vytisknout velikost písma Test ojazdeného BMW radu 3 Touring E91: Kupujte šesťvalce, nebudú!

Minulá generácia BMW radu 3 sa dostáva do hľadáčika menej majetných záujemcov o moderné BMW. Za 11-tisíc eur alebo aj menej dnes kúpite solídne ojazdené auto.
Test ojazdeného BMW radu 3 Touring E91: Kupujte šesťvalce, nebudú!
Zoznam kapitol
  1. Ojazdené BMW radu 3 E91: Úvod
  2. Ojazdené BMW radu 3 E91: Čo od neho čakať
  3. Ojazdené BMW radu 3 E91: Ako sa s ním jazdí
  4. Ojazdené BMW radu 3 E91: Na čo si dať pozor
  5. Ojazdené BMW radu 3 E91: Verdikt
  6. Fotogaléria: Ojazdené BMW radu 3 E91

BMW je malé, nepraktické, drahé, v zime nikam nevyjde, má veľkú spotrebu a jazdia v ňom agresívne mladíci a piráti. Zhruba taký je (nielen mediálny) obraz produktov mníchovskej značky. Trochu sa zabúda na to, že klasický trojkový bavorák je vlastne úplne normálne auto.

_DSC0713.jpg_DSC0716.jpgbmw int (1).JPGBMW radu 3 E90 / E91 patrí na trhu k tomu najlepšiemu, čo možno v danej kategórii zaobstarať. A nemusíte nutne stavať jazdné vlastnosti a dynamiku pred každodennú praktickosť

Navyše ho teraz môžete mať za dobré peniaze. Prepad ceny zaplatil niekto iný a aj relatívne mladé, štvor- až päťročné auto s pôvodne 30-tisícovo cenovkou sa dá kúpiť za tretinu pôvodnej ceny. Na výber je veľa karosárskych variantov, ale my sa dnes zameriame na kombi Touring, označované kódom E91. Mnohé informácie sa samozrejme vzťahujú aj na sedan a kupé či karbiolet.

Čo je kľúčové

  • Vyhnúť sa problémovým motorom
  • Kupovať len od prevereného predajcu
  • Vyhodiť pneumatiky runflat
  • Pripraviť si peniaze bokom na prvé investície
  • Vykonať dôkladnú a dlhú testovaciu jazdu
  • Nešetriť na pravidelnom servise

Medzi najčastejšie zastúpené kusy v inzerátoch patria štvorvalcové turbodiesely, ale občas narazíte aj v sedane, alebo kombi na klasický atmosférický benzínový šesťvalec. Toto je posledné BMW radu 3, ktoré atmosférickú "šestku" dostalo. Potom už bola len s preplňovaním.

Záujem je samozrejme aj o naftové šesťvalce a pohon všetkých kolies, veľa áut má tiež automatickú prevodovku. Napriek tomu je BMW radu 3 E90/E91 jedným z áut, u ktorého chcú kupci ešte klasický manuál aj k silnejším motorizáciam.

Sledujte AutoMag na Facebooku Ďalšia kapitola
Test Range Rover Evoque Convertible: Kodiaq naopak

Range Rover Evoque Convertible

Nezmysel to je možno z pohľadu bežných zákazníkov, ale z pohľadu ľudí, ktorí si podobný voz môžu dovoliť a ktorí hľadajú iba štýl, je Evoque Convertible dokonale atraktívne, pretože vlastne nič iné než štýl neponúka.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: Audi A8 je kvalitné a spoľahlivé, ale šetriť na ňom nemôžete

Jazdenka Audi A8

Ak vám nevadí drahší servis, kupujte. Takto príjemné, komfortné a ničím neobťažujúce autá už o chvíľu nebudú.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Začíname

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Vrcholné prevedenie Peugeotu 2008 GT Line nám bude robiť spoločnosť do konca júna. Testovaný exemplár dostal takmer kompletnú výbavu. Najsilnejší vznetový motor v ponuke disponuje výkonom 120 koní. Už od prvých kilometrov je jasné, že pôjde o úsporný automobil.

1. 3. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY