vytisknout velikost písma Toyota na autosalóne v Paríži: Nový koncept a Lexus NX

Toyota na autosalóne v Paríži: Nový koncept a Lexus NX

Toyota oficiálne oznámila svoj ​​program pre nadchádzajúci autosalón v Paríži. Na čo sa môžeme tešiť? Japonská automobilka privezie dve hlavné novinky. K videniu bude koncept nového crossoveru značky Toyota, Lexus predstaví európskym zákazníkom nové kompaktné SUV NX, ktoré onedlho zamieri do predaja aj na slovenskom trhu.

O novej štúdii crossoveru značky Toyota nemôžeme nateraz napísať v podstate nič. Miniatúrna tlačová správa len hovorí, že ide o automobil s názvom C-HR. Automobilka na tomto koncepte ukáže nový dizajnový štýl, o pohon sa postará hybridný systém.

Lexus NX sme videli už skôr. Na európske trhy dorazí menší súrodenec modelu RX s dvojicou pohonných jednotiek. Verzia 200t dostane nový preplňovaný štvorvalec spojený s novou šesťstupňovou automatickou prevodovkou, chýbať samozrejme nebude ani hybrid 300h. NX ponúkne ako variant s pohonom prednej nápravy, tak prevedenie s pohonom všetkých kolies.

Na stánku Lexusu sa ešte predstaví RC F osadené päťlitrovým osemvalcom a RC 300h, ktoré dorazia budúci rok tiež do Európy.

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY