vytisknout velikost písma Test Land Rover Discovery 3.0 TDV6: Tomuto sa povie rodinné auto!

Aj desať rokov po príchode na trh vyniká najväčší Land Rover pomerne unikátnou kombináciou úžitkových vlastností, ktorá z neho robí jedno z najatraktívnejších áut pre dobre situované rodiny s aktívnym životným štýlom.
Test Land Rover Discovery 3.0 TDV6: Tomuto sa povie rodinné auto!
Zoznam kapitol
  1. Land Rover Discovery TDV6: Úvod testu
  2. Technika a výbava testovaného vozidla
  3. Exteriér, interiér, praktickosť
  4. Jazdné vlastnosti v teréne aj na ceste
  5. Technické údaje; Kompletná fotogaléria

Land Rover Discovery prekonal pre modelový rok 2014 ďalšiu ľahkú retuš. Časté modernizácie ale nedokážu zakryť konštrukčný vek, ktorý je naplno cítiť najmä v interiéri. Ovládacie prvky pôsobia neforemne, displeje zastaralo a celkovo to nevyznie príliš užitkovo. V základnej verzii sa Discovery navyše vzdala dôležitého terénneho hardvéru.

Samotný základ je ale viac než konkurencieschopný aj desať rokov po uvedení na trh. Discovery totiž zvláda na výbornú kľúčové disciplíny, v ktorých štýlovejšie SUV nevynikajú: komfort odpruženia, vnútorný priestor a priechodnosť terénom. Veľmi príjemne sa riadi aj na ceste. Ak potrebujete veľké auto, občas vás to ťahá tam, kam nevedú asfaltové cesty, a nemôžete si dovoliť Range Rover, zostáva Disco aj na sklonku svojej životnej dráhy jednou z najlepších volieb. Nový model bude mať na čo nadväzovať.

Sledujte AutoMag na Facebooku Ďalšia kapitola
Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: ide pekne, ale Cupra to nie je

Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: ide pekne, ale Cupra to nie je

Seat Leon 1.4 TSI 110 kW by mal akcelerovať na 100 km/h za 8 sekúnd. My sme sa nedostali pod 9,5 s. Pokusy o rýchly rozjazd komplikujú obmedzenia otáčok aj nevypínatelná stabilizácia. Porovnanie s SUV Ateca ale ukazuje, že v diaľničnom tempe je hatchback rýchlejší. Z 80 na 120 km/h zrýchľuje Leon lepšie než napríklad roadstery Fiat 124 Spider a Mazda MX-5.

17. 10. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdeniek: BMW 525d E60 vs Škoda Octavia III 2.0 TDI

Test jazdeniek: BMW 525d E60 vs Škoda Octavia III 2.0 TDI

Za 10 až 12 tisíc eur je na trhu ojazdených áut mimoriadne dobrý výber. Na dosah sa dostávajú skôr veľmi drahé prémiové vozidlá. Desaťročný bavorák je stále príjemné a hodnotné auto. Moderná Octavia sa ale popri staršom BMW nemusí hanbiť. Zadarmo rozhodne nebude jazdiť ani jeden z týchto vozov.

10. 10. 2017 | Dalibor Žák
Škoda 1101 VO/P vs. Škoda KodiaQ: K obrane vlasti pripravený!

Škoda 1101 VO/P vs. Škoda KodiaQ: K obrane vlasti pripravený!

Škoda VO vznikla na nezmenenom chrbticovom ráme Škody 1101. VO znamená "vojenská otvorená", P "pohotovostná". Počas štyroch rokov vyšlo z českých závodov v Mělníku a Chocni celkom 4237 kusov. Všetku terénnu výbavu tvorila štandardná, 19cm svetlá výška a vyslobodzovacia lopata na boku.

9. 10. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY