vytisknout velikost písma Toyota GT86 dostane v Európe plutvičku na streche, výkon zostane

Automobilka Toyota predstavila úpravy, ktorými prešlo jej kupé Toyota GT86 vo verzii pre európske trhy.
Toyota GT86 dostane v Európe plutvičku na streche, výkon zostane

Skutočný facelift to nie je, skôr by sme mohli hovoriť o čiastkových modifikáciách v rámci priebežného vývoja. Model Toyota GT86 sa u nás predáva ešte len dva roky, takže radikálne úpravy zatiaľ čakať nemôžeme, najviac sa údajne sústredili na ďalšie ladenie podvozku a jazdných vlastností. Asi najdôležitejšou zmenou sú tuhšie prvky závesov predných kolies a použitie tuhších tlmičov na zadných kolesách, pričom celok má viesť k lepšej čitateľnosti vozidla, jeho reakcií a vozovky.

Toyota GT86 2015 EU 1.jpgToyota GT86 2015 EU 2.jpg
Toyota GT86 dostala novú anténu a upravenú palubnú dosku

To má vodičovi dať väčšiu istotu pri jazde na hrane. Zároveň sa obmedzili náklony karosérie v zákrutách a riadenie má mať priamejšie reakcie. "Nie je dôvod, prečo by mal vývoj prestať vo chvíli, keď sa auto dostane na trh," uviedol šéf vývoja Tetsuya Tada a dodal: "GT86 je o zapojení vodiča a my sme rozhodnutí tento rys vozidla trvalo posilňovať. Modelový rok 2015 predstavuje najnovší stav priebežného vývoja typu GT86. "

Z pohľadu exteriéru sa európska Toyota GT86 modelového roku 2015 dočkala najmä dvoch nových farebných odtieňov, perleťovej bielej a striebornej, a plutvičky v zadnej časti strechy, ktoré nahrádza doteraz používanú konvenčnú anténu. Interiér má nový obklad palubnej dosky s textúrou pripomínajúcou uhlíkové kompozity a to by malo byť všetko. Vylepšený model sa u nás začne predávať v priebehu tohtoročného leta.

VW Amarok 3.0 TDI 165 kW vs. Toyota Hilux 2.4 D-4D: Motor, alebo výbava

VW Amarok vs. Toyota Hilux

Porovnanie týchto dvoch pick-upov sa dá na koniec celkom dobre zjednodušiť. V podstate si môžete vybrať, či chcete pick-up s naozaj silným motorom, alebo dáte prednosť podstatne menej dynamickej Toyote, ktorá vám výkon vykompenzuje bohatou výbavou.

18. 4. 2017 | Dalibor Žák
Škoda Favorit (1987) vs. Škoda Octavia (2017): 30 rokov vývoja za volantom

Favorit vs. Octavia

13. 4. 2017 | Dalibor Žák
 Zmerali sme akceleráciu všetkých verzií novej Škody Octavia RS

Škoda Octavia RS

Zmerali sme reálnu akceleráciu všetkých variantov novej Octavie RS a dvoch verzií Octavie Scout. Medzi najrýchlejším a najpomalším RS je pri zrýchlení 0-150 km/h rozdiel 5,3 s, pri zrýchlení 0-100 km/h to je 1,4 s. Všetky varianty Octavie RS aj Scout majú systém Launch Control. Kvôli čo najlepšiemu porovnaniu výsledkov sme merali verzie s automatickou prevodovkou DSG.

13. 4. 2017 | Dalibor Žák | 1 příspěvek

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY