vytisknout velikost písma Toyota Aygo dostala systém núdzového brzdenia a prevedenie x-cite

Toyota Aygo dostala systém núdzového brzdenia a prevedenie x-cite

Toyota ľahko upravila ponuku pre svoj najmenší model Aygo. Už čoskoro si budú môcť záujemcovia zaobstarať štýlové prevedenie x-cite, rovnako ako paket Toyota Safety Sense zahŕňajúci prednárazový systém a stráženie jazdných pruhov.

Toyota Aygo x-cite má byť podľa tlačovej správy najvýraznejším variantom v ponuke. Auto dostalo farbu karosérie Cyan Splash kombinovanú s čiernymi detailmi (maska ​​chladiča, časť zadného nárazníka) a čierne sú tiež zliatinové kolesá. Tie majú veľkosť pätnásť palcov a stred vyvedený vo farbe karosérie. Kombinácia modrej a čiernej sa objavuje aj v interiéri.

Komu by to stále nestačilo, ten si môže objednať ešte dvojfarebnú karosériu, kedy dostane čiernu strechu a čierne predné stĺpiky. Ďalšia novinka sa potom týka všetkých variantov Toyoty Aygo. Záujemcovia si budú môcť zaobstarať paket Toyota Safety Sense, ktorý obsahuje prednárazový systém a stráženie jazdných pruhov.

Prednárazoý systém pracuje v rýchlostiach od 10 do 80 km /h a ako všade inde, aj tu je sledovaný priestor pred autom. Ak je pred Aygom prekážka a vodič nereaguje, nasleduje upozornenie a ak to nepomôže, v konečnej fáze začne Aygo automaticky brzdiť. Pri systéme stráženia jazdných pruhov na vodiča opäť čaká zvukové upozornenie vtedy, ak bez smerovky nabehne na čiaru vodorovného značenia. Do riadenia ale systém nezasahuje.

Novinky pre Toyotu Aygo sa začnú predávať už v júni.

aygo_2.jpgaygo_3.jpgaygo_4.jpgaygo_1.jpg

Test Range Rover Evoque Convertible: Kodiaq naopak

Range Rover Evoque Convertible

Nezmysel to je možno z pohľadu bežných zákazníkov, ale z pohľadu ľudí, ktorí si podobný voz môžu dovoliť a ktorí hľadajú iba štýl, je Evoque Convertible dokonale atraktívne, pretože vlastne nič iné než štýl neponúka.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: Audi A8 je kvalitné a spoľahlivé, ale šetriť na ňom nemôžete

Jazdenka Audi A8

Ak vám nevadí drahší servis, kupujte. Takto príjemné, komfortné a ničím neobťažujúce autá už o chvíľu nebudú.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Začíname

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Vrcholné prevedenie Peugeotu 2008 GT Line nám bude robiť spoločnosť do konca júna. Testovaný exemplár dostal takmer kompletnú výbavu. Najsilnejší vznetový motor v ponuke disponuje výkonom 120 koní. Už od prvých kilometrov je jasné, že pôjde o úsporný automobil.

1. 3. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY