vytisknout velikost písma Toyota Land Cruiser v ladení dvorného stylistu Modellista

Výrazne modernizovaný Land Cruiser prichádza na prvé trhy a v jeho domovine pre neho pripravili sériu Modellista.
Toyota Land Cruiser v ladení dvorného stylistu Modellista

Aj japonskej automobilky majú svojich dvorných ladičov a Toyota má značku Modellista. Spomeňme aspoň jej modely Toyota Prius Modellista, Toyota Yaris Modellista, alebo tiež malú Toyota iQ Modellista. Teraz však prišiel čas na ťažšiu váhu: Modellista si vzal do parády najnovšie prevedenie off-roadu Toyota Land Cruiser, ktorý sme vám podrobne predstavili v posledných augustových dňoch.

Toyota Land Cruiser Modellista 1.jpgToyota Land Cruiser Modellista 2.jpgToyota Land Cruiser Modellista 4.jpg
Toyota Land Cruiser Modellista Edition

V Európe známy Land Cruiser sa na vybraných trhoch predáva s prívlastkom Prado a Toyota ho v rámci zavádzania na domáci trh ponúka aj v sérii Modellista Edition. Tá prichádza predovšetkým s štvordielnym bodykitom pozostávajúcim z prahových obkladov a nástavcov oboch nárazníkov. Za zmienku ďalej stoja napríklad špeciálne liate ráfiky s pneumatikami Yokohama, vnútorné osvetlenie zdrojmi LED, upravená výfuková sústava s ozdobnou koncovkou a schodíky, ktoré sa vysúvajú po otvorení bočných dverí a uľahčujú nastupovanie.

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Možno prišiel z pekla, ale tých menej šťastlivcov, ktorí si ho budú môcť kúpiť, odvezie rovno do vodičského raja.

20. 6. 2017 | Dalibor Žák
Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Mohutný zvukový prejav urobí s zážitkom jazdy divy a motor odovzdáva svoju silu presne v tých otáčkach, kde ju oceníte najviac pri jazde na neznámych kľukatých cestách alebo práve mimo asfaltu. Čo je kráľovská disciplína tejto Hondy.

19. 6. 2017 | Dalibor Žák
Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima GT sa dodáva výhradne s motorom 2.0 T-GDI. Výrobca sľubuje 180 kW a 350 Nm, my sme namerali ešte vyššie maximá. Krútiaci moment sa drží nad nominálnou hodnotou v intervale 1400-4500 min-1.

15. 6. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY