vytisknout velikost písma Test jazdenky Volkswagen Passat CC: Nepraktický, nudný, ale celkom dobrý

Štvormiestny sedan s nepraktickým kufrom sa zdá byť ako úplnou zbytočnosťou. Ale niekto skrátka chce známu techniku v štýlovom balení.
Test jazdenky Volkswagen Passat CC: Nepraktický, nudný, ale celkom dobrý
Zoznam kapitol
  1. Ojazdený VW Passat CC: Úvod
  2. Ojazdený VW Passat CC: Čo od neho čakať
  3. Ojazdený VW Passat CC: Ako sa s ním jazdí
  4. Ojazdený VW Passat CC: Na čo si dať pozor
  5. Ojazdený VW Passat CC: Verdikt
  6. Ojazdený VW Passat CC: Fotogaléria

Volkswagen Passat CC mala byť štýlová varianta bežného Passata, ktorý predsa len vyzeral tak nudne, uniformne a sterilne, ako to len šlo. Spotrebiteľský Volkswagen nikdy nesmel nikoho urážať a musel pôsobiť pokiaľ možno absolútne beztriednym dojmom. To sa mu darilo tak dobre, že si to mohol nadšený vodič za jeho volantom užívať.

Čo je kľúčové

  • Hľadať autá zo spoľahlivých zdrojov a s jasnou históriou
  • Ušetriť na servise a skrátiť intervaly výmen oleja
  • Za každú cenu sa vyhnúť sedemstupňovému DSG
  • Nekupovať auta po čiptuningu a neodborných úpravách
  • Pri skúšobnej jazde sa zamerať na dôležité veci
  • Servis zveriť len šikovnému mechanikovi

Štýlový variant CC je trochu iný. Podobne ako väčší Mercedes-Benz CLS aj on hrá skôr na emócie a snaží sa upútať pozornosť tých, ktorí chcú síce známu a osvedčenú techniku, ktorú vám opravia všade, ale potrebujú výraznejší dizajn a nepotrpia si na absolútnu praktickosť.
Passat CC mal pôsobiť aj športovejšie a dynamickejšie, ale to by musel dostať iný podvozok, silnejšie motory alebo sa jednoducho viac technicky odlišovať. To ale neznamená, že by jazdil zle, ale poďme to vziať postupne a ojazdený Volkswagen Passat CC (neskôr označenie len Volkswagen CC) si predstavme.

 

Sledujte AutoMag na Facebooku Ďalšia kapitola
Test jazdenky: Škoda Fabia RS 1.4 TSI je zaujímavá, ale veľmi riziková

Test jazdenky: Škoda Fabia RS 1.4 TSI je zaujímavá, ale veľmi riziková

Fabiu RS by sme odporučili niekomu, kto je fanúšik značky a podobné auto chce pre radosť napríklad ako druhý alebo tretí kus do svojej flotily s tým, že toho za rok príliš veľa nenabehne.

14. 11. 2017 | Dalibor Žák
Seat Leon 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: Ako je na tom s výkonom?

Seat Leon 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: Ako je na tom s výkonom?

Motor 1.4 TSI ACT má udávaný výkon 110 kW a krútiaci moment 250 Nm. Dlhodobo testovaný Seat Leon predviedol na valcovej skúšobni ešte lepšie hodnoty a najmä veľmi priaznivé priebehy. Krútiaci moment zostáva v prakticky celom rozsahu bežne používaných otáčok nad udávanou maximálnou hodnotou.

13. 11. 2017 | Jiří Červenka
Lada Niva Extreme Cross: Krátka jazda s ruským monster truckom

Lada Niva Extreme Cross: Krátka jazda s ruským monster truckom

Lada Niva existuje mimo iného v radikálnej úprave značky Bronto. Voz prešiel dokonca aj homologáciou pre Európu. U nás sa predáva ako Niva Extreme Cross. Už len vidieť túto špecialitu v pohybe je zážitok. Niva Extreme Cross prekvapivo používa celkom sériový motor.

10. 11. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY