vytisknout velikost písma Toyota GT86 zažila premenu, ale len na japonskom trhu

Toyota GT86 zažila premenu, ale len na japonskom trhu

Nie, toto nie je facelift obľúbeného športiaku Toyota GT86. Jedná sa o špecializovanú úpravu ponúkanú zákazníkom v domácom Japonsku. A pozor, nie je to počin nejakého poblázneného tunera, ale samotnej automobilky, ktorá chce klientom ponúknuť GT86 v luxusnejšej retro verzii.

gt86 style cb (1).jpggt86 style cb (10).jpggt86 style cb (5).jpgNeprináleží nám posudzovať vkus zákazníkov, ktorí za to zaplatia svoje peniaze, takže hodnotenie vzhľadu necháme na vás. V komentároch pod článkom sa môžete vyjadriť, či by sa vám páčil taký facelift Toyoty GT86

Nemožno si nevšimnúť radikálnej premeny prednej časti auta, ale veľa nových vecí je aj vo vnútri. Interiér má pôsobiť luxusnejšie. Pod kapotou sa nič nemení, Toyota GT86 sa stále spolieha na klasický plochý štvorvalec 2,0 l s atmosférickým nasávaním a výkonom 200 koní.

Prestavba sa volá Toyota GT86 Style Cb a jedná sa o špeciálnu limitovanú edíciu. Také úpravy majú v Japonsku pomerne dlhú tradíciu a je o ne záujem.

gt86 style cb (11).jpggt86 style cb (2).jpggt86 style cb (3).jpggt86 style cb (4).jpggt86 style cb (6).jpggt86 style cb (7).jpggt86 style cb (8).jpggt86 style cb (9).jpg

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Meranie výkonu na brzde

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 na brzde nesklamal. Nameraný výkon zodpovedá oficiálne udávanému maximu. Vrchol krútiaceho momentu je takmer presne o 50 Nm vyšší.

dnes | Dalibor Žák
Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Za 23-tisíc eur dostanete plne vybavený automobil s prvkami typu adaptívneho tempomatu a bezkľúčového prístupu, so systémom sledovania mŕtveho uhla, s inteligentným parkovacím asistentom alebo vyhrievaním volantu.

18. 5. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: BMW Z4 je skvelá hračka na leto. A čoskoro nebude

Test jazdenky: BMW Z4 je skvelá hračka na leto. A čoskoro nebude

Takéto jednoduché a charakterné BMW už nebudú, takže ak máte niečo okolo 10-tisíc eur na roadster a Mazda MX-5 je na vás moc slabá, asi nemáte čo riešiť.

17. 5. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY