vytisknout velikost písma Toto "Bugatti Veyron" môže byť vaše za babku. Základom je VW Chrobák

Toto "Bugatti Veyron" môže byť vaše za babku. Základom je VW Chrobák

Vždy ste túžili po naozajstnom unikáte? Po niečom ako je Bugatti Veyron, ale nikdy nebolo dosť peňazí na to, aby sa tento sen realizoval? Aktuálne je k dispozícii jeden "Veyron" na predaj a v porovnaní s tým od Bugatti bude iste doslova za babku. Akurát má motor s výkonom 25 kW (34 koní) a jeho základom je Volkswagen Chrobák z roku 1975.

Áno, nejde o nič iné než o dôkladný "tuning" slávneho modelu automobilky Volkswagen, ktorý dostal prepracovanú zadnú časť karosérie alebo akúsi "masku chladiča" tak, aby aspoň vzdialene pripomínal naozajstné Bugatti Veyron. Okrem toho sú vo vnútri tiež napríklad kožené sedadlá.

Chrobák s karosériou kupé bol postavený takpovediac na kolene a aktuálne je na predaj. Predávajúci je z Belehradu a svoje dielo prezentuje ako unikát existujúci iba v jednom exemplári. Cena je otázkou dohody.

vejr_2.jpgvejr_1.jpgvejr_3.jpgvejr_7.jpgvejr_8.jpgvejr_9.jpgvejr_4.jpgvejr_5.jpgvejr_6.jpg
Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: dvojvalec na polovičný úväzok

Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: dvojvalec na polovičný úväzok

Leon je štvrtým najpredávanejším modelom značky Seat. Od začiatku tohto roka sa Leon predáva v modernizovanej verzii. K dlhodobému testu sme prijali verziu FR s motorom 1.4 ACT. Technickým bodom záujmu je dvojvalcový uzatvárací systém s čiastočným zaťažením.

22. 9. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: Audi Q7 slúži dobre, ale len veľkorysému majiteľovi

Test jazdenky: Audi Q7

Veľké prémiové SUV, aj keď je ojazdené, si môže dovoliť len naozaj veľkorysý záujemca s takmer bezodným rozpočtom.

20. 9. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 v dlhodobom teste: Čo všetko zvládne multimediálny systém?

Peugeot 2008 v dlhodobom teste: Čo všetko zvládne multimediálny systém?

Dlhodobo testovaný model Peugeot 2008 zvládne čiastočné ovládanie hlasom a pripojenie na internet. Pripravené aplikácie spoločnosti Peugeot na Slovensku nefungujú. Váš telefón má vždy prednosť, takže hovor vám zakryje parkovaciu kameru aj navigáciu. Ovládanie s minimom tlačidiel je veľmi šikovné. Všetky bežné funkcie obslúžite z volantu.

18. 9. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY