vytisknout velikost písma Test Volkswagen Polo 1.2 TSI: Starý mladý

Modernizované Polo má o úroveň dospelejší jazdný prejav než väčšina malých áut. Poriadkumilovnosť ide ale málokedy ruka v ruke so zmyslom pre srandu. Najväčšia prednosť Pola je tak v podstate zároveň jeho najväčšou slabinou.
Test Volkswagen Polo 1.2 TSI: Starý mladý
Zoznam kapitol
  1. Volkswagen Polo 1.2 TSI v kocke
  2. Zmeny skôr neviditeľné; aj majster tesár…
  3. Aj cez Bratislavu jazdí pod šesť; komfort na úrovni
  4. Technické údaje; kompletná fotogaléria

Je ťažké - ba takmer nemožné - hovoriť o Volkswagene Polo a vyhnúť sa pritom predvídateľným titulkovým klišé v štýle "Minigolf". Z hľadiska štýlu, jazdného prejavu i praktických vlastností sa totiž Polo prezentuje ako zmenšená kópia najpredávanejšieho auta Európy a nedávny facelift tento efekt ešte posilnil. Ak sa teda v autách len trochu orientujete, viete presne, čo od neho máte čakať. Spokojní budú všetci, ktorí z akéhokoľvek dôvodu žiadajú pokiaľ možno dospelé jazdné správanie, triezvy dizajn a primeranú priestrannosť na pôdoryse malého vozidla. Naopak tým, ktorí v ​​aute tejto veľkosti hľadajú zábavu, iskru a možno aj istú výstrednosť, bude Polo pripadať nudné a nezáživné.

Sledujte AutoMag na Facebooku Ďalšia kapitola
BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

Dnešný test jasne ukazuje, že akonáhle sa do hybridov naplno oprú európske značky so svojím vedomostným, technickým a finančným zázemím, môže sa náskok skupiny Toyota rýchlo rozplynúť.

26. 5. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Meranie výkonu na brzde

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 na brzde nesklamal. Nameraný výkon zodpovedá oficiálne udávanému maximu. Vrchol krútiaceho momentu je takmer presne o 50 Nm vyšší.

23. 5. 2017 | Dalibor Žák
Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Za 23-tisíc eur dostanete plne vybavený automobil s prvkami typu adaptívneho tempomatu a bezkľúčového prístupu, so systémom sledovania mŕtveho uhla, s inteligentným parkovacím asistentom alebo vyhrievaním volantu.

18. 5. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY