vytisknout velikost písma Tieto autá budú bojovať o titul Auto roka 2015. Skúsi to aj nová Fabia

Tieto autá budú bojovať o titul Auto roka 2015. Skúsi to aj nová Fabia

Na jar 2015 bude na autosalóne v Ženeve menovaný víťaz ankety Auto roka 2015. Teraz bol zverejnený zoznam tridsaťjeden kandidátov, ktorí si to rozdajú v boji o priazeň poroty. Medzi nimi je aj nová Škoda Fabia.

Kompletný oficiálny zoznam bude zverejnený 1. decembra 2014, toto je zatiaľ len predbežný zoznam kandidátov. Je možné, že sa ešte niekto pridá, prípadne odstúpi. Podmienkou účasti je, aby vozidlo bolo v predaji minimálne v piatich európskych štátoch do konca tohto roka a aby sa ho do konca roka predalo aspon päť tisíc kusov.

15. decembra sa dozvieme posledných sedem finalistov, z ktorých potom porota vyberie víťaza. Ten bude predstavený 2. marca na autosalóne v Ženeve. Ako sa bude dariť novej Škode Fabia? Zatiaľ môžeme len hádať. Len pripomenieme, že minuloročnú cenu vyhral trochu prekvapivo Peugeot 308, ktorý je síce schopný, ale nie nijako revolučný.

Predbežný zoznam kandidátov

Audi TT Coupé
BMW radu 2 Active Tourer
BMW radu 2 Coupé
BMW i8
BMW X4
Citroën C1
Citroën C4 Cactus
Fiat 500X
Ford EcoSport
Ford Mondeo
Hyundai i20
Infiniti Q50
Jeep Renegade
Kia Soul
Lexus NX
Lexus RC
Mercedes-Benz triedy C
Mercedes-Benz GLA
Mercedes-Benz triedy S Coupé
Nissan Pulsar
Nissan Qashqai
Nissan X-Trail
Opel Corsa
Peugeot 108
Porsche Macan
Renault Twingo
Škoda Fabia
Smart ForTwo
Smart ForFour
Subaru WRX STI
Suzuki Celerio
Toyota Aygo
Volkswagen Passat

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

Dnešný test jasne ukazuje, že akonáhle sa do hybridov naplno oprú európske značky so svojím vedomostným, technickým a finančným zázemím, môže sa náskok skupiny Toyota rýchlo rozplynúť.

26. 5. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Meranie výkonu na brzde

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 na brzde nesklamal. Nameraný výkon zodpovedá oficiálne udávanému maximu. Vrchol krútiaceho momentu je takmer presne o 50 Nm vyšší.

23. 5. 2017 | Dalibor Žák
Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Za 23-tisíc eur dostanete plne vybavený automobil s prvkami typu adaptívneho tempomatu a bezkľúčového prístupu, so systémom sledovania mŕtveho uhla, s inteligentným parkovacím asistentom alebo vyhrievaním volantu.

18. 5. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY