vytisknout velikost písma Toyota C-HR signalizuje podobu budúcich modelov značky

Toyota C-HR signalizuje podobu budúcich modelov značky

Len pred týždňom sa japonská Toyota pochválila informáciou, že na blížiacom sa autosalóne v Paríži ukáže nový crossover menom C-HR - a dnes už tu máme jeho podobu.

Toyota C-HR je kompaktný crossover s hybridným hnacím ústrojenstvom. V jeho prípade však nejde ani tak o techniku​​, ako o štýl. Koncept má signalizovať budúce smerovanie dizajnového slohu značky Toyota.

220914toy1.jpg220914toy2.jpg
C-HR je hybridný kompaktný crossover

Automobilka naznačuje, že sa to týka najmä vzhľadu prednej časti. Výslovne však upozorňuje aj na tvarovanie spodnej časti bokov, zvýraznené lemy blatníkov a hranaté tvary zadku.

Toyota zároveň potvrdila, že v budúcnosti svoju ponuku rozšíri práve o kompaktný crossover.

Test jazdenky: Škoda Fabia RS 1.4 TSI je zaujímavá, ale veľmi riziková

Test jazdenky: Škoda Fabia RS 1.4 TSI je zaujímavá, ale veľmi riziková

Fabiu RS by sme odporučili niekomu, kto je fanúšik značky a podobné auto chce pre radosť napríklad ako druhý alebo tretí kus do svojej flotily s tým, že toho za rok príliš veľa nenabehne.

14. 11. 2017 | Dalibor Žák
Seat Leon 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: Ako je na tom s výkonom?

Seat Leon 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: Ako je na tom s výkonom?

Motor 1.4 TSI ACT má udávaný výkon 110 kW a krútiaci moment 250 Nm. Dlhodobo testovaný Seat Leon predviedol na valcovej skúšobni ešte lepšie hodnoty a najmä veľmi priaznivé priebehy. Krútiaci moment zostáva v prakticky celom rozsahu bežne používaných otáčok nad udávanou maximálnou hodnotou.

13. 11. 2017 | Jiří Červenka
Lada Niva Extreme Cross: Krátka jazda s ruským monster truckom

Lada Niva Extreme Cross: Krátka jazda s ruským monster truckom

Lada Niva existuje mimo iného v radikálnej úprave značky Bronto. Voz prešiel dokonca aj homologáciou pre Európu. U nás sa predáva ako Niva Extreme Cross. Už len vidieť túto špecialitu v pohybe je zážitok. Niva Extreme Cross prekvapivo používa celkom sériový motor.

10. 11. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY