vytisknout velikost písma Toyota Aygo dostala systém núdzového brzdenia a prevedenie x-cite

Toyota Aygo dostala systém núdzového brzdenia a prevedenie x-cite

Toyota ľahko upravila ponuku pre svoj najmenší model Aygo. Už čoskoro si budú môcť záujemcovia zaobstarať štýlové prevedenie x-cite, rovnako ako paket Toyota Safety Sense zahŕňajúci prednárazový systém a stráženie jazdných pruhov.

Toyota Aygo x-cite má byť podľa tlačovej správy najvýraznejším variantom v ponuke. Auto dostalo farbu karosérie Cyan Splash kombinovanú s čiernymi detailmi (maska ​​chladiča, časť zadného nárazníka) a čierne sú tiež zliatinové kolesá. Tie majú veľkosť pätnásť palcov a stred vyvedený vo farbe karosérie. Kombinácia modrej a čiernej sa objavuje aj v interiéri.

Komu by to stále nestačilo, ten si môže objednať ešte dvojfarebnú karosériu, kedy dostane čiernu strechu a čierne predné stĺpiky. Ďalšia novinka sa potom týka všetkých variantov Toyoty Aygo. Záujemcovia si budú môcť zaobstarať paket Toyota Safety Sense, ktorý obsahuje prednárazový systém a stráženie jazdných pruhov.

Prednárazoý systém pracuje v rýchlostiach od 10 do 80 km /h a ako všade inde, aj tu je sledovaný priestor pred autom. Ak je pred Aygom prekážka a vodič nereaguje, nasleduje upozornenie a ak to nepomôže, v konečnej fáze začne Aygo automaticky brzdiť. Pri systéme stráženia jazdných pruhov na vodiča opäť čaká zvukové upozornenie vtedy, ak bez smerovky nabehne na čiaru vodorovného značenia. Do riadenia ale systém nezasahuje.

Novinky pre Toyotu Aygo sa začnú predávať už v júni.

aygo_2.jpgaygo_3.jpgaygo_4.jpgaygo_1.jpg

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

Dnešný test jasne ukazuje, že akonáhle sa do hybridov naplno oprú európske značky so svojím vedomostným, technickým a finančným zázemím, môže sa náskok skupiny Toyota rýchlo rozplynúť.

dnes | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Meranie výkonu na brzde

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 na brzde nesklamal. Nameraný výkon zodpovedá oficiálne udávanému maximu. Vrchol krútiaceho momentu je takmer presne o 50 Nm vyšší.

23. 5. 2017 | Dalibor Žák
Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Za 23-tisíc eur dostanete plne vybavený automobil s prvkami typu adaptívneho tempomatu a bezkľúčového prístupu, so systémom sledovania mŕtveho uhla, s inteligentným parkovacím asistentom alebo vyhrievaním volantu.

18. 5. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY