vytisknout velikost písma Toyota GT86 Yellow Limited: Žltá špecialita pre Japonsko

Toyota GT86 Yellow Limited: Žltá špecialita pre Japonsko

Subaru nedávno predstavilo limitovanú edíciu BRZ tS určenú pre japonský trh, aktuálne prichádza s niečím podobným aj Toyota pri svojom modeli GT86. Novinka nesie označenie Yellow Limited a okrem žltej farby karosérie pridá ešte ďalšie doplnky. Japonskí zákazníci si navyše môžu vybrať z troch variantov.

Tá základná obsahuje farbu karosérie Sunrise Yellow, sedemnásťpalcové čierna kolesá a čierna spätné zrkadlá. V interiéri očakávajte čalúnenie kožou a Alcantarou a kontrastné prešívanie, ktoré samozrejme nemôže byť iné ako žlté.

Komu základná verzia nestačí, ten si môže zaobstarať prevedenie Yellow Limited vylepšené o prvky pre lepšiu aerodynamiku alebo rovno verziu FT. Aerodynamické diely zahŕňajú obrovské zadné krídlo, predný spojler, prahové nástavce, ale aj kryty podvozka. Verzia FT navyše pridá osemnásťpalcové disky BBS s pneumatikami Bridgestone Potenza, športové brzdy a športové tlmiče Sachs.

Kto má záujem o žltú edíciu Toyoty GT86, ten musí svoju objednávku podať najneskôr do 30. septembra. Výroba bude zahájená v novembri. Ako už ste asi pochopili, táto ponuka sa bohužiaľ týka iba domáceho trhu.

yellow_02.jpgyellow_01.jpgyellow_03.jpgyellow_04.jpgyellow_05.jpgyellow_06.jpgyellow_07.jpgyellow_08.jpgyellow_09.jpgyellow_10.jpgyellow_11.jpg

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Možno prišiel z pekla, ale tých menej šťastlivcov, ktorí si ho budú môcť kúpiť, odvezie rovno do vodičského raja.

20. 6. 2017 | Dalibor Žák
Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Mohutný zvukový prejav urobí s zážitkom jazdy divy a motor odovzdáva svoju silu presne v tých otáčkach, kde ju oceníte najviac pri jazde na neznámych kľukatých cestách alebo práve mimo asfaltu. Čo je kráľovská disciplína tejto Hondy.

19. 6. 2017 | Dalibor Žák
Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima GT sa dodáva výhradne s motorom 2.0 T-GDI. Výrobca sľubuje 180 kW a 350 Nm, my sme namerali ešte vyššie maximá. Krútiaci moment sa drží nad nominálnou hodnotou v intervale 1400-4500 min-1.

15. 6. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY