vytisknout velikost písma Test jazdenky Toyota RAV4 2,0i: voľba z rozumu

Stála pri zrode ľahkých SUV a stala sa symbolom ich lesku aj biedy. Ako funguje desaťročná Toyota RAV4 so 135 000 km v tele?
Test jazdenky Toyota RAV4 2,0i: voľba z rozumu
Zoznam kapitol
  1. Toyota RAV4 v kocke
  2. Na prahu ničoty, Toyota RAV4 druhýkrát, Testované vozidlo
  3. Na technickej prehliadke, Na prvý pohľad
  4. Na palube, Za volantom, Na ceste
  5. Záver, Technické údaje, Namerané hodnoty
  6. Fotogaléria (71x foto)

Ak zákazník uvažuje o svojom prvom SUV, Toyota RAV4 zrejme len ťažko môže ujsť jeho pozornosti. Úspešná kariéra modelu Toyota RAV4 odštartovala v roku 1994 a predznamenala veľkolepý boom vozidiel kategórie SUV, ktorý trvá a bujnie dodnes. Do svojej novinky vtedy Toyota vkladala veľké nádeje, už o tri roky neskôr bol dokonca zahájená prevádzka flotily testovacích elektromobilov, ktorá bol ukončená v roku 2003. Druhá generácia (XA20) nastúpila v polovici roka 2000 a okrem väčších rozmerov ponúkla sebavedomejší, jasnejší vyhranený dizajn.

V brnenskom dílerstve AAA Auto sme tentoraz vybrali práve Toyotu RAV4 druhej generácie, ktorá bola vyrobená v roku 2005, teda v poslednom roku jej produkcie (na frankfurtskom autosalóne toho istého roku oslávila premiéru generácie tretia). Išlo o päťdverové auto so zážihovým motorom 2,0 VVT-i a manuálne radenou prevodovkou. Svojmu prvému majiteľovi bolo odovzdané 4. 5. 2005 a na začiatku nášho testu malo najazdené 135 000 km. Na výsledky protagonistu svojej kategórie po desiatich rokoch prevádzky sme boli naozaj zvedaví...

Sledujte AutoMag na Facebooku Ďalšia kapitola
Ako je na tom šesťvalcová Kia Stinger s výkonom? O nedostatok koní sa nebojte

Ako je na tom šesťvalcová Kia Stinger s výkonom? O nedostatok koní sa nebojte

Kia Stinger je jednou z najzaujímavejších noviniek tohto roku. V rámci redakčného testu vrcholnej verzie GT sme zmerali aj reálny výkon dvakrát preplňovaného zážihového motora. Šesťvalcový Stinger sa zaradil k tým autám, ktoré na brzde vykázali vyššie ako udávané maximum.

6. 12. 2017 | Dalibor Žák
Test Škoda Karoq 2.0 TDI 110 kW 4×4 DSG: Líder triedy

Test Škoda Karoq 2.0 TDI 110 kW 4×4 DSG: Líder triedy

5. 12. 2017 | Dalibor Žák | 1 příspěvek
Škoda Fabia Combi 1.0 TSI v dlhodobom teste: Pol roka s trojvalcom

Škoda Fabia Combi 1.0 TSI v dlhodobom teste: Pol roka s trojvalcom

Ďalší dlhodobý test bude patriť Škode Fabia Combi. Čaká nás pol roka s novým litrovým trojvalcom 1.0 TSI. Konkrétne ide o verziu s výkonom 81 kW, teda o vrcholnú motorizáciu. Fabia prišla do testu vo výbave Style a s niekoľkými príplatkovými prvkami.

4. 12. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY