vytisknout velikost písma Tipnete si, aký výkon má táto zdanlivo obyčajná Toyota Camry?

Tipnete si, aký výkon má táto zdanlivo obyčajná Toyota Camry?

Americká tuningová show SEMA ukazuje neskutočné šialenosti. Jednou z nich je napríklad táto Toyota Camry. Koncept sa volá Camry Sleeper a ako názov napovedá, nebude to obyčajná Toyota Camry, ktorú v Amerike poznajú všetci ako nudné auto pre mamičky (a babičky).

camry (1).jpgcamry (5).jpgcamry (19).jpg
Nájdi desať rozdielov... Základ s nudnejším imidžom si asi v Toyote vybrať nemohli

Len pripomenieme, že v Amerike znamená označenie "sleeper" auto, ktoré mätie telom a neprezrádza na prvý pohľad svoj ​​skutočný dynamický potenciál. Čiže presný opak toho, čo dokážu niektorí tuneri urobiť zo svojich Fabii s jedna dvojkou HTP... 

Asi už ste si prelistovali priloženú fotogalériu a pustili video, takže ste si mohli všimnúť, že s pôvodnou Toyotou Camry nemá tento Sleeper vôbec nič spoločné. Po prvé poháňa zadné kolesá a po druhé je to vlastne len rám s motorom obalený karosériou imitujúcou produkčné auto.

camry (10).jpgcamry (16).jpgcamry (20).jpgNie, klimatizácia tu nie je. Ani multifunkčný volant. Ani prípojka na iPod. No automatickú prevodovku dostanete

Motor pochádza z pick-upu Toyota Tundra a jedná sa o osemvalec 5,7 litra (ako inak), na ktorý bol namontovaný kompresor (ako inak). Výkon tohto monštra vraj presahuje 850 koní a zrýchliť na štvrť míľu (čo je v Amerike rovnako dôležitá hodnota ako u nás spotreba a veľkosť kufra) vie za menej ako desať sekúnd.

camry (11).jpgcamry (12).jpgcamry (13).jpgcamry (14).jpgcamry (15).jpgcamry (17).jpgcamry (18).jpgcamry (2).jpgcamry (3).jpgcamry (4).jpgcamry (6).jpgcamry (7).jpgcamry (8).jpgcamry (9).jpg

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

16. 8. 2017 | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY