vytisknout velikost písma Test jazdenky Volkswagen Passat CC: Nepraktický, nudný, ale celkom dobrý

Štvormiestny sedan s nepraktickým kufrom sa zdá byť ako úplnou zbytočnosťou. Ale niekto skrátka chce známu techniku v štýlovom balení.
Test jazdenky Volkswagen Passat CC: Nepraktický, nudný, ale celkom dobrý
Zoznam kapitol
  1. Ojazdený VW Passat CC: Úvod
  2. Ojazdený VW Passat CC: Čo od neho čakať
  3. Ojazdený VW Passat CC: Ako sa s ním jazdí
  4. Ojazdený VW Passat CC: Na čo si dať pozor
  5. Ojazdený VW Passat CC: Verdikt
  6. Ojazdený VW Passat CC: Fotogaléria

Volkswagen Passat CC mala byť štýlová varianta bežného Passata, ktorý predsa len vyzeral tak nudne, uniformne a sterilne, ako to len šlo. Spotrebiteľský Volkswagen nikdy nesmel nikoho urážať a musel pôsobiť pokiaľ možno absolútne beztriednym dojmom. To sa mu darilo tak dobre, že si to mohol nadšený vodič za jeho volantom užívať.

Čo je kľúčové

  • Hľadať autá zo spoľahlivých zdrojov a s jasnou históriou
  • Ušetriť na servise a skrátiť intervaly výmen oleja
  • Za každú cenu sa vyhnúť sedemstupňovému DSG
  • Nekupovať auta po čiptuningu a neodborných úpravách
  • Pri skúšobnej jazde sa zamerať na dôležité veci
  • Servis zveriť len šikovnému mechanikovi

Štýlový variant CC je trochu iný. Podobne ako väčší Mercedes-Benz CLS aj on hrá skôr na emócie a snaží sa upútať pozornosť tých, ktorí chcú síce známu a osvedčenú techniku, ktorú vám opravia všade, ale potrebujú výraznejší dizajn a nepotrpia si na absolútnu praktickosť.
Passat CC mal pôsobiť aj športovejšie a dynamickejšie, ale to by musel dostať iný podvozok, silnejšie motory alebo sa jednoducho viac technicky odlišovať. To ale neznamená, že by jazdil zle, ale poďme to vziať postupne a ojazdený Volkswagen Passat CC (neskôr označenie len Volkswagen CC) si predstavme.

 

Sledujte AutoMag na Facebooku Ďalšia kapitola
BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

Dnešný test jasne ukazuje, že akonáhle sa do hybridov naplno oprú európske značky so svojím vedomostným, technickým a finančným zázemím, môže sa náskok skupiny Toyota rýchlo rozplynúť.

26. 5. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Meranie výkonu na brzde

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 na brzde nesklamal. Nameraný výkon zodpovedá oficiálne udávanému maximu. Vrchol krútiaceho momentu je takmer presne o 50 Nm vyšší.

23. 5. 2017 | Dalibor Žák
Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Za 23-tisíc eur dostanete plne vybavený automobil s prvkami typu adaptívneho tempomatu a bezkľúčového prístupu, so systémom sledovania mŕtveho uhla, s inteligentným parkovacím asistentom alebo vyhrievaním volantu.

18. 5. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY