vytisknout velikost písma Toto Panamera Turbo S ukazuje možnosti príplatkov u Porsche

Toto Panamera Turbo S ukazuje možnosti príplatkov u Porsche
Zoznam kapitol
  1. Porsche Panamera Turbo S Exclusive
  2. Porsche Panamera Turbo S Exclusive: Fotogaléria

Porsche Panamera Turbo S nie je žiadnou novinkou, katalóg príplatkovej výbavy Porsche Tequipment tiež nie. V Zuffenhausene ale dobre vedia, že neuškodí čas od času pripomenúť prostredníctvom médií zákazníkom, že za Porsche môžu minúť toľko peňazí, koľko chcú.

5368499171810070146-1.jpg7511930511234896865.jpg
Ústredným motívom tejto Panamery je zlovestná čierna

Panamera v čiernom metalickom odtieni Jet Black ("Reclining in the passenger seat of my super-charged jet black Chevrolet," zanôtil by Robbie Williams) dostala adaptívne LED svetlomety, skryté za akronymom PDLS+, LED zadné svetlá a športový výfuk so štyrmi čiernymi koncovkami.

Čierne sú tiež kolesá s priemerom 20 palcov.

11511456241753559535.jpg1755702914792738495.jpg17678812452020065743.jpg
Keď si dostatočne priplatíte, potiahne vám Porsche kožou úplne všetko

Vnútri nájdete červenočierne kožené čalúnenie - dokonca aj na lamelách ventilačných otvorov! Hlavicu voliča automatickej prevodovky zdobí karbón, prístroje dostali biele podklady, pedále sú hliníkové. Z katalógu príplatkovej výbavy pochádzajú aj logá Porsche na hlavových opierkach, koberce s koženými lemami a osvetlené dekoračné lišty na prahoch.

Panamera Turbo S má pod kapotou preplňovaný motor V8 4,8 l s výkonom 570 koní. Z nuly na 100 km/h zrýchli za 3,8 sekundy a stojí 182 tisíc eur - samozrejme bez príplatkovej výbavy, o ktorej bola reč v predchádzajúcich riadkoch.

Sledujte AutoMag na Facebooku Ďalšia kapitola
BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

Dnešný test jasne ukazuje, že akonáhle sa do hybridov naplno oprú európske značky so svojím vedomostným, technickým a finančným zázemím, môže sa náskok skupiny Toyota rýchlo rozplynúť.

dnes | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Meranie výkonu na brzde

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 na brzde nesklamal. Nameraný výkon zodpovedá oficiálne udávanému maximu. Vrchol krútiaceho momentu je takmer presne o 50 Nm vyšší.

23. 5. 2017 | Dalibor Žák
Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Za 23-tisíc eur dostanete plne vybavený automobil s prvkami typu adaptívneho tempomatu a bezkľúčového prístupu, so systémom sledovania mŕtveho uhla, s inteligentným parkovacím asistentom alebo vyhrievaním volantu.

18. 5. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY