vytisknout velikost písma Test Peugeot 308 SW 2.0 BlueHDI: Octavia znovu hlavným terčom

Škoda Octavia to aj cez svoju dominantnú pozíciu na trhu nemá ľahké. Po predstavení existujúcej generácie nasledoval rad zaujímavých noviniek, u ktorých sa výrobcovia netajili tým, že je ich cieľom práve kombi z Mladej Boleslavi. Poslednú takú novinku predstavil Peugeot spolu s modelom 308 SW. Má sa Octavia aj iní zástupcovia tohto segmentu čoho obávať?
Test Peugeot 308 SW 2.0 BlueHDI: Octavia znovu hlavným terčom
Zoznam kapitol
  1. Peugeot 308 SW v kocke
  2. Úvod, Dizajn zvláštny, interiér takmer rovnaký
  3. Batožinový priestor: 610 litrov na papieri, BlueHDI: Svojim spôsobom výnimočný
  4. Francúzsky expres, Chyby?
  5. Kauza pneumatiky, A cena?, Technické údaje
  6. Fotogaléria

Francúzske kombi je zaujímavé hneď z niekoľkých rôznych pohľadov. Zaujme dizajnom karosérie, za pozornosť stojí aj prevedenie interiéru, v tabuľkách potom rozhodne neprehliadnete údaj týkajúci sa batožinového priestoru.

V praxi toto kombi vyniká predovšetkým nízkou spotrebou, kultivovaným motorom a celkovo veľmi tichým interiérom. Jednoducho povedané, kladných stránok tu nájdete pomerne dosť. Ale najlepšie kombi nižšej strednej triedy to napriek tomu nie je, pretože má niekoľko chýb.

Aj cez predĺžený rázvor náprav nie je vzadu toľko miesta, koľko by ste očakávali. Vlastne tam je, čo sa pozdĺžneho priestoru týka, miesta relatívne málo. Osobne by ma od prípadnej kúpy odradilo tiež netradičné usporiadanie palubnej dosky a nutnosť ovládať väčšinu funkcií cez "tablet".

Octavia Combi sa zaručene nemusí obávať o svoju pozíciu. No napriek rôznym prehreškom rozhodne nový Peugeot 308 SW je dôstojným súperom, ktorý má svoje nesporné kvality.

Sledujte AutoMag na Facebooku Ďalšia kapitola
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Meranie výkonu na brzde

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 na brzde nesklamal. Nameraný výkon zodpovedá oficiálne udávanému maximu. Vrchol krútiaceho momentu je takmer presne o 50 Nm vyšší.

dnes | Dalibor Žák
Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Za 23-tisíc eur dostanete plne vybavený automobil s prvkami typu adaptívneho tempomatu a bezkľúčového prístupu, so systémom sledovania mŕtveho uhla, s inteligentným parkovacím asistentom alebo vyhrievaním volantu.

18. 5. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: BMW Z4 je skvelá hračka na leto. A čoskoro nebude

Test jazdenky: BMW Z4 je skvelá hračka na leto. A čoskoro nebude

Takéto jednoduché a charakterné BMW už nebudú, takže ak máte niečo okolo 10-tisíc eur na roadster a Mazda MX-5 je na vás moc slabá, asi nemáte čo riešiť.

17. 5. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY