vytisknout velikost písma Test Volkswagen Beetle Cabriolet 2.0 TSI: najštýlovejšia štýlovka

Môže mať niečo väčšie štýl než podarené retro v podobe aktuálneho VW Beetle, ktoré nadväzuje na veľmi slávny odkaz? Samozrejme, môže. Ak prehliadneme pár konkurentov, potom to je jednoznačne Beetle Cabriolet.
Test Volkswagen Beetle Cabriolet 2.0 TSI: najštýlovejšia štýlovka
Zoznam kapitol
  1. Volkswagen Beetle Cabriolet v kocke
  2. Základné fakty, Dizajn o úroveň vyššie, Exclusive skutočne exkluzívny
  3. Motor: ozvena minulosti, Kde sú tie problémy?
  4. Cena, Technické údaje
  5. Fotogaléria

Minulý rok dorazil na slovenský trh kabriolet odvodený od aktuálnej generácie Volkswagenu Beetle. Vzal to obkľukou cez Los Angeles, kde bol na jeseň 2012 prvýkrát predstavený. Pred niekoľkými týždňami sa tento automobil dostal konečne aj do našej redakcie, a to v exkluzívnej verzii. Pod kapotou bol vrcholný benzínový dvojliter spolupracujúci s automatickou prevodovkou DSG, v interiéri by ste pre zmenu našli čalúnenie kožou Nappa a v podstate všetko, na čo si spomeniete.

Beetle Cabriolet je veľmi príťažlivé auto, nenápadná čierna farba karosérie na tom nezmenila vôbec nič. Je to skrátka najštýlovejší štýlovka. Kto hľadá niečo, v čom bude stredom pozornosti za každých okolností, tomu by sa nemecký kabriolet mohol páčiť. Pripravte sa iba na to, že pozornosť bude mať pôvod skôr u žien. Je samozrejme otázkou, ako veľmi vám práve táto vec bude vadiť.

Vrcholný motor pod kapotou našej verzia ponúkne 147 kW (200 k). De facto ide o rovnakú motorizáciu, akú sme pred časom testovali v prevedení GSR. Lenže v kabriolete som sa nemohol zbaviť dojmu, že ide o zbytočne silný motor. Na športovanie Beetle Cabriolet nie je, na expresnú jazdu po diaľnici tiež nie.

Než som sa ale stačil poriadne pozrieť na dilemu, či siahnuť po slabšom štvorvalci 1.4 TSI alebo či predsa len kúpiť dvojliter, pribehol slovenský importér s riešením. Testovaná motorizácia bola stiahnutá z ponuky, na slovenskom trhu sa už nepredáva. A je po probléme...

Sledujte AutoMag na Facebooku Ďalšia kapitola
Test jazdenky: Škoda Fabia RS 1.4 TSI je zaujímavá, ale veľmi riziková

Test jazdenky: Škoda Fabia RS 1.4 TSI je zaujímavá, ale veľmi riziková

Fabiu RS by sme odporučili niekomu, kto je fanúšik značky a podobné auto chce pre radosť napríklad ako druhý alebo tretí kus do svojej flotily s tým, že toho za rok príliš veľa nenabehne.

14. 11. 2017 | Dalibor Žák
Seat Leon 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: Ako je na tom s výkonom?

Seat Leon 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: Ako je na tom s výkonom?

Motor 1.4 TSI ACT má udávaný výkon 110 kW a krútiaci moment 250 Nm. Dlhodobo testovaný Seat Leon predviedol na valcovej skúšobni ešte lepšie hodnoty a najmä veľmi priaznivé priebehy. Krútiaci moment zostáva v prakticky celom rozsahu bežne používaných otáčok nad udávanou maximálnou hodnotou.

13. 11. 2017 | Jiří Červenka
Lada Niva Extreme Cross: Krátka jazda s ruským monster truckom

Lada Niva Extreme Cross: Krátka jazda s ruským monster truckom

Lada Niva existuje mimo iného v radikálnej úprave značky Bronto. Voz prešiel dokonca aj homologáciou pre Európu. U nás sa predáva ako Niva Extreme Cross. Už len vidieť túto špecialitu v pohybe je zážitok. Niva Extreme Cross prekvapivo používa celkom sériový motor.

10. 11. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY