vytisknout velikost písma Test Volkswagen Golf R: Nadgolf

Aký zmysel má Golf s pohonom všetkých kolies, výkonom tristo koní a miliónovou cenovkou? Odpovede sme hľadali v redakčnom teste. Výsledok hneď neprezradíme, ale naznačíme: celkom sme si to hľadanie užili.
Test Volkswagen Golf R: Nadgolf
Zoznam kapitol
  1. Volkswagen Golf R v kocke
  2. Úvod; Technika a parametre
  3. Dizajn a interiér; Prvé dojmy za volantom
  4. Dynamika a jazdné vlastnosti
  5. Ceny a výbava; Technické údaje
  6. Kompletní fotogalerie

Rovnako ako jeho predchodca Golf R32 a ešte predtým Golf VR6 plní aj Golf R dôstojnú úlohu vrcholného Golfu - hoci teraz už si musí vystačiť len so štvorvalcovým motorom. Kto dúfal v nemecké Evo, zostane možno nie úplne uspokojený. Volkswagen Golf R je ale unikátny v tom, ako dokáže skĺbiť civilizované a priateľské vystupovanie v každodennej prevádzke s dynamikou a schopnosťami pri športovej jazde.

Iste, na suchu možno presvedčíte sami seba, že Golf GTI by vám za oveľa menšie peniaze poskytol podobnú službu, a v podstate budete mať pravdu. My sme v ňom ale objavili ekvivalent 911 Turbo medzi ostrými hatchbackmi - určite by ste našli viac strhujúceho súpera (a rozhodne veľa lacnejších), ale jeho mix dynamických, úžitkových a vodičských vlastností nenachádza premožiteľa. To jediné, čo mu môžete vyčítať, je, že cez všetky svoje schopnosti zostáva trochu studený. Je nemožné ho nerešpektovať, ale ťažké sa do neho zamilovať.

Sledujte AutoMag na Facebooku Ďalšia kapitola
Test Range Rover Evoque Convertible: Kodiaq naopak

Range Rover Evoque Convertible

Nezmysel to je možno z pohľadu bežných zákazníkov, ale z pohľadu ľudí, ktorí si podobný voz môžu dovoliť a ktorí hľadajú iba štýl, je Evoque Convertible dokonale atraktívne, pretože vlastne nič iné než štýl neponúka.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: Audi A8 je kvalitné a spoľahlivé, ale šetriť na ňom nemôžete

Jazdenka Audi A8

Ak vám nevadí drahší servis, kupujte. Takto príjemné, komfortné a ničím neobťažujúce autá už o chvíľu nebudú.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Začíname

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Vrcholné prevedenie Peugeotu 2008 GT Line nám bude robiť spoločnosť do konca júna. Testovaný exemplár dostal takmer kompletnú výbavu. Najsilnejší vznetový motor v ponuke disponuje výkonom 120 koní. Už od prvých kilometrov je jasné, že pôjde o úsporný automobil.

1. 3. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY