vytisknout velikost písma Toyota GT86 zažila premenu, ale len na japonskom trhu

Toyota GT86 zažila premenu, ale len na japonskom trhu

Nie, toto nie je facelift obľúbeného športiaku Toyota GT86. Jedná sa o špecializovanú úpravu ponúkanú zákazníkom v domácom Japonsku. A pozor, nie je to počin nejakého poblázneného tunera, ale samotnej automobilky, ktorá chce klientom ponúknuť GT86 v luxusnejšej retro verzii.

gt86 style cb (1).jpggt86 style cb (10).jpggt86 style cb (5).jpgNeprináleží nám posudzovať vkus zákazníkov, ktorí za to zaplatia svoje peniaze, takže hodnotenie vzhľadu necháme na vás. V komentároch pod článkom sa môžete vyjadriť, či by sa vám páčil taký facelift Toyoty GT86

Nemožno si nevšimnúť radikálnej premeny prednej časti auta, ale veľa nových vecí je aj vo vnútri. Interiér má pôsobiť luxusnejšie. Pod kapotou sa nič nemení, Toyota GT86 sa stále spolieha na klasický plochý štvorvalec 2,0 l s atmosférickým nasávaním a výkonom 200 koní.

Prestavba sa volá Toyota GT86 Style Cb a jedná sa o špeciálnu limitovanú edíciu. Také úpravy majú v Japonsku pomerne dlhú tradíciu a je o ne záujem.

gt86 style cb (11).jpggt86 style cb (2).jpggt86 style cb (3).jpggt86 style cb (4).jpggt86 style cb (6).jpggt86 style cb (7).jpggt86 style cb (8).jpggt86 style cb (9).jpg

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

16. 8. 2017 | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY