vytisknout velikost písma Test Volkswagen Beetle Cabriolet 2.0 TSI: najštýlovejšia štýlovka

Môže mať niečo väčšie štýl než podarené retro v podobe aktuálneho VW Beetle, ktoré nadväzuje na veľmi slávny odkaz? Samozrejme, môže. Ak prehliadneme pár konkurentov, potom to je jednoznačne Beetle Cabriolet.
Test Volkswagen Beetle Cabriolet 2.0 TSI: najštýlovejšia štýlovka
Zoznam kapitol
  1. Volkswagen Beetle Cabriolet v kocke
  2. Základné fakty, Dizajn o úroveň vyššie, Exclusive skutočne exkluzívny
  3. Motor: ozvena minulosti, Kde sú tie problémy?
  4. Cena, Technické údaje
  5. Fotogaléria

Minulý rok dorazil na slovenský trh kabriolet odvodený od aktuálnej generácie Volkswagenu Beetle. Vzal to obkľukou cez Los Angeles, kde bol na jeseň 2012 prvýkrát predstavený. Pred niekoľkými týždňami sa tento automobil dostal konečne aj do našej redakcie, a to v exkluzívnej verzii. Pod kapotou bol vrcholný benzínový dvojliter spolupracujúci s automatickou prevodovkou DSG, v interiéri by ste pre zmenu našli čalúnenie kožou Nappa a v podstate všetko, na čo si spomeniete.

Beetle Cabriolet je veľmi príťažlivé auto, nenápadná čierna farba karosérie na tom nezmenila vôbec nič. Je to skrátka najštýlovejší štýlovka. Kto hľadá niečo, v čom bude stredom pozornosti za každých okolností, tomu by sa nemecký kabriolet mohol páčiť. Pripravte sa iba na to, že pozornosť bude mať pôvod skôr u žien. Je samozrejme otázkou, ako veľmi vám práve táto vec bude vadiť.

Vrcholný motor pod kapotou našej verzia ponúkne 147 kW (200 k). De facto ide o rovnakú motorizáciu, akú sme pred časom testovali v prevedení GSR. Lenže v kabriolete som sa nemohol zbaviť dojmu, že ide o zbytočne silný motor. Na športovanie Beetle Cabriolet nie je, na expresnú jazdu po diaľnici tiež nie.

Než som sa ale stačil poriadne pozrieť na dilemu, či siahnuť po slabšom štvorvalci 1.4 TSI alebo či predsa len kúpiť dvojliter, pribehol slovenský importér s riešením. Testovaná motorizácia bola stiahnutá z ponuky, na slovenskom trhu sa už nepredáva. A je po probléme...

Sledujte AutoMag na Facebooku Ďalšia kapitola
Test na pondelok: Mazda3 Sedan 2.0 Skyactiv-G120

Mazda3 Sedan 2.0 Skyactiv-G120

Toto je skrátka dobrý automobil. Nie je najrýchlejší v triede, nie je ani najpriestrannejší, alebo najmodernejší. Lenže akonáhle s ním vezmete pár zákrut, zistíte, že v sebe naozaj má čosi príťažlivého.

17. 7. 2017 | Dalibor Žák
Test Fiat Tipo: obyčajné auto pre obyčajné cestovanie

Fiat Tipo

Prvý Fiat Tipo sa stal európskym autom roka 1989, čo sa pri tomto vydaní rozhodne konať nemohlo. Nové Tipo je obyčajný hatchback/kombi pre obyčajné cestovanie. Nič viac, nič menej.

11. 7. 2017 | Dalibor Žák
Test Lada Niva Urban: Z lesa do mesta ľahko a rýchlo

Lada Niva Urban

Poznáte všetky moderné malé SUV, však? To sa vezme normálny hatchback, pridá sa pár plastov a razom môžete vyraziť snáď aj trochu do lesa. Lada išla na vec obrátene. Vzala absolútny off-road, tiež pridala pár plastov, ale vyslala ho pod označením Urban do mesta. Schválne, dali by ste si povedať?

9. 7. 2017 | Lukáš Dittrich | 1 příspěvek

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY