vytisknout velikost písma Test Opel Insignia Country Tourer 2.0 CDTI 4x4: Prémiová stredná trieda?

Insignia prešla modernizáciou, ktorá okrem množstva rôznych noviniek priniesla tiež ďalšieho zástupcu do dnes tak obľúbenej kategórie allroadov. Podľa teoretických informácií to vyzerá, že Opel Insignia útočí na prémiových konkurentov. Lenže prax sa mnohokrát od teórie veľmi líši.
Test Opel Insignia Country Tourer 2.0 CDTI 4x4: Prémiová stredná trieda?
Zoznam kapitol
  1. Opel Insignia Country Tourer v kocke
  2. Kúzla okolo svetlej výšky, Útok na prémiu
  3. Keď sa dá dokopy Lexus a Audi, Technológia viac než kompletná
  4. Kto má rád robustné auto, S dvojlitrom za sedem a pol
  5. Haldex 4 + eLSD = ISTOTA, A ako je to s tým terénom?
  6. Takmer prémiová stredná trieda, Technické údaje
  7. Fotogaléria

Do kategórie Allroad zamieril aj Opel Insignia v prevedení Country Tourer. Oproti štandardnej verzii očakávajte len minimálne zmeny. Hlavným dôvodom pre kúpu nakoniec zostáva predovšetkým dizajn, ktorý sa ale podaril.

Spolu s faceliftom dorazil do ponuky rad noviniek, ktoré nájdete v interiéri tohto modelu. Opel pridal systém IntelliLink, ovládanie touchpadom alebo prístrojový štít s veľkým displejom. Zmeny do istej miery nasledujú kategóriu prémiových kombi, ale nech sa človek podrobne pozrie na čokoľvek, vždy nájde nejakú tú väčšiu či menšiu "pehu na kráse". Insignia nakoniec pôsobí trochu nedotiahnuto.

Insignia vo všeobecnosti nie je zlé auto. Mňa osobne úplne neoslovuje, ale chápem dôvody, prečo si ju prípadný záujemca nakoniec zaobstará. Cena za testovanú variantu štartujúca na sume 29 tisíc eur je za kombi s dieselom pod kapotou a systémom pohonu všetkých kolies celkom sympatická. Napriek tomu, napriek rade lákavých systémov, by som podľa hesla "menej je niekedy viac" nakoniec uprednostnil niektorého z allroadových konkurentov.

Sledujte AutoMag na Facebooku Ďalšia kapitola
BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY