vytisknout velikost písma Test Opel Insignia Country Tourer 2.0 CDTI 4x4: Prémiová stredná trieda?

Insignia prešla modernizáciou, ktorá okrem množstva rôznych noviniek priniesla tiež ďalšieho zástupcu do dnes tak obľúbenej kategórie allroadov. Podľa teoretických informácií to vyzerá, že Opel Insignia útočí na prémiových konkurentov. Lenže prax sa mnohokrát od teórie veľmi líši.
Test Opel Insignia Country Tourer 2.0 CDTI 4x4: Prémiová stredná trieda?
Zoznam kapitol
  1. Opel Insignia Country Tourer v kocke
  2. Kúzla okolo svetlej výšky, Útok na prémiu
  3. Keď sa dá dokopy Lexus a Audi, Technológia viac než kompletná
  4. Kto má rád robustné auto, S dvojlitrom za sedem a pol
  5. Haldex 4 + eLSD = ISTOTA, A ako je to s tým terénom?
  6. Takmer prémiová stredná trieda, Technické údaje
  7. Fotogaléria

Do kategórie Allroad zamieril aj Opel Insignia v prevedení Country Tourer. Oproti štandardnej verzii očakávajte len minimálne zmeny. Hlavným dôvodom pre kúpu nakoniec zostáva predovšetkým dizajn, ktorý sa ale podaril.

Spolu s faceliftom dorazil do ponuky rad noviniek, ktoré nájdete v interiéri tohto modelu. Opel pridal systém IntelliLink, ovládanie touchpadom alebo prístrojový štít s veľkým displejom. Zmeny do istej miery nasledujú kategóriu prémiových kombi, ale nech sa človek podrobne pozrie na čokoľvek, vždy nájde nejakú tú väčšiu či menšiu "pehu na kráse". Insignia nakoniec pôsobí trochu nedotiahnuto.

Insignia vo všeobecnosti nie je zlé auto. Mňa osobne úplne neoslovuje, ale chápem dôvody, prečo si ju prípadný záujemca nakoniec zaobstará. Cena za testovanú variantu štartujúca na sume 29 tisíc eur je za kombi s dieselom pod kapotou a systémom pohonu všetkých kolies celkom sympatická. Napriek tomu, napriek rade lákavých systémov, by som podľa hesla "menej je niekedy viac" nakoniec uprednostnil niektorého z allroadových konkurentov.

Sledujte AutoMag na Facebooku Ďalšia kapitola
BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

Dnešný test jasne ukazuje, že akonáhle sa do hybridov naplno oprú európske značky so svojím vedomostným, technickým a finančným zázemím, môže sa náskok skupiny Toyota rýchlo rozplynúť.

26. 5. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Meranie výkonu na brzde

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 na brzde nesklamal. Nameraný výkon zodpovedá oficiálne udávanému maximu. Vrchol krútiaceho momentu je takmer presne o 50 Nm vyšší.

23. 5. 2017 | Dalibor Žák
Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Za 23-tisíc eur dostanete plne vybavený automobil s prvkami typu adaptívneho tempomatu a bezkľúčového prístupu, so systémom sledovania mŕtveho uhla, s inteligentným parkovacím asistentom alebo vyhrievaním volantu.

18. 5. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY