vytisknout velikost písma Tour de France: Nová edícia pre Škodu Fabiu, Citigo a Roomster

Tour de France: Nová edícia pre Škodu Fabiu, Citigo a Roomster

Od roku 2004 je automobilka Škoda oficiálnym partnerom pretekov Tour de France. Ako už možno viete, v rámci ženevského autosalónu došlo k slávnostnému predĺženie zmluvy až do roku 2018. Okrem francúzskeho Tour de France uvidíme modely Škoda tiež na závode okolo Španielska, čo nie je nič iné, než slávna La Vuelta.

Predĺženie zmluvy má okrem ženevskej tlačovej konferencie ešte ďalšie pokračovanie. Na trhu sa objavuje edícia Tour de France, ktorá je určená pre modely Citigo, Fabia, Fabia Combi a Roomster. Vo všetkých prípadoch ide prevažne o zvýhodnené výbavy. Výnimku tvorí Fabia. Tú v edícii Tour de France spoznáte okrem štítku tiež podľa nárazníka, ktorý si vzala z vrcholného RS.

Na záver ale máme hneď dve zlé správy. Po prvé sa v prípade Citigo jedná o sériu limitovanú na tri stovky kusov, po druhé sa edícia Tour de France všeobecne týka francúzskeho trhu.

A keď sme načali tému Fabie, môžeme k tomuto modelu pridať ešte jednu informáciu, respektíve pripomienku. Škoda na svojej včerajšej výročnej tlačovej konferencii definitívne potvrdila to, o čom sa hovorilo už skôr. Nová generácia Fabie sa predstaví tento rok na jeseň.

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Možno prišiel z pekla, ale tých menej šťastlivcov, ktorí si ho budú môcť kúpiť, odvezie rovno do vodičského raja.

20. 6. 2017 | Dalibor Žák
Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Mohutný zvukový prejav urobí s zážitkom jazdy divy a motor odovzdáva svoju silu presne v tých otáčkach, kde ju oceníte najviac pri jazde na neznámych kľukatých cestách alebo práve mimo asfaltu. Čo je kráľovská disciplína tejto Hondy.

19. 6. 2017 | Dalibor Žák
Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima GT sa dodáva výhradne s motorom 2.0 T-GDI. Výrobca sľubuje 180 kW a 350 Nm, my sme namerali ešte vyššie maximá. Krútiaci moment sa drží nad nominálnou hodnotou v intervale 1400-4500 min-1.

15. 6. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY