vytisknout velikost písma To je ona! Nová Škoda Fabia III sa odhaľuje na prvom obrázku

Dlho očakávaná novinka sa konečne pomaly odhaľuje. Síce tu zatiaľ máme len skicu finálneho dizajnu, ale aspoň už sa jedná o oficiálny obrázok.
To je ona! Nová Škoda Fabia III sa odhaľuje na prvom obrázku

Toto je ona! Nová Škoda Fabia III sa predstavuje na prvom oficiálnom obrázku. Zatiaľ sa len jedná o skicu, ale už je to finálny dizajn, ktorý sa nezmení. Oficiálne fotky budú nasledovať pred premiérou na autosalóne v Paríži a s nimi aj prvá dávka technických informácií.

Pred oficiálnym odhalením internet zaplnili práce rôznych grafikov, ktorí odhadovali dizajn novej Fabie zo špionážnych fotiek a zákulisných informácií.

New_SKDOA_Fabia_sketch.jpg
Kliknite na obrázok pre zobrazenie v plnom rozlíšení

Škoda tradične nedoprovodila prvú snímku podrobnými technickými informáciami. Napriek tomu udáva v tlačovej správe, že sa "hatchback vyznačuje vyváženými, pevnými proporciami - v porovnaní s predchodcom je nová Fabia o deväť centimetrov širšia a o tri centimetre nižšia."

Tiež sa dozvieme, že "Mladoboleslavskí dizajnéri touto novinkou prvýkrát uviedli do výroby dizajnové prvky, ktoré odkazujú nielen na štúdiu VisionC, ale aj na vozidlá tímu Škoda Motorsport."

No môžeme vychádzať z už známych faktov, ako je použitie platformy PQ25 zo súčasného Volkswagenu Polo a nasadenie nových a modernizovaných motorov TSI a TDI. Škoda Fabia tretej generácie bude samozrejme k dispozícii aj ako kombík. Z ponuky naproti tomu zmizne športová verzia RS a pod kapotu by sa mal dostať aj nový litrový trojvalec.

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

Dnešný test jasne ukazuje, že akonáhle sa do hybridov naplno oprú európske značky so svojím vedomostným, technickým a finančným zázemím, môže sa náskok skupiny Toyota rýchlo rozplynúť.

včera | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Meranie výkonu na brzde

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 na brzde nesklamal. Nameraný výkon zodpovedá oficiálne udávanému maximu. Vrchol krútiaceho momentu je takmer presne o 50 Nm vyšší.

23. 5. 2017 | Dalibor Žák
Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Za 23-tisíc eur dostanete plne vybavený automobil s prvkami typu adaptívneho tempomatu a bezkľúčového prístupu, so systémom sledovania mŕtveho uhla, s inteligentným parkovacím asistentom alebo vyhrievaním volantu.

18. 5. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY