vytisknout velikost písma Toyota prenáša svoj ​​program TRD Pro na svoje americké off-roady

Automobilka Toyota pripravila zvláštnu sadu modifikácii pre svoje terénne vozidlá a pick-upy, ktoré v súčasnosti ponúka na trhoch USA.
Toyota prenáša svoj ​​program TRD Pro na svoje americké off-roady

Oddelenie Toyota Racing Development (TRD) je internou divíziou pripravujúcou špeciálne diely a ich sady nielen pre pretekárske vozidlá podporované Toyotou, ale tiež pre vozidlá určené k bežnému jazdeniu. Pre dokreslenie situácie pripomeňme napríklad vozidlá Toyota Prius C TRD alebo Lexus LS F Sport TRD. Teraz americké oddelenie Toyoty predstavuje svoj ​​nový program TRD Pro určený pre modelové rady Tacoma, Tundra a 4Runner vo verziách s pohonom všetkých kolies.

Toyota Tacoma TRD 13.jpgToyota Tacoma TRD 11.jpgToyota Tacoma TRD 05.jpgToyota Tacoma TRD 14.jpgToyota Tacoma TRD 15.jpg
Paleta modifikácií TRD Pre mieri na americké vozidlá Toyota s pohonom všetkých kolies

Ponuka pre tieto modely je rozsiahla a mierne sa pre každý z nich líši, však podobné prvky naprieč týmito radmi napriek tomu nájdeme. Ide najmä o špeciálny liate ráfiky s priemerom 16 až 18 palcov, upravené závesy kolies s nastaviteľnými tlmičmi Bilstein a špeciálnymi pružinami TRD zvyšujúcimi zároveň svetlú výšku, ochranné prvky pod hlavnými partiami pohonného ústrojenstva alebo výfukovú sústavu z nerezovej ocele.

Toyota Tacoma TRD 07.jpgToyota Tacoma TRD 09.jpgToyota Tacoma TRD 12.jpgToyota Tacoma TRD 06.jpgToyota Tacoma TRD 16.jpgToyota Tacoma TRD 17.jpg
Tentokrát našťastie nezostalo len pri dizajnových čačkách...

Vozidlá zo série TRD Pro spoznáte podľa čiernych masiek chladiča a čiernych menoviek modelov a emblémov TRD Pro. Na výber bude len z troch odtieňov lakovanie karosérie, bielej, čiernej a oranžovej Inferno, ktorou sú vybavené všetky predvádzacie vozidlá na priložených snímkach. Drobné modifikácie čakajte tiež na palube, avšak tam ide hlavne o koberčeky a ďalšie drobnosti. Predaje vozidiel Toyota v špecifikácii TRD prepuknú na konci tohto leta.

Predošlá KAPITOLY Ďalšia
BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY