vytisknout velikost písma Test jazdenky Volkswagen Passat CC: Nepraktický, nudný, ale celkom dobrý

Štvormiestny sedan s nepraktickým kufrom sa zdá byť ako úplnou zbytočnosťou. Ale niekto skrátka chce známu techniku v štýlovom balení.
Test jazdenky Volkswagen Passat CC: Nepraktický, nudný, ale celkom dobrý
Zoznam kapitol
  1. Ojazdený VW Passat CC: Úvod
  2. Ojazdený VW Passat CC: Čo od neho čakať
  3. Ojazdený VW Passat CC: Ako sa s ním jazdí
  4. Ojazdený VW Passat CC: Na čo si dať pozor
  5. Ojazdený VW Passat CC: Verdikt
  6. Ojazdený VW Passat CC: Fotogaléria

Volkswagen Passat CC mala byť štýlová varianta bežného Passata, ktorý predsa len vyzeral tak nudne, uniformne a sterilne, ako to len šlo. Spotrebiteľský Volkswagen nikdy nesmel nikoho urážať a musel pôsobiť pokiaľ možno absolútne beztriednym dojmom. To sa mu darilo tak dobre, že si to mohol nadšený vodič za jeho volantom užívať.

Čo je kľúčové

  • Hľadať autá zo spoľahlivých zdrojov a s jasnou históriou
  • Ušetriť na servise a skrátiť intervaly výmen oleja
  • Za každú cenu sa vyhnúť sedemstupňovému DSG
  • Nekupovať auta po čiptuningu a neodborných úpravách
  • Pri skúšobnej jazde sa zamerať na dôležité veci
  • Servis zveriť len šikovnému mechanikovi

Štýlový variant CC je trochu iný. Podobne ako väčší Mercedes-Benz CLS aj on hrá skôr na emócie a snaží sa upútať pozornosť tých, ktorí chcú síce známu a osvedčenú techniku, ktorú vám opravia všade, ale potrebujú výraznejší dizajn a nepotrpia si na absolútnu praktickosť.
Passat CC mal pôsobiť aj športovejšie a dynamickejšie, ale to by musel dostať iný podvozok, silnejšie motory alebo sa jednoducho viac technicky odlišovať. To ale neznamená, že by jazdil zle, ale poďme to vziať postupne a ojazdený Volkswagen Passat CC (neskôr označenie len Volkswagen CC) si predstavme.

 

Sledujte AutoMag na Facebooku Ďalšia kapitola
VW Amarok 3.0 TDI 165 kW vs. Toyota Hilux 2.4 D-4D: Motor, alebo výbava

VW Amarok vs. Toyota Hilux

Porovnanie týchto dvoch pick-upov sa dá na koniec celkom dobre zjednodušiť. V podstate si môžete vybrať, či chcete pick-up s naozaj silným motorom, alebo dáte prednosť podstatne menej dynamickej Toyote, ktorá vám výkon vykompenzuje bohatou výbavou.

18. 4. 2017 | Dalibor Žák
Škoda Favorit (1987) vs. Škoda Octavia (2017): 30 rokov vývoja za volantom

Favorit vs. Octavia

13. 4. 2017 | Dalibor Žák
 Zmerali sme akceleráciu všetkých verzií novej Škody Octavia RS

Škoda Octavia RS

Zmerali sme reálnu akceleráciu všetkých variantov novej Octavie RS a dvoch verzií Octavie Scout. Medzi najrýchlejším a najpomalším RS je pri zrýchlení 0-150 km/h rozdiel 5,3 s, pri zrýchlení 0-100 km/h to je 1,4 s. Všetky varianty Octavie RS aj Scout majú systém Launch Control. Kvôli čo najlepšiemu porovnaniu výsledkov sme merali verzie s automatickou prevodovkou DSG.

13. 4. 2017 | Dalibor Žák | 1 příspěvek

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY