vytisknout velikost písma Tipnete si, aký výkon má táto zdanlivo obyčajná Toyota Camry?

Tipnete si, aký výkon má táto zdanlivo obyčajná Toyota Camry?

Americká tuningová show SEMA ukazuje neskutočné šialenosti. Jednou z nich je napríklad táto Toyota Camry. Koncept sa volá Camry Sleeper a ako názov napovedá, nebude to obyčajná Toyota Camry, ktorú v Amerike poznajú všetci ako nudné auto pre mamičky (a babičky).

camry (1).jpgcamry (5).jpgcamry (19).jpg
Nájdi desať rozdielov... Základ s nudnejším imidžom si asi v Toyote vybrať nemohli

Len pripomenieme, že v Amerike znamená označenie "sleeper" auto, ktoré mätie telom a neprezrádza na prvý pohľad svoj ​​skutočný dynamický potenciál. Čiže presný opak toho, čo dokážu niektorí tuneri urobiť zo svojich Fabii s jedna dvojkou HTP... 

Asi už ste si prelistovali priloženú fotogalériu a pustili video, takže ste si mohli všimnúť, že s pôvodnou Toyotou Camry nemá tento Sleeper vôbec nič spoločné. Po prvé poháňa zadné kolesá a po druhé je to vlastne len rám s motorom obalený karosériou imitujúcou produkčné auto.

camry (10).jpgcamry (16).jpgcamry (20).jpgNie, klimatizácia tu nie je. Ani multifunkčný volant. Ani prípojka na iPod. No automatickú prevodovku dostanete

Motor pochádza z pick-upu Toyota Tundra a jedná sa o osemvalec 5,7 litra (ako inak), na ktorý bol namontovaný kompresor (ako inak). Výkon tohto monštra vraj presahuje 850 koní a zrýchliť na štvrť míľu (čo je v Amerike rovnako dôležitá hodnota ako u nás spotreba a veľkosť kufra) vie za menej ako desať sekúnd.

camry (11).jpgcamry (12).jpgcamry (13).jpgcamry (14).jpgcamry (15).jpgcamry (17).jpgcamry (18).jpgcamry (2).jpgcamry (3).jpgcamry (4).jpgcamry (6).jpgcamry (7).jpgcamry (8).jpgcamry (9).jpg

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Možno prišiel z pekla, ale tých menej šťastlivcov, ktorí si ho budú môcť kúpiť, odvezie rovno do vodičského raja.

20. 6. 2017 | Dalibor Žák
Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Mohutný zvukový prejav urobí s zážitkom jazdy divy a motor odovzdáva svoju silu presne v tých otáčkach, kde ju oceníte najviac pri jazde na neznámych kľukatých cestách alebo práve mimo asfaltu. Čo je kráľovská disciplína tejto Hondy.

19. 6. 2017 | Dalibor Žák
Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima GT sa dodáva výhradne s motorom 2.0 T-GDI. Výrobca sľubuje 180 kW a 350 Nm, my sme namerali ešte vyššie maximá. Krútiaci moment sa drží nad nominálnou hodnotou v intervale 1400-4500 min-1.

15. 6. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY