vytisknout velikost písma Test Volkswagen Beetle Cabriolet 2.0 TSI: najštýlovejšia štýlovka

Môže mať niečo väčšie štýl než podarené retro v podobe aktuálneho VW Beetle, ktoré nadväzuje na veľmi slávny odkaz? Samozrejme, môže. Ak prehliadneme pár konkurentov, potom to je jednoznačne Beetle Cabriolet.
Test Volkswagen Beetle Cabriolet 2.0 TSI: najštýlovejšia štýlovka
Zoznam kapitol
  1. Volkswagen Beetle Cabriolet v kocke
  2. Základné fakty, Dizajn o úroveň vyššie, Exclusive skutočne exkluzívny
  3. Motor: ozvena minulosti, Kde sú tie problémy?
  4. Cena, Technické údaje
  5. Fotogaléria

Minulý rok dorazil na slovenský trh kabriolet odvodený od aktuálnej generácie Volkswagenu Beetle. Vzal to obkľukou cez Los Angeles, kde bol na jeseň 2012 prvýkrát predstavený. Pred niekoľkými týždňami sa tento automobil dostal konečne aj do našej redakcie, a to v exkluzívnej verzii. Pod kapotou bol vrcholný benzínový dvojliter spolupracujúci s automatickou prevodovkou DSG, v interiéri by ste pre zmenu našli čalúnenie kožou Nappa a v podstate všetko, na čo si spomeniete.

Beetle Cabriolet je veľmi príťažlivé auto, nenápadná čierna farba karosérie na tom nezmenila vôbec nič. Je to skrátka najštýlovejší štýlovka. Kto hľadá niečo, v čom bude stredom pozornosti za každých okolností, tomu by sa nemecký kabriolet mohol páčiť. Pripravte sa iba na to, že pozornosť bude mať pôvod skôr u žien. Je samozrejme otázkou, ako veľmi vám práve táto vec bude vadiť.

Vrcholný motor pod kapotou našej verzia ponúkne 147 kW (200 k). De facto ide o rovnakú motorizáciu, akú sme pred časom testovali v prevedení GSR. Lenže v kabriolete som sa nemohol zbaviť dojmu, že ide o zbytočne silný motor. Na športovanie Beetle Cabriolet nie je, na expresnú jazdu po diaľnici tiež nie.

Než som sa ale stačil poriadne pozrieť na dilemu, či siahnuť po slabšom štvorvalci 1.4 TSI alebo či predsa len kúpiť dvojliter, pribehol slovenský importér s riešením. Testovaná motorizácia bola stiahnutá z ponuky, na slovenskom trhu sa už nepredáva. A je po probléme...

Sledujte AutoMag na Facebooku Ďalšia kapitola
Test jazdenky VW Passat B7: je dobrý, ale pozor na jeho históriu

Test jazdenky VW Passat B7

Ak budete autu dávať pravidelný servis a aspoň základnú starostlivosť, svoju hodnotu si udrží. Vzhľadom k obľúbenosti Passatov ale zvážte nejakú formu poistenia proti vandalizmu a odcudzenia.

včera | Dalibor Žák
VW Amarok 3.0 TDI 165 kW vs. Toyota Hilux 2.4 D-4D: Motor, alebo výbava

VW Amarok vs. Toyota Hilux

Porovnanie týchto dvoch pick-upov sa dá na koniec celkom dobre zjednodušiť. V podstate si môžete vybrať, či chcete pick-up s naozaj silným motorom, alebo dáte prednosť podstatne menej dynamickej Toyote, ktorá vám výkon vykompenzuje bohatou výbavou.

18. 4. 2017 | Dalibor Žák
Škoda Favorit (1987) vs. Škoda Octavia (2017): 30 rokov vývoja za volantom

Favorit vs. Octavia

13. 4. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY