vytisknout velikost písma Top Gear: James, Richard a Jeremy pozývajú na dnešnú show. V češtine

Top Gear: James, Richard a Jeremy pozývajú na dnešnú show. V češtine

Show Top Gear Live dorazila do Českej republiky. Všetci traja predstavitelia tohto programu sa rozhodli pozvať fanúšikov na svoje predstavenie, a to za pomoci Twitteri, dokonca v češtine. Výsledok znie trochu zvláštne, čo bol ale zrejme zámer.

Tu sú odkazy od Richarda, Jamesa aj Jeremyho, ktorý pridal hneď dve české správy.

Richard Hammond @RichardHammond 
„This is in Czech cos we're in Prague: Zúčastněte se @TopGearLive show, prosím, aniž byste se dotkli mých rukou, pokud to bude možné.“

James May ‏@MrJamesMay 
„Ahoj Praha. Jsem nadšený zadání arény a dělat velký zápach.“

Jeremy Clarkson ‏@JeremyClarkson 
„I'm not very good at Czech but I'll give it a go.... Show @TopGearLive se blíží a my se těšíme, jak promneme Vaše obličeje.“

„Praha je jedním z mých nejoblíbenějších měst a já se už nemůžu dočkat, až zažiju to obrovské množství sov.“

Prvá show Top Gear Live štartuje dnes o tretej hodine popoludní, ďalšia prebehne od pol ôsmej. Pre veľký záujem bola pridaná ešte tretia česká repríza, ktorá začína zajtra (29.6.) o 14:30 hod.

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

16. 8. 2017 | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY