vytisknout velikost písma Top Gear vymenoval štrnásť najlepších áut roka. Absolútnym víťazom je...

Top Gear vymenoval štrnásť najlepších áut roka. Absolútnym víťazom je...

Ankiet sme tu v poslednej dobe mali hneď niekoľko a dnes pridáme ďalšiu. O svoje hodnotenie sa podelil aj Top Gear, ktorý zverejnil zoznam štrnástich najlepších áut roka 2014. Prekvapenie v jednotlivých kategóriách nečakajte.

Najlepšie auto roka 2014 podľa názoru Jeremyho Clarksona je Corvette Stingray, James May zvolil rovnaký titul pre LaFerrari a Richarda Hammonda tento rok najviac dostalo Porsche 918 Spyder. Nasledujú jednotlivé kategórie (športové auto roka, hot hatch roka, superšport roka a tak ďalej...). Všetko nájdete v priloženej galérii.

Tým absolútne najlepším pre rok 2014 je však podľa Top Gear BMW i8. A to preto, že ide o míľnik automobilovej histórie, o dôkaz, že budúcnosť bude iná ako súčasnosť, ale že bude stále vzrušujúca. A tiež pretože má výklopné dvere smerom nahor.

Porsche 918 Spyder - auto roku podle Richarda Hammonda.JPGFerrari LaFerrari - auto roku podle Jamese Maye.jpgCorvette Stingray - auto roku podle Jeremyho Clakrsona.jpgAudi TT - nejlepší kupé roku.jpgCitroën C4 Cactus - hatchback roku.jpgCorvette Z06 - muscle car roku.jpgFerrari 458 Italia Speciale A - kabriolet roku.jpgLamborghini Huracan - supersport roku.jpgMercedes-AMG GT - sportovní auto roku.jpgMercedes-Benz S Coupe - luxusní auto roku.jpgMercedes-Benz třídy C kombi - rodinné auto roku.jpgRenault Twingo - městské auto roku.JPGVolkswagen Golf R - hot hatch roku.jpgBMW i8 - absolutní vítěz. Auto roku 2014.jpg

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Možno prišiel z pekla, ale tých menej šťastlivcov, ktorí si ho budú môcť kúpiť, odvezie rovno do vodičského raja.

20. 6. 2017 | Dalibor Žák
Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Mohutný zvukový prejav urobí s zážitkom jazdy divy a motor odovzdáva svoju silu presne v tých otáčkach, kde ju oceníte najviac pri jazde na neznámych kľukatých cestách alebo práve mimo asfaltu. Čo je kráľovská disciplína tejto Hondy.

19. 6. 2017 | Dalibor Žák
Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima GT sa dodáva výhradne s motorom 2.0 T-GDI. Výrobca sľubuje 180 kW a 350 Nm, my sme namerali ešte vyššie maximá. Krútiaci moment sa drží nad nominálnou hodnotou v intervale 1400-4500 min-1.

15. 6. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY