vytisknout velikost písma Test Mini Paceman SD All4: ukáž, ​​že na to máš [na druhú]

V lete minulého roka sme prvýkrát písali o Mini Paceman, ktoré v teste de facto nedopadlo zle, ale záver sa niesol v duchu, že nevieme, komu je podobný automobil vlastne určený. Nedávno k nám však zavítal tento model ešte raz a v danej konfigurácii dokázal umocniť onú nezodpovedanú otázku minimálne na druhú.
Test Mini Paceman SD All4: ukáž, ​​že na to máš [na druhú]
Zoznam kapitol
  1. Úvod, Starý známy
  2. Športovo Dieselový
  3. Ukáž, že na to máš2, Technické údaje
  4. Fotogaléria

Mali sme tu Countrymana, mali sme tiež spomínaného Pacemana, takže ďalšie stretnutie sa pokojne môže niesť v duchu "starý známy". Paceman je jednoznačne o štýle. Keď nechcete z nejakého dôvodu bežný hatchback, ale zároveň potrebujete trojdverovú karosériu a nejaké tie plasty na karosériu, Paceman bude tou správnou voľbou.

Napadá ma ale ešte jeden dôvod. Keď neviete, čo vlastne chcete, tak Paceman opäť vyskúšajte. Dáva totiž od všetkého trochu. A veľa ich na ceste nestretnete, čo môže byť tiež pádny argument. Vo finále to je celkom pekné auto. Jednoducho štýlovka.

Sledujte AutoMag na Facebooku Ďalšia kapitola
Škoda Superb 2.0 TSI 4×4 vs. BMW M760Li xDrive

Škoda Superb 2.0 TSI 4×4 vs. BMW M760Li xDrive

Britskí kolegovia porovnali BMW 760Li xDrive a Škodu Superb 2.0 TSI 4×4. Obe spomínané autá sa v našej redakcii už zastavili, preto sme sa pozreli na presné čísla nameranej dynamiky. Superb na dvanásťvalec ani zďaleka nemá, ale skutočne dobre brzdí.

20. 11. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: Škoda Fabia RS 1.4 TSI je zaujímavá, ale veľmi riziková

Test jazdenky: Škoda Fabia RS 1.4 TSI je zaujímavá, ale veľmi riziková

Fabiu RS by sme odporučili niekomu, kto je fanúšik značky a podobné auto chce pre radosť napríklad ako druhý alebo tretí kus do svojej flotily s tým, že toho za rok príliš veľa nenabehne.

14. 11. 2017 | Dalibor Žák
Seat Leon 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: Ako je na tom s výkonom?

Seat Leon 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: Ako je na tom s výkonom?

Motor 1.4 TSI ACT má udávaný výkon 110 kW a krútiaci moment 250 Nm. Dlhodobo testovaný Seat Leon predviedol na valcovej skúšobni ešte lepšie hodnoty a najmä veľmi priaznivé priebehy. Krútiaci moment zostáva v prakticky celom rozsahu bežne používaných otáčok nad udávanou maximálnou hodnotou.

13. 11. 2017 | Jiří Červenka

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY