vytisknout velikost písma Test Mini Cooper (F56): Znovu o kúsok menej „mini“

Mini novej generácie je zase o kúsok ďalej od svojho dávneho predchodcu. Je väčšie, jazdne vyspelejšie, vodičský menej zábavnejšie. Možno to je škoda. A možno tiež nie.
Test Mini Cooper (F56): Znovu o kúsok menej „mini“
Zoznam kapitol
  1. Test Mini Cooper (F56) v kocke
  2. Nové Mini je veľké, Nové Mini je BMW
  3. Nové Mini je hravé (alebo aspoň chce byť), Je tiché a úsporné
  4. Motokára to tak celkom nie je, Cooper za 18 tisíc, Technické údaje
  5. Fotogaléria

Mini novej generácie je vlastne nad očakávania použiteľné auto. Rozhodne neplatí, že by ste sa v interiéri tiesnili, a to ani pri jazde v štyroch. Zároveň tiež ale neplatí, že ide o čistokrvnú motokáru. Teda aspoň to nemožno povedať o testovanej nateraz prostrednej verzii Cooper. Či ide o prepadák, alebo nie, to veľmi záleží na uhle pohľadu. Kto hľadá v Mini Cooperi zábavný hatchback, ten by mohol byť sklamaný. Kto potrebuje štýlový voz na dennú jazdu s občasnou návštevou okresky, ten by mohol byť naopak spokojný.

Problémom tohto auta je ale fakt, že ako prémiový hatchback svojou cenou presahujúce cenu 18 tisíc eur. Ako prvý, tak druhý "uhol pohľadu" môže za rovnaké peniaze zaobstarať neprémiovú a možno lepšiu alternatívu. Hoci nové Mini svoje kvality má, nakoniec aj tak budú predajcovia od zákazníkov rovnako najčastejšie na otázku "prečo" počuť úplne jednoduchú odpoveď: "Pretože sa mi páči".

Sledujte AutoMag na Facebooku Ďalšia kapitola
Test Range Rover Evoque Convertible: Kodiaq naopak

Range Rover Evoque Convertible

Nezmysel to je možno z pohľadu bežných zákazníkov, ale z pohľadu ľudí, ktorí si podobný voz môžu dovoliť a ktorí hľadajú iba štýl, je Evoque Convertible dokonale atraktívne, pretože vlastne nič iné než štýl neponúka.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: Audi A8 je kvalitné a spoľahlivé, ale šetriť na ňom nemôžete

Jazdenka Audi A8

Ak vám nevadí drahší servis, kupujte. Takto príjemné, komfortné a ničím neobťažujúce autá už o chvíľu nebudú.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Začíname

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Vrcholné prevedenie Peugeotu 2008 GT Line nám bude robiť spoločnosť do konca júna. Testovaný exemplár dostal takmer kompletnú výbavu. Najsilnejší vznetový motor v ponuke disponuje výkonom 120 koní. Už od prvých kilometrov je jasné, že pôjde o úsporný automobil.

1. 3. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY