vytisknout velikost písma Test Land Rover Discovery 3.0 TDV6: Tomuto sa povie rodinné auto!

Aj desať rokov po príchode na trh vyniká najväčší Land Rover pomerne unikátnou kombináciou úžitkových vlastností, ktorá z neho robí jedno z najatraktívnejších áut pre dobre situované rodiny s aktívnym životným štýlom.
Test Land Rover Discovery 3.0 TDV6: Tomuto sa povie rodinné auto!
Zoznam kapitol
  1. Land Rover Discovery TDV6: Úvod testu
  2. Technika a výbava testovaného vozidla
  3. Exteriér, interiér, praktickosť
  4. Jazdné vlastnosti v teréne aj na ceste
  5. Technické údaje; Kompletná fotogaléria

Land Rover Discovery prekonal pre modelový rok 2014 ďalšiu ľahkú retuš. Časté modernizácie ale nedokážu zakryť konštrukčný vek, ktorý je naplno cítiť najmä v interiéri. Ovládacie prvky pôsobia neforemne, displeje zastaralo a celkovo to nevyznie príliš užitkovo. V základnej verzii sa Discovery navyše vzdala dôležitého terénneho hardvéru.

Samotný základ je ale viac než konkurencieschopný aj desať rokov po uvedení na trh. Discovery totiž zvláda na výbornú kľúčové disciplíny, v ktorých štýlovejšie SUV nevynikajú: komfort odpruženia, vnútorný priestor a priechodnosť terénom. Veľmi príjemne sa riadi aj na ceste. Ak potrebujete veľké auto, občas vás to ťahá tam, kam nevedú asfaltové cesty, a nemôžete si dovoliť Range Rover, zostáva Disco aj na sklonku svojej životnej dráhy jednou z najlepších volieb. Nový model bude mať na čo nadväzovať.

Sledujte AutoMag na Facebooku Ďalšia kapitola
Test Mercedes-Benz AMG GT R

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Možno prišiel z pekla, ale tých menej šťastlivcov, ktorí si ho budú môcť kúpiť, odvezie rovno do vodičského raja.

20. 6. 2017 | Dalibor Žák
Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Mohutný zvukový prejav urobí s zážitkom jazdy divy a motor odovzdáva svoju silu presne v tých otáčkach, kde ju oceníte najviac pri jazde na neznámych kľukatých cestách alebo práve mimo asfaltu. Čo je kráľovská disciplína tejto Hondy.

19. 6. 2017 | Dalibor Žák
Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima GT sa dodáva výhradne s motorom 2.0 T-GDI. Výrobca sľubuje 180 kW a 350 Nm, my sme namerali ešte vyššie maximá. Krútiaci moment sa drží nad nominálnou hodnotou v intervale 1400-4500 min-1.

15. 6. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY