vytisknout velikost písma Test jazdenky Volkswagen Passat CC: Nepraktický, nudný, ale celkom dobrý

Štvormiestny sedan s nepraktickým kufrom sa zdá byť ako úplnou zbytočnosťou. Ale niekto skrátka chce známu techniku v štýlovom balení.
Test jazdenky Volkswagen Passat CC: Nepraktický, nudný, ale celkom dobrý
Zoznam kapitol
  1. Ojazdený VW Passat CC: Úvod
  2. Ojazdený VW Passat CC: Čo od neho čakať
  3. Ojazdený VW Passat CC: Ako sa s ním jazdí
  4. Ojazdený VW Passat CC: Na čo si dať pozor
  5. Ojazdený VW Passat CC: Verdikt
  6. Ojazdený VW Passat CC: Fotogaléria

Volkswagen Passat CC mala byť štýlová varianta bežného Passata, ktorý predsa len vyzeral tak nudne, uniformne a sterilne, ako to len šlo. Spotrebiteľský Volkswagen nikdy nesmel nikoho urážať a musel pôsobiť pokiaľ možno absolútne beztriednym dojmom. To sa mu darilo tak dobre, že si to mohol nadšený vodič za jeho volantom užívať.

Čo je kľúčové

  • Hľadať autá zo spoľahlivých zdrojov a s jasnou históriou
  • Ušetriť na servise a skrátiť intervaly výmen oleja
  • Za každú cenu sa vyhnúť sedemstupňovému DSG
  • Nekupovať auta po čiptuningu a neodborných úpravách
  • Pri skúšobnej jazde sa zamerať na dôležité veci
  • Servis zveriť len šikovnému mechanikovi

Štýlový variant CC je trochu iný. Podobne ako väčší Mercedes-Benz CLS aj on hrá skôr na emócie a snaží sa upútať pozornosť tých, ktorí chcú síce známu a osvedčenú techniku, ktorú vám opravia všade, ale potrebujú výraznejší dizajn a nepotrpia si na absolútnu praktickosť.
Passat CC mal pôsobiť aj športovejšie a dynamickejšie, ale to by musel dostať iný podvozok, silnejšie motory alebo sa jednoducho viac technicky odlišovať. To ale neznamená, že by jazdil zle, ale poďme to vziať postupne a ojazdený Volkswagen Passat CC (neskôr označenie len Volkswagen CC) si predstavme.

 

Sledujte AutoMag na Facebooku Ďalšia kapitola
Hyundai Ioniq Electric vs. Nissan Leaf vs. BMW i3: Kto dôjde najďalej?

Hyundai Ioniq Electric vs. Nissan Leaf vs. BMW i3: Kto dôjde najďalej?

Modely Nissan Leaf a BMW i3 sa aktuálne ponúkajú s posilnenými batériami. Okrem toho si záujemca o elektrický automobil môže kúpiť aj úplne nový Hyundai Ioniq Electric. Nissan sľubuje dojazd až 250 km, BMW dokonca 300 km a Hyundai "viac ako 280 km". So všetkými troma elektromobilmi sme vyskúšali jednu trasu a zistili, kto ujde najviac. Kvôli profilu trasy a hlavne kvôli počasiu sme sa ani s jedným z tejto trojice cez 200 km nedostali.

6. 12. 2016 | Dalibor Žák
BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY