vytisknout velikost písma Top Gear definitívne končí. Hammond ani May v BBC nezostali

Top Gear definitívne končí. Hammond ani May v BBC nezostali

Reláciu Top Gear tak, ako ho poznáme z minulosti, definitívne končí. BBC po nútenom odchode Jeremyho Clarksona chcela udržať zostávajúcich dvoch moderátorov a pridať k nim novú tvár, avšak ani jeden z dvojice James May a Richard Hammond svoju zmluvu s BBC nepredĺžili.

Čo bude ďalej so slávnou trojicou, to sa zatiaľ nevie. Istý je fakt, že po nich môže siahnuť niektorá iná televízia. Každopádne Richard Hammond na svojom Twitteri oznámil, že sa ešte nechystá do dôchodku, May pre zmenu chce natočiť film na YouTube.

James May tiež dúfa v to, že sa celá trojica opäť zíde a bude pracovať spoločne. Skôr ale ako televízny program by "mohlo ísť o reštauráciu a krčmu". Údajne by sa ale všetci aktéri mali predstaviť v rámci akcie Top Gear Live, ktorá zavíta do Austrálie, Afriky, Nórska a Anglicka. Show by však mala byť premenovaná na "Clarkson, Hammond and May Live".

Rýchly test Subaru Levorg 1.6GT-S MY17: Podvozok stále v hlavnej úlohe

Subaru Levorg 1.6GT-S MY17

Ergonómia je dokonale jednoduchá, výhľad von skvelý, podvozok istý a riadenie zábavné.

včera | Dalibor Žák
Test Seat Ateca 1.4 TSI 4Drive: X=Volkswagen Tiguan/Seat Leon

Seat Ateca 1.4 TSI 4Drive

Ateca je jednoducho typické koncernové SUV urobené podľa Tiguanu. Len je to celé zabalené do atraktívnejšie tvarovanej a o niečo menšej karosérie.

21. 2. 2017 | Dalibor Žák
Porsche Panamera 4S Diesel na brzde: Čo keď chýba elektrický kompresor?

Porsche Panamera 4S Diesel na brzde: Čo keď chýba elektrický kompresor?

Po Audi SQ7 sme zmerali reálny výkon rovnakého motora použitého v Porsche Panamera 4S Diesel. Obe jednotky sa ale líšia systémom preplňovania. Panamera nemá elektrický kompresor. Absencia elektrického kompresora sa prejaví najmä na nástupe krútiaceho momentu v nízkych otáčkach.

20. 1. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY