vytisknout velikost písma Test Volkswagen Beetle Cabriolet 2.0 TSI: najštýlovejšia štýlovka

Môže mať niečo väčšie štýl než podarené retro v podobe aktuálneho VW Beetle, ktoré nadväzuje na veľmi slávny odkaz? Samozrejme, môže. Ak prehliadneme pár konkurentov, potom to je jednoznačne Beetle Cabriolet.
Test Volkswagen Beetle Cabriolet 2.0 TSI: najštýlovejšia štýlovka
Zoznam kapitol
  1. Volkswagen Beetle Cabriolet v kocke
  2. Základné fakty, Dizajn o úroveň vyššie, Exclusive skutočne exkluzívny
  3. Motor: ozvena minulosti, Kde sú tie problémy?
  4. Cena, Technické údaje
  5. Fotogaléria

Minulý rok dorazil na slovenský trh kabriolet odvodený od aktuálnej generácie Volkswagenu Beetle. Vzal to obkľukou cez Los Angeles, kde bol na jeseň 2012 prvýkrát predstavený. Pred niekoľkými týždňami sa tento automobil dostal konečne aj do našej redakcie, a to v exkluzívnej verzii. Pod kapotou bol vrcholný benzínový dvojliter spolupracujúci s automatickou prevodovkou DSG, v interiéri by ste pre zmenu našli čalúnenie kožou Nappa a v podstate všetko, na čo si spomeniete.

Beetle Cabriolet je veľmi príťažlivé auto, nenápadná čierna farba karosérie na tom nezmenila vôbec nič. Je to skrátka najštýlovejší štýlovka. Kto hľadá niečo, v čom bude stredom pozornosti za každých okolností, tomu by sa nemecký kabriolet mohol páčiť. Pripravte sa iba na to, že pozornosť bude mať pôvod skôr u žien. Je samozrejme otázkou, ako veľmi vám práve táto vec bude vadiť.

Vrcholný motor pod kapotou našej verzia ponúkne 147 kW (200 k). De facto ide o rovnakú motorizáciu, akú sme pred časom testovali v prevedení GSR. Lenže v kabriolete som sa nemohol zbaviť dojmu, že ide o zbytočne silný motor. Na športovanie Beetle Cabriolet nie je, na expresnú jazdu po diaľnici tiež nie.

Než som sa ale stačil poriadne pozrieť na dilemu, či siahnuť po slabšom štvorvalci 1.4 TSI alebo či predsa len kúpiť dvojliter, pribehol slovenský importér s riešením. Testovaná motorizácia bola stiahnutá z ponuky, na slovenskom trhu sa už nepredáva. A je po probléme...

Sledujte AutoMag na Facebooku Ďalšia kapitola
Rýchly test Subaru Levorg 1.6GT-S MY17: Podvozok stále v hlavnej úlohe

Subaru Levorg 1.6GT-S MY17

Ergonómia je dokonale jednoduchá, výhľad von skvelý, podvozok istý a riadenie zábavné.

dnes | Dalibor Žák
Porsche Panamera 4S Diesel na brzde: Čo keď chýba elektrický kompresor?

Porsche Panamera 4S Diesel na brzde: Čo keď chýba elektrický kompresor?

Po Audi SQ7 sme zmerali reálny výkon rovnakého motora použitého v Porsche Panamera 4S Diesel. Obe jednotky sa ale líšia systémom preplňovania. Panamera nemá elektrický kompresor. Absencia elektrického kompresora sa prejaví najmä na nástupe krútiaceho momentu v nízkych otáčkach.

20. 1. 2017 | Dalibor Žák
Elektrický test: Hyundai Ioniq Electric vs. BMW i3 94 Ah vs. Nissan Leaf 30 kWh

Elektrický test: Hyundai Ioniq Electric vs. BMW i3 94 Ah vs. Nissan Leaf 30 kWh

Ak dnes chcete elektrický automobil, máte si z čoho vyberať. My sme si vybrali tri a veľmi podrobne ich porovnali.

19. 1. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY