vytisknout velikost písma Toyota Avensis dostala facelift a nové motory, jej budúcnosť je neistá

Toyota Avensis dostala facelift a nové motory, jej budúcnosť je neistá

Autosalón v Ženeve sa koná už o štrnásť dní a Toyota na ňom predstaví omladený model Avensis s novými benzínovými aj naftovými motormi. Prvé náznaky nového dizajnu si môžete prezrieť na dvoch zverejnených fotografiách. Technické detaily Toyota ešte nespomína.

AVENSIS_NIGHT_18_DPL_2015_GROUP-SHOT (2).jpgAVENSIS_STUDIO_08_DPL_2015_7-8_BLUE (2).jpg
Toyota toho viac neukázala, ale najdôležitejšie budú emisie nových motorov

Rozšíri sa bezpečnostná výbava o rôznych asistentov pre jazdu v pruhoch a podobne, nové motory (že by sa pod kapotou objavil diesel od BMW?) majú byť výrazne kultivovanejšie a predovšetkým ekologickejšie a zapracuje sa aj na interiéri, kde majú byť kvalitnejšie materiály a väčšie možnosti konektivity.

Toyota Avensis má pred sebou neistú budúcnosť, pretože to vyzerá, že tento facelift bude zároveň posledná vec, ktorá sa na Avensise stane. Automobilka totiž zrejme v roku 2018 prestane model vyrábať a nahradí ho globálnym produktom.

Je ale ešte príliš ťažké predbiehať, čo to presne bude za auto, však Toyota už pred časom potvrdila, že Avensis nahradí výhradne hybridným modelom. Predaje Avensisu po kríze v roku 2008 výrazne spadli. V predkrízovom období Toyota predávala v Európe cez 100 000 Avensisov ročne, v roku 2011 to bolo už len 56 000 áut, v minulom roku dokonca len necelých 29 000 vozidiel.

Test Range Rover Evoque Convertible: Kodiaq naopak

Range Rover Evoque Convertible

Nezmysel to je možno z pohľadu bežných zákazníkov, ale z pohľadu ľudí, ktorí si podobný voz môžu dovoliť a ktorí hľadajú iba štýl, je Evoque Convertible dokonale atraktívne, pretože vlastne nič iné než štýl neponúka.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: Audi A8 je kvalitné a spoľahlivé, ale šetriť na ňom nemôžete

Jazdenka Audi A8

Ak vám nevadí drahší servis, kupujte. Takto príjemné, komfortné a ničím neobťažujúce autá už o chvíľu nebudú.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Začíname

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Vrcholné prevedenie Peugeotu 2008 GT Line nám bude robiť spoločnosť do konca júna. Testovaný exemplár dostal takmer kompletnú výbavu. Najsilnejší vznetový motor v ponuke disponuje výkonom 120 koní. Už od prvých kilometrov je jasné, že pôjde o úsporný automobil.

1. 3. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY