vytisknout velikost písma Toyota C-HR prezentuje nový design a novú platformu

Toyota C-HR prezentuje nový design a novú platformu

Japonská Toyota dorazila na parížsky autosalón s novou štúdiou označenou ako C-HR. Ide o budúci kompaktný crossover. Na súčasnom koncepte si môžeme prezrieť nový dizajn a automobilka zároveň na tejto novinke prezentuje aj novú platformu.

Tlačová správa podrobne popisuje dizajn, ale to najlepšie prezradí priložená fotografia. Auto ako také je dlhé 4350 mm, široké 1850 mm a vysoké 1500 mm. Rázvor náprav dosahuje na 2640 mm. Toyota tiež sľubuje vďaka použitiu novej platformy nižšie položené ťažisko a vyššiu tuhosť karosérie.

Z Toyoty C-HR vzíde crossover, ktorý sa zaradí v ponuke pod model RAV4. Čo presne je pod kapotou, to automobilka nepovedala. V tlačovej správe len stručne uviedla, že štúdia využíva nové plne hybridné ústrojenstvo, ktoré prinesie výrazné zníženie spotreby paliva.

chr_1.JPGchr_2.JPGchr_3.JPGchr_4.JPGchr_5.JPGchr_6.JPGchr_7.JPG

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Možno prišiel z pekla, ale tých menej šťastlivcov, ktorí si ho budú môcť kúpiť, odvezie rovno do vodičského raja.

20. 6. 2017 | Dalibor Žák
Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Mohutný zvukový prejav urobí s zážitkom jazdy divy a motor odovzdáva svoju silu presne v tých otáčkach, kde ju oceníte najviac pri jazde na neznámych kľukatých cestách alebo práve mimo asfaltu. Čo je kráľovská disciplína tejto Hondy.

19. 6. 2017 | Dalibor Žák
Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima GT sa dodáva výhradne s motorom 2.0 T-GDI. Výrobca sľubuje 180 kW a 350 Nm, my sme namerali ešte vyššie maximá. Krútiaci moment sa drží nad nominálnou hodnotou v intervale 1400-4500 min-1.

15. 6. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY