vytisknout velikost písma Test Volkswagen Polo 1.2 TSI: Starý mladý

Modernizované Polo má o úroveň dospelejší jazdný prejav než väčšina malých áut. Poriadkumilovnosť ide ale málokedy ruka v ruke so zmyslom pre srandu. Najväčšia prednosť Pola je tak v podstate zároveň jeho najväčšou slabinou.
Test Volkswagen Polo 1.2 TSI: Starý mladý
Zoznam kapitol
  1. Volkswagen Polo 1.2 TSI v kocke
  2. Zmeny skôr neviditeľné; aj majster tesár…
  3. Aj cez Bratislavu jazdí pod šesť; komfort na úrovni
  4. Technické údaje; kompletná fotogaléria

Je ťažké - ba takmer nemožné - hovoriť o Volkswagene Polo a vyhnúť sa pritom predvídateľným titulkovým klišé v štýle "Minigolf". Z hľadiska štýlu, jazdného prejavu i praktických vlastností sa totiž Polo prezentuje ako zmenšená kópia najpredávanejšieho auta Európy a nedávny facelift tento efekt ešte posilnil. Ak sa teda v autách len trochu orientujete, viete presne, čo od neho máte čakať. Spokojní budú všetci, ktorí z akéhokoľvek dôvodu žiadajú pokiaľ možno dospelé jazdné správanie, triezvy dizajn a primeranú priestrannosť na pôdoryse malého vozidla. Naopak tým, ktorí v ​​aute tejto veľkosti hľadajú zábavu, iskru a možno aj istú výstrednosť, bude Polo pripadať nudné a nezáživné.

Sledujte AutoMag na Facebooku Ďalšia kapitola
Test Range Rover Evoque Convertible: Kodiaq naopak

Range Rover Evoque Convertible

Nezmysel to je možno z pohľadu bežných zákazníkov, ale z pohľadu ľudí, ktorí si podobný voz môžu dovoliť a ktorí hľadajú iba štýl, je Evoque Convertible dokonale atraktívne, pretože vlastne nič iné než štýl neponúka.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: Audi A8 je kvalitné a spoľahlivé, ale šetriť na ňom nemôžete

Jazdenka Audi A8

Ak vám nevadí drahší servis, kupujte. Takto príjemné, komfortné a ničím neobťažujúce autá už o chvíľu nebudú.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Začíname

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Vrcholné prevedenie Peugeotu 2008 GT Line nám bude robiť spoločnosť do konca júna. Testovaný exemplár dostal takmer kompletnú výbavu. Najsilnejší vznetový motor v ponuke disponuje výkonom 120 koní. Už od prvých kilometrov je jasné, že pôjde o úsporný automobil.

1. 3. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY