vytisknout velikost písma Toyota Aygo: Posledné kolínske trojča je tu. Zatiaľ ešte neoficiálne

Toyota Aygo: Posledné kolínske trojča je tu. Zatiaľ ešte neoficiálne

Peugeot 108 aj Citroën C1 novej generácie majú svoju premiéru za sebou. Obe automobilky zverejnili základné fakty a predovšetkým fotografie odhaľujúce dizajn. Toyota si ale dáva sa svojím Aygom na čas. Síce sme si mohli už pozrieť prvé video, ale to veľa nepovedalo a z oficiálnych zdrojov stále nič ďalšieho neprišlo.

Lenže internet (ako je známe) si žije vlastným životom, takže napriek plánom automobilky vám môžeme ponúknuť už teraz prvé neoficiálne obrázky prezrádzajúce vzhľad celého auta. Či sa vám nový dizajn páči, to necháme na vás. Informácie zatiaľ chýbajú, ale to nevadí. Nemožno čakať žiadne prekvapenia. Aj pre Aygo môžeme počítať s litrovým trojvalcom naladeným na 68 koní alebo väčšou jedna-dvojkou disponujúcou výkonom 82 koní.

Vzhľadom k zajtrajšej výstavnej premiére je veľmi pravdepodobné, že ešte počas dneška dorazia oficiálne materiály. Hneď, ako sa tak stane, očakávajte aktualizáciu tohto článku.

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Možno prišiel z pekla, ale tých menej šťastlivcov, ktorí si ho budú môcť kúpiť, odvezie rovno do vodičského raja.

20. 6. 2017 | Dalibor Žák
Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Mohutný zvukový prejav urobí s zážitkom jazdy divy a motor odovzdáva svoju silu presne v tých otáčkach, kde ju oceníte najviac pri jazde na neznámych kľukatých cestách alebo práve mimo asfaltu. Čo je kráľovská disciplína tejto Hondy.

19. 6. 2017 | Dalibor Žák
Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima GT sa dodáva výhradne s motorom 2.0 T-GDI. Výrobca sľubuje 180 kW a 350 Nm, my sme namerali ešte vyššie maximá. Krútiaci moment sa drží nad nominálnou hodnotou v intervale 1400-4500 min-1.

15. 6. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY