vytisknout velikost písma Test jazdenky Toyota RAV4 2,0i: voľba z rozumu

Stála pri zrode ľahkých SUV a stala sa symbolom ich lesku aj biedy. Ako funguje desaťročná Toyota RAV4 so 135 000 km v tele?
Test jazdenky Toyota RAV4 2,0i: voľba z rozumu
Zoznam kapitol
  1. Toyota RAV4 v kocke
  2. Na prahu ničoty, Toyota RAV4 druhýkrát, Testované vozidlo
  3. Na technickej prehliadke, Na prvý pohľad
  4. Na palube, Za volantom, Na ceste
  5. Záver, Technické údaje, Namerané hodnoty
  6. Fotogaléria (71x foto)

Ak zákazník uvažuje o svojom prvom SUV, Toyota RAV4 zrejme len ťažko môže ujsť jeho pozornosti. Úspešná kariéra modelu Toyota RAV4 odštartovala v roku 1994 a predznamenala veľkolepý boom vozidiel kategórie SUV, ktorý trvá a bujnie dodnes. Do svojej novinky vtedy Toyota vkladala veľké nádeje, už o tri roky neskôr bol dokonca zahájená prevádzka flotily testovacích elektromobilov, ktorá bol ukončená v roku 2003. Druhá generácia (XA20) nastúpila v polovici roka 2000 a okrem väčších rozmerov ponúkla sebavedomejší, jasnejší vyhranený dizajn.

V brnenskom dílerstve AAA Auto sme tentoraz vybrali práve Toyotu RAV4 druhej generácie, ktorá bola vyrobená v roku 2005, teda v poslednom roku jej produkcie (na frankfurtskom autosalóne toho istého roku oslávila premiéru generácie tretia). Išlo o päťdverové auto so zážihovým motorom 2,0 VVT-i a manuálne radenou prevodovkou. Svojmu prvému majiteľovi bolo odovzdané 4. 5. 2005 a na začiatku nášho testu malo najazdené 135 000 km. Na výsledky protagonistu svojej kategórie po desiatich rokoch prevádzky sme boli naozaj zvedaví...

Sledujte AutoMag na Facebooku Ďalšia kapitola
Test BMW M550i xDrive M Performance

Test BMW M550i xDrive M Performance

Máme radi, že BMW M550i xDrive funguje ako veľmi bežné auto, a nezvádza vodičov k neprístojnostiam. Je to skvelé pretekárske auto. Zabudnite na naftu a kúpte si ho!

včera | Dalibor Žák
Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

16. 8. 2017 | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY