vytisknout velikost písma Test Peugeot RCZ R: Zbesilosť v srdci

S modelom R primiešal Peugeot do už tak ostrej receptúry poriadnu hrsť čistého kapsaicínu. Výsledkom je nie snáď dokonalé, ale rozhodne poriadne žeravé malé športové kupé.
Test Peugeot RCZ R: Zbesilosť v srdci
Zoznam kapitol
  1. Peugeot RCZ R: Celkové hodnotenie
  2. Technika a design
  3. Dynamika a jazdné vlastnosti
  4. Na závodnom okruhu
  5. Cena a výbava; Technické údaje
  6. Fotogaléria

Na prvý pohľad je Peugeot RCZ pekná štýlovka, pokus o lacnejšie Audi TT. A mnohí ho za také auto naozaj považujú. Už v minulosti sme sa ale presvedčili, že Peugeot RCZ má čo ponúknuť aj nadšenému vodičovi, a verzia R pozdvihuje jeho schopnosti a dynamiku ešte o poriadny kus ďalej.

Ak hľadáte chladne efektívny nástroj na čo najrýchlejšie prekonanie vzdialenosti z A do B, nájdete na ňom veľa chýb. Podobne ako napríklad Mini Cooper Works sa RCZ R na okreske prejavuje ako divoká, nespútaná beštia, ktorú musíte nemilosrdne chytiť pod krkom a preprať. Výsledkom ale je nad očakávania strhujúci zážitok z jazdy. Bonus: Peugeot RCZ R nad očakávania slušne funguje aj na pretekárskom okruhu.

Čert zober salónne úvahy o menejcennosti predného pohonu - z najvýkonnejšieho cestného Peugeotu všetkých čias nebudete chcieť vystúpiť!

Sledujte AutoMag na Facebooku Ďalšia kapitola
BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

Dnešný test jasne ukazuje, že akonáhle sa do hybridov naplno oprú európske značky so svojím vedomostným, technickým a finančným zázemím, môže sa náskok skupiny Toyota rýchlo rozplynúť.

26. 5. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Meranie výkonu na brzde

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 na brzde nesklamal. Nameraný výkon zodpovedá oficiálne udávanému maximu. Vrchol krútiaceho momentu je takmer presne o 50 Nm vyšší.

23. 5. 2017 | Dalibor Žák
Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Za 23-tisíc eur dostanete plne vybavený automobil s prvkami typu adaptívneho tempomatu a bezkľúčového prístupu, so systémom sledovania mŕtveho uhla, s inteligentným parkovacím asistentom alebo vyhrievaním volantu.

18. 5. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY