vytisknout velikost písma Toyota Aygo: Posledné kolínske trojča je tu. Zatiaľ ešte neoficiálne

Toyota Aygo: Posledné kolínske trojča je tu. Zatiaľ ešte neoficiálne

Peugeot 108 aj Citroën C1 novej generácie majú svoju premiéru za sebou. Obe automobilky zverejnili základné fakty a predovšetkým fotografie odhaľujúce dizajn. Toyota si ale dáva sa svojím Aygom na čas. Síce sme si mohli už pozrieť prvé video, ale to veľa nepovedalo a z oficiálnych zdrojov stále nič ďalšieho neprišlo.

Lenže internet (ako je známe) si žije vlastným životom, takže napriek plánom automobilky vám môžeme ponúknuť už teraz prvé neoficiálne obrázky prezrádzajúce vzhľad celého auta. Či sa vám nový dizajn páči, to necháme na vás. Informácie zatiaľ chýbajú, ale to nevadí. Nemožno čakať žiadne prekvapenia. Aj pre Aygo môžeme počítať s litrovým trojvalcom naladeným na 68 koní alebo väčšou jedna-dvojkou disponujúcou výkonom 82 koní.

Vzhľadom k zajtrajšej výstavnej premiére je veľmi pravdepodobné, že ešte počas dneška dorazia oficiálne materiály. Hneď, ako sa tak stane, očakávajte aktualizáciu tohto článku.

Test Range Rover Velar D300: Takto má vyzerať SUV

Test Range Rover Velar D300: Takto má vyzerať SUV

Range Rover Velar je aj napriek svojej istej nedokonalosti krásne auto. Takto by malo vyzerať a hlavne jazdiť každé SUV. Britská novinka stelesňuje mix pre vodiča zaujímavých jazdných vlastností, vysokej miery komfortu a zaujímavej dynamiky.

19. 12. 2017 | Dalibor Žák
Čo urobí viac oktánov s výkonom trojvalca 1.0 TSI? Toto

Čo urobí viac oktánov s výkonom trojvalca 1.0 TSI? Toto

S našou dlhodobo testovanou Fabiou sme sa zastavili na brzde. Namerané hodnoty rozhodne nepriniesli sklamanie. Zároveň sme vyskúšali, čo s parametrami motora urobí drahší benzín. Výrazný rozdiel nečakajte.

18. 12. 2017 | Dalibor Žák
Ako je na tom šesťvalcová Kia Stinger s výkonom? O nedostatok koní sa nebojte

Ako je na tom šesťvalcová Kia Stinger s výkonom? O nedostatok koní sa nebojte

Kia Stinger je jednou z najzaujímavejších noviniek tohto roku. V rámci redakčného testu vrcholnej verzie GT sme zmerali aj reálny výkon dvakrát preplňovaného zážihového motora. Šesťvalcový Stinger sa zaradil k tým autám, ktoré na brzde vykázali vyššie ako udávané maximum.

6. 12. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY