vytisknout velikost písma Test Opel Insignia Country Tourer 2.0 CDTI 4x4: Prémiová stredná trieda?

Insignia prešla modernizáciou, ktorá okrem množstva rôznych noviniek priniesla tiež ďalšieho zástupcu do dnes tak obľúbenej kategórie allroadov. Podľa teoretických informácií to vyzerá, že Opel Insignia útočí na prémiových konkurentov. Lenže prax sa mnohokrát od teórie veľmi líši.
Test Opel Insignia Country Tourer 2.0 CDTI 4x4: Prémiová stredná trieda?
Zoznam kapitol
  1. Opel Insignia Country Tourer v kocke
  2. Kúzla okolo svetlej výšky, Útok na prémiu
  3. Keď sa dá dokopy Lexus a Audi, Technológia viac než kompletná
  4. Kto má rád robustné auto, S dvojlitrom za sedem a pol
  5. Haldex 4 + eLSD = ISTOTA, A ako je to s tým terénom?
  6. Takmer prémiová stredná trieda, Technické údaje
  7. Fotogaléria

Do kategórie Allroad zamieril aj Opel Insignia v prevedení Country Tourer. Oproti štandardnej verzii očakávajte len minimálne zmeny. Hlavným dôvodom pre kúpu nakoniec zostáva predovšetkým dizajn, ktorý sa ale podaril.

Spolu s faceliftom dorazil do ponuky rad noviniek, ktoré nájdete v interiéri tohto modelu. Opel pridal systém IntelliLink, ovládanie touchpadom alebo prístrojový štít s veľkým displejom. Zmeny do istej miery nasledujú kategóriu prémiových kombi, ale nech sa človek podrobne pozrie na čokoľvek, vždy nájde nejakú tú väčšiu či menšiu "pehu na kráse". Insignia nakoniec pôsobí trochu nedotiahnuto.

Insignia vo všeobecnosti nie je zlé auto. Mňa osobne úplne neoslovuje, ale chápem dôvody, prečo si ju prípadný záujemca nakoniec zaobstará. Cena za testovanú variantu štartujúca na sume 29 tisíc eur je za kombi s dieselom pod kapotou a systémom pohonu všetkých kolies celkom sympatická. Napriek tomu, napriek rade lákavých systémov, by som podľa hesla "menej je niekedy viac" nakoniec uprednostnil niektorého z allroadových konkurentov.

Sledujte AutoMag na Facebooku Ďalšia kapitola
Test Range Rover Velar D300: Takto má vyzerať SUV

Test Range Rover Velar D300: Takto má vyzerať SUV

Range Rover Velar je aj napriek svojej istej nedokonalosti krásne auto. Takto by malo vyzerať a hlavne jazdiť každé SUV. Britská novinka stelesňuje mix pre vodiča zaujímavých jazdných vlastností, vysokej miery komfortu a zaujímavej dynamiky.

19. 12. 2017 | Dalibor Žák
Čo urobí viac oktánov s výkonom trojvalca 1.0 TSI? Toto

Čo urobí viac oktánov s výkonom trojvalca 1.0 TSI? Toto

S našou dlhodobo testovanou Fabiou sme sa zastavili na brzde. Namerané hodnoty rozhodne nepriniesli sklamanie. Zároveň sme vyskúšali, čo s parametrami motora urobí drahší benzín. Výrazný rozdiel nečakajte.

18. 12. 2017 | Dalibor Žák
Ako je na tom šesťvalcová Kia Stinger s výkonom? O nedostatok koní sa nebojte

Ako je na tom šesťvalcová Kia Stinger s výkonom? O nedostatok koní sa nebojte

Kia Stinger je jednou z najzaujímavejších noviniek tohto roku. V rámci redakčného testu vrcholnej verzie GT sme zmerali aj reálny výkon dvakrát preplňovaného zážihového motora. Šesťvalcový Stinger sa zaradil k tým autám, ktoré na brzde vykázali vyššie ako udávané maximum.

6. 12. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY