vytisknout velikost písma Test Volkswagen Beetle Cabriolet 2.0 TSI: najštýlovejšia štýlovka

Môže mať niečo väčšie štýl než podarené retro v podobe aktuálneho VW Beetle, ktoré nadväzuje na veľmi slávny odkaz? Samozrejme, môže. Ak prehliadneme pár konkurentov, potom to je jednoznačne Beetle Cabriolet.
Test Volkswagen Beetle Cabriolet 2.0 TSI: najštýlovejšia štýlovka
Zoznam kapitol
  1. Volkswagen Beetle Cabriolet v kocke
  2. Základné fakty, Dizajn o úroveň vyššie, Exclusive skutočne exkluzívny
  3. Motor: ozvena minulosti, Kde sú tie problémy?
  4. Cena, Technické údaje
  5. Fotogaléria

Minulý rok dorazil na slovenský trh kabriolet odvodený od aktuálnej generácie Volkswagenu Beetle. Vzal to obkľukou cez Los Angeles, kde bol na jeseň 2012 prvýkrát predstavený. Pred niekoľkými týždňami sa tento automobil dostal konečne aj do našej redakcie, a to v exkluzívnej verzii. Pod kapotou bol vrcholný benzínový dvojliter spolupracujúci s automatickou prevodovkou DSG, v interiéri by ste pre zmenu našli čalúnenie kožou Nappa a v podstate všetko, na čo si spomeniete.

Beetle Cabriolet je veľmi príťažlivé auto, nenápadná čierna farba karosérie na tom nezmenila vôbec nič. Je to skrátka najštýlovejší štýlovka. Kto hľadá niečo, v čom bude stredom pozornosti za každých okolností, tomu by sa nemecký kabriolet mohol páčiť. Pripravte sa iba na to, že pozornosť bude mať pôvod skôr u žien. Je samozrejme otázkou, ako veľmi vám práve táto vec bude vadiť.

Vrcholný motor pod kapotou našej verzia ponúkne 147 kW (200 k). De facto ide o rovnakú motorizáciu, akú sme pred časom testovali v prevedení GSR. Lenže v kabriolete som sa nemohol zbaviť dojmu, že ide o zbytočne silný motor. Na športovanie Beetle Cabriolet nie je, na expresnú jazdu po diaľnici tiež nie.

Než som sa ale stačil poriadne pozrieť na dilemu, či siahnuť po slabšom štvorvalci 1.4 TSI alebo či predsa len kúpiť dvojliter, pribehol slovenský importér s riešením. Testovaná motorizácia bola stiahnutá z ponuky, na slovenskom trhu sa už nepredáva. A je po probléme...

Sledujte AutoMag na Facebooku Ďalšia kapitola
Test Range Rover Velar D300: Takto má vyzerať SUV

Test Range Rover Velar D300: Takto má vyzerať SUV

Range Rover Velar je aj napriek svojej istej nedokonalosti krásne auto. Takto by malo vyzerať a hlavne jazdiť každé SUV. Britská novinka stelesňuje mix pre vodiča zaujímavých jazdných vlastností, vysokej miery komfortu a zaujímavej dynamiky.

19. 12. 2017 | Dalibor Žák
Čo urobí viac oktánov s výkonom trojvalca 1.0 TSI? Toto

Čo urobí viac oktánov s výkonom trojvalca 1.0 TSI? Toto

S našou dlhodobo testovanou Fabiou sme sa zastavili na brzde. Namerané hodnoty rozhodne nepriniesli sklamanie. Zároveň sme vyskúšali, čo s parametrami motora urobí drahší benzín. Výrazný rozdiel nečakajte.

18. 12. 2017 | Dalibor Žák
Ako je na tom šesťvalcová Kia Stinger s výkonom? O nedostatok koní sa nebojte

Ako je na tom šesťvalcová Kia Stinger s výkonom? O nedostatok koní sa nebojte

Kia Stinger je jednou z najzaujímavejších noviniek tohto roku. V rámci redakčného testu vrcholnej verzie GT sme zmerali aj reálny výkon dvakrát preplňovaného zážihového motora. Šesťvalcový Stinger sa zaradil k tým autám, ktoré na brzde vykázali vyššie ako udávané maximum.

6. 12. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY