom 4237 kusov. Všetku terénnu výbavu tvorila štandardná, 19cm svetlá výška a vyslobodzovacia lopata na boku.

9. 10. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY