vytisknout velikost písma Toyota Premi Aqua Concept: dynamický hybrid pre Tokio

Značka Toyota predstaví na nadchádzajúcom autosalóne v Tokiu aj svoju kompaktnú štúdiu Premi Aqua.
Toyota Premi Aqua Concept: dynamický hybrid pre Tokio

Až pred niekoľkými dňami sme vám skrz prvej kresby predbežne predstavili niekoľko prototypov z rodiny Toyota Aqua, ktorá oslávi svoju spoločnú výstavnú premiéru na blížiacom sa autosalóne v Tokiu. Má ísť o kompaktný roadster, crossover a hatchback. Teraz vám môžeme ukázať prvé snímky kompaktu Toyota Premi Aqua, ktorý do tejto rodiny patrí tiež a naznačuje, ako budú v hrubých rysoch nakoniec vyzerať aj vyššie spomínané štúdie.

Toyota Premi Aqua prev 1.jpgToyota Premi Aqua prev 2.jpgToyota Premi Aqua prev 3.jpg
Toyota Premi Aqua Concept pre nadchádzajúci autosalón v Tokiu

Ku konceptu Toyota Premi Aqua zatiaľ nemáme žiadne významnejšie podrobnosti, snáď až na jeho pohonnú jednotku. Tou má byť hybridná sústava pozostávajúca zo zážihového štvorvalca 1,5 l a elektromotora, ktorý ponúkne kombinovaný výkon 100 koní (74 kW). Na prvých snímkach si na voze všimneme hlavne úzkych zdvojených svetlometov či rozmernej masky chladiča rozpínajúcej sa členitým predným nárazníkom.

Pozornosti ďalej neujdú prahové obklady, špecifické zadné svetlá, difúzor v zadnom nárazníku ani spojler opticky zakončujúci presklenú strechu. Pohľad do interiéru potom ukazuje takmer kompletné čalúnenie kožou s kontrastným sťahovaním, hliníkové pedále, volič automatickej prevodovky chýbajúce upresnenie typu, multifunkčný volant a bohato vybavenú palubnú dosku.

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

Dnešný test jasne ukazuje, že akonáhle sa do hybridov naplno oprú európske značky so svojím vedomostným, technickým a finančným zázemím, môže sa náskok skupiny Toyota rýchlo rozplynúť.

dnes | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Meranie výkonu na brzde

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 na brzde nesklamal. Nameraný výkon zodpovedá oficiálne udávanému maximu. Vrchol krútiaceho momentu je takmer presne o 50 Nm vyšší.

23. 5. 2017 | Dalibor Žák
Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Za 23-tisíc eur dostanete plne vybavený automobil s prvkami typu adaptívneho tempomatu a bezkľúčového prístupu, so systémom sledovania mŕtveho uhla, s inteligentným parkovacím asistentom alebo vyhrievaním volantu.

18. 5. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY