vytisknout velikost písma Toyota FT-1: Možný nástupca Supry dostal nový interiér a inú farbu

Toyota FT-1: Možný nástupca Supry dostal nový interiér a inú farbu
Zoznam kapitol
  1. Toyota FT-1, Video
  2. Fotogaléria

Toyota opäť ukáže svoj ​​koncept športového automobilu FT-1. Ten bol prvýkrát vidieť na autosalóne v Detroite, druhýkrát sa štúdia predstaví o pár dní v Pebble Beach. Na rozdiel od svetovej premiéry ale neponesie červenú farbu, karoséria dostane sivý odtieň. Inak spracovaný je aj interiér. To je ale po stránke zmien zhruba všetko.

Atraktívny dizajn má na svedomí štúdio Toyota sídliaca v Kalifornii. Už od prvých správ týkajúcich sa tohto konceptu sa špekuluje o tom, či sa z FT-1 nakoniec nevyklube nová Supra. Oficiálne zatiaľ nič nie je, no za zmienku určite stojí fakt, že si automobilka predĺžila patent na meno Supra.

Aký systém nakoniec bude použitý pre pohon športovej Toyoty, o tom môžeme v tejto chvíli len špekulovať. Zrejme ako najpravdepodobnejší sa javí hybridný systém kombinujúci šesťvalcový motor a elektromotor.

Spolu s novou verziou konceptu FT-1 Toyota predstavila aj pretekárska verzia rovnakého vozidla. V jej prípade ide ale zatiaľ len o virtuálnu záležitosť určenú pre hru Gran Turismo 6. Prezrieť si ju môžete na priloženom videu.

Sledujte AutoMag na Facebooku Ďalšia kapitola
Test Mercedes-Benz AMG GT R

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Možno prišiel z pekla, ale tých menej šťastlivcov, ktorí si ho budú môcť kúpiť, odvezie rovno do vodičského raja.

20. 6. 2017 | Dalibor Žák
Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Mohutný zvukový prejav urobí s zážitkom jazdy divy a motor odovzdáva svoju silu presne v tých otáčkach, kde ju oceníte najviac pri jazde na neznámych kľukatých cestách alebo práve mimo asfaltu. Čo je kráľovská disciplína tejto Hondy.

19. 6. 2017 | Dalibor Žák
Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima GT sa dodáva výhradne s motorom 2.0 T-GDI. Výrobca sľubuje 180 kW a 350 Nm, my sme namerali ešte vyššie maximá. Krútiaci moment sa drží nad nominálnou hodnotou v intervale 1400-4500 min-1.

15. 6. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY