vytisknout velikost písma Toyota Aygo dostala systém núdzového brzdenia a prevedenie x-cite

Toyota Aygo dostala systém núdzového brzdenia a prevedenie x-cite

Toyota ľahko upravila ponuku pre svoj najmenší model Aygo. Už čoskoro si budú môcť záujemcovia zaobstarať štýlové prevedenie x-cite, rovnako ako paket Toyota Safety Sense zahŕňajúci prednárazový systém a stráženie jazdných pruhov.

Toyota Aygo x-cite má byť podľa tlačovej správy najvýraznejším variantom v ponuke. Auto dostalo farbu karosérie Cyan Splash kombinovanú s čiernymi detailmi (maska ​​chladiča, časť zadného nárazníka) a čierne sú tiež zliatinové kolesá. Tie majú veľkosť pätnásť palcov a stred vyvedený vo farbe karosérie. Kombinácia modrej a čiernej sa objavuje aj v interiéri.

Komu by to stále nestačilo, ten si môže objednať ešte dvojfarebnú karosériu, kedy dostane čiernu strechu a čierne predné stĺpiky. Ďalšia novinka sa potom týka všetkých variantov Toyoty Aygo. Záujemcovia si budú môcť zaobstarať paket Toyota Safety Sense, ktorý obsahuje prednárazový systém a stráženie jazdných pruhov.

Prednárazoý systém pracuje v rýchlostiach od 10 do 80 km /h a ako všade inde, aj tu je sledovaný priestor pred autom. Ak je pred Aygom prekážka a vodič nereaguje, nasleduje upozornenie a ak to nepomôže, v konečnej fáze začne Aygo automaticky brzdiť. Pri systéme stráženia jazdných pruhov na vodiča opäť čaká zvukové upozornenie vtedy, ak bez smerovky nabehne na čiaru vodorovného značenia. Do riadenia ale systém nezasahuje.

Novinky pre Toyotu Aygo sa začnú predávať už v júni.

aygo_2.jpgaygo_3.jpgaygo_4.jpgaygo_1.jpg

Škoda Superb 2.0 TSI 4×4 vs. BMW M760Li xDrive

Škoda Superb 2.0 TSI 4×4 vs. BMW M760Li xDrive

Britskí kolegovia porovnali BMW 760Li xDrive a Škodu Superb 2.0 TSI 4×4. Obe spomínané autá sa v našej redakcii už zastavili, preto sme sa pozreli na presné čísla nameranej dynamiky. Superb na dvanásťvalec ani zďaleka nemá, ale skutočne dobre brzdí.

20. 11. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: Škoda Fabia RS 1.4 TSI je zaujímavá, ale veľmi riziková

Test jazdenky: Škoda Fabia RS 1.4 TSI je zaujímavá, ale veľmi riziková

Fabiu RS by sme odporučili niekomu, kto je fanúšik značky a podobné auto chce pre radosť napríklad ako druhý alebo tretí kus do svojej flotily s tým, že toho za rok príliš veľa nenabehne.

14. 11. 2017 | Dalibor Žák
Seat Leon 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: Ako je na tom s výkonom?

Seat Leon 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: Ako je na tom s výkonom?

Motor 1.4 TSI ACT má udávaný výkon 110 kW a krútiaci moment 250 Nm. Dlhodobo testovaný Seat Leon predviedol na valcovej skúšobni ešte lepšie hodnoty a najmä veľmi priaznivé priebehy. Krútiaci moment zostáva v prakticky celom rozsahu bežne používaných otáčok nad udávanou maximálnou hodnotou.

13. 11. 2017 | Jiří Červenka

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY