vytisknout velikost písma Toto je definitívna podoba vodíkovej Toyoty, ktorá ide do predaja

Toto je definitívna podoba vodíkovej Toyoty, ktorá ide do predaja

O automobile s dočasným názvom Toyota FCHV sme naposledy písali celkom nedávno - to keď automobilka potvrdila, že výrobu sedanu poháňaného palivovými článkami spustí ešte tento rok. Dnes však Toyota pridala ďalšie informácie a najmä reálne fotografie vozidla pripraveného na výrobu.

Toyota FCHV sa začne predávať najprv v Japonsku, kde by ju malo byť možné kúpiť už v apríli 2015 za cenu 7 miliónov jenov (50 tisíc eur). V lete prídu na rad Spojené štáty a prekvapivo tiež Európa. Z predbežných informácií sa pritom zdalo, že firma chce svojou vodíkovou prvotinou zaujať hlavne v Kalifornii.

dsc_0020.jpgdsc_0021.jpgdsc_0028.jpgdsc_0029.jpgdsc_0030.jpgdsc_0031.jpg

VW Amarok 3.0 TDI 165 kW vs. Toyota Hilux 2.4 D-4D: Motor, alebo výbava

VW Amarok vs. Toyota Hilux

Porovnanie týchto dvoch pick-upov sa dá na koniec celkom dobre zjednodušiť. V podstate si môžete vybrať, či chcete pick-up s naozaj silným motorom, alebo dáte prednosť podstatne menej dynamickej Toyote, ktorá vám výkon vykompenzuje bohatou výbavou.

18. 4. 2017 | Dalibor Žák
Škoda Favorit (1987) vs. Škoda Octavia (2017): 30 rokov vývoja za volantom

Favorit vs. Octavia

13. 4. 2017 | Dalibor Žák
 Zmerali sme akceleráciu všetkých verzií novej Škody Octavia RS

Škoda Octavia RS

Zmerali sme reálnu akceleráciu všetkých variantov novej Octavie RS a dvoch verzií Octavie Scout. Medzi najrýchlejším a najpomalším RS je pri zrýchlení 0-150 km/h rozdiel 5,3 s, pri zrýchlení 0-100 km/h to je 1,4 s. Všetky varianty Octavie RS aj Scout majú systém Launch Control. Kvôli čo najlepšiemu porovnaniu výsledkov sme merali verzie s automatickou prevodovkou DSG.

13. 4. 2017 | Dalibor Žák | 1 příspěvek

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY