vytisknout velikost písma Toto "Bugatti Veyron" môže byť vaše za babku. Základom je VW Chrobák

Toto "Bugatti Veyron" môže byť vaše za babku. Základom je VW Chrobák

Vždy ste túžili po naozajstnom unikáte? Po niečom ako je Bugatti Veyron, ale nikdy nebolo dosť peňazí na to, aby sa tento sen realizoval? Aktuálne je k dispozícii jeden "Veyron" na predaj a v porovnaní s tým od Bugatti bude iste doslova za babku. Akurát má motor s výkonom 25 kW (34 koní) a jeho základom je Volkswagen Chrobák z roku 1975.

Áno, nejde o nič iné než o dôkladný "tuning" slávneho modelu automobilky Volkswagen, ktorý dostal prepracovanú zadnú časť karosérie alebo akúsi "masku chladiča" tak, aby aspoň vzdialene pripomínal naozajstné Bugatti Veyron. Okrem toho sú vo vnútri tiež napríklad kožené sedadlá.

Chrobák s karosériou kupé bol postavený takpovediac na kolene a aktuálne je na predaj. Predávajúci je z Belehradu a svoje dielo prezentuje ako unikát existujúci iba v jednom exemplári. Cena je otázkou dohody.

vejr_2.jpgvejr_1.jpgvejr_3.jpgvejr_7.jpgvejr_8.jpgvejr_9.jpgvejr_4.jpgvejr_5.jpgvejr_6.jpg
BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY