vytisknout velikost písma Test Opel Insignia Country Tourer 2.0 CDTI 4x4: Prémiová stredná trieda?

Insignia prešla modernizáciou, ktorá okrem množstva rôznych noviniek priniesla tiež ďalšieho zástupcu do dnes tak obľúbenej kategórie allroadov. Podľa teoretických informácií to vyzerá, že Opel Insignia útočí na prémiových konkurentov. Lenže prax sa mnohokrát od teórie veľmi líši.
Test Opel Insignia Country Tourer 2.0 CDTI 4x4: Prémiová stredná trieda?
Zoznam kapitol
  1. Opel Insignia Country Tourer v kocke
  2. Kúzla okolo svetlej výšky, Útok na prémiu
  3. Keď sa dá dokopy Lexus a Audi, Technológia viac než kompletná
  4. Kto má rád robustné auto, S dvojlitrom za sedem a pol
  5. Haldex 4 + eLSD = ISTOTA, A ako je to s tým terénom?
  6. Takmer prémiová stredná trieda, Technické údaje
  7. Fotogaléria

Do kategórie Allroad zamieril aj Opel Insignia v prevedení Country Tourer. Oproti štandardnej verzii očakávajte len minimálne zmeny. Hlavným dôvodom pre kúpu nakoniec zostáva predovšetkým dizajn, ktorý sa ale podaril.

Spolu s faceliftom dorazil do ponuky rad noviniek, ktoré nájdete v interiéri tohto modelu. Opel pridal systém IntelliLink, ovládanie touchpadom alebo prístrojový štít s veľkým displejom. Zmeny do istej miery nasledujú kategóriu prémiových kombi, ale nech sa človek podrobne pozrie na čokoľvek, vždy nájde nejakú tú väčšiu či menšiu "pehu na kráse". Insignia nakoniec pôsobí trochu nedotiahnuto.

Insignia vo všeobecnosti nie je zlé auto. Mňa osobne úplne neoslovuje, ale chápem dôvody, prečo si ju prípadný záujemca nakoniec zaobstará. Cena za testovanú variantu štartujúca na sume 29 tisíc eur je za kombi s dieselom pod kapotou a systémom pohonu všetkých kolies celkom sympatická. Napriek tomu, napriek rade lákavých systémov, by som podľa hesla "menej je niekedy viac" nakoniec uprednostnil niektorého z allroadových konkurentov.

Sledujte AutoMag na Facebooku Ďalšia kapitola
Porsche Panamera 4S Diesel na brzde: Čo keď chýba elektrický kompresor?

Porsche Panamera 4S Diesel na brzde: Čo keď chýba elektrický kompresor?

Po Audi SQ7 sme zmerali reálny výkon rovnakého motora použitého v Porsche Panamera 4S Diesel. Obe jednotky sa ale líšia systémom preplňovania. Panamera nemá elektrický kompresor. Absencia elektrického kompresora sa prejaví najmä na nástupe krútiaceho momentu v nízkych otáčkach.

včera | Dalibor Žák
Elektrický test: Hyundai Ioniq Electric vs. BMW i3 94 Ah vs. Nissan Leaf 30 kWh

Elektrický test: Hyundai Ioniq Electric vs. BMW i3 94 Ah vs. Nissan Leaf 30 kWh

Ak dnes chcete elektrický automobil, máte si z čoho vyberať. My sme si vybrali tri a veľmi podrobne ich porovnali.

19. 1. 2017 | Dalibor Žák
BMW X4 xDrive20d vs. Mercedes-Benz GLC Coupé 250d 4Matic: v stopách X6

BMW X4 vs. Mercedes-Benz GLC

Vzhľadom na úspech BMW X6 je vlastne prekvapujúce, ako dlho zostával tento model v pomyselnej kategórii "prémiových SUV so splývajúcou strechou" osamotený. Aj v samom závere roku 2016, keď tento porovnávací test vznikal, boli na trhu len štyri také autá od dvoch značiek: X6, jeho priamy súper (zlé jazyky by mohli povedať "kópia") v podobe Mercedesu GLE Coupé - a menší súrodenci oboch gigantov, BMW X4 a Mercedes-Benz GLC Coupé. Práve tie sme pozvali k dnešnému duelu.

10. 1. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY