vytisknout velikost písma Toyota Aygo: Posledné kolínske trojča je tu. Zatiaľ ešte neoficiálne

Toyota Aygo: Posledné kolínske trojča je tu. Zatiaľ ešte neoficiálne

Peugeot 108 aj Citroën C1 novej generácie majú svoju premiéru za sebou. Obe automobilky zverejnili základné fakty a predovšetkým fotografie odhaľujúce dizajn. Toyota si ale dáva sa svojím Aygom na čas. Síce sme si mohli už pozrieť prvé video, ale to veľa nepovedalo a z oficiálnych zdrojov stále nič ďalšieho neprišlo.

Lenže internet (ako je známe) si žije vlastným životom, takže napriek plánom automobilky vám môžeme ponúknuť už teraz prvé neoficiálne obrázky prezrádzajúce vzhľad celého auta. Či sa vám nový dizajn páči, to necháme na vás. Informácie zatiaľ chýbajú, ale to nevadí. Nemožno čakať žiadne prekvapenia. Aj pre Aygo môžeme počítať s litrovým trojvalcom naladeným na 68 koní alebo väčšou jedna-dvojkou disponujúcou výkonom 82 koní.

Vzhľadom k zajtrajšej výstavnej premiére je veľmi pravdepodobné, že ešte počas dneška dorazia oficiálne materiály. Hneď, ako sa tak stane, očakávajte aktualizáciu tohto článku.

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

16. 8. 2017 | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY