vytisknout velikost písma Test jazdenky Toyota RAV4 2,0i: voľba z rozumu

Stála pri zrode ľahkých SUV a stala sa symbolom ich lesku aj biedy. Ako funguje desaťročná Toyota RAV4 so 135 000 km v tele?
Test jazdenky Toyota RAV4 2,0i: voľba z rozumu
Zoznam kapitol
  1. Toyota RAV4 v kocke
  2. Na prahu ničoty, Toyota RAV4 druhýkrát, Testované vozidlo
  3. Na technickej prehliadke, Na prvý pohľad
  4. Na palube, Za volantom, Na ceste
  5. Záver, Technické údaje, Namerané hodnoty
  6. Fotogaléria (71x foto)

Ak zákazník uvažuje o svojom prvom SUV, Toyota RAV4 zrejme len ťažko môže ujsť jeho pozornosti. Úspešná kariéra modelu Toyota RAV4 odštartovala v roku 1994 a predznamenala veľkolepý boom vozidiel kategórie SUV, ktorý trvá a bujnie dodnes. Do svojej novinky vtedy Toyota vkladala veľké nádeje, už o tri roky neskôr bol dokonca zahájená prevádzka flotily testovacích elektromobilov, ktorá bol ukončená v roku 2003. Druhá generácia (XA20) nastúpila v polovici roka 2000 a okrem väčších rozmerov ponúkla sebavedomejší, jasnejší vyhranený dizajn.

V brnenskom dílerstve AAA Auto sme tentoraz vybrali práve Toyotu RAV4 druhej generácie, ktorá bola vyrobená v roku 2005, teda v poslednom roku jej produkcie (na frankfurtskom autosalóne toho istého roku oslávila premiéru generácie tretia). Išlo o päťdverové auto so zážihovým motorom 2,0 VVT-i a manuálne radenou prevodovkou. Svojmu prvému majiteľovi bolo odovzdané 4. 5. 2005 a na začiatku nášho testu malo najazdené 135 000 km. Na výsledky protagonistu svojej kategórie po desiatich rokoch prevádzky sme boli naozaj zvedaví...

Sledujte AutoMag na Facebooku Ďalšia kapitola
Test Range Rover Evoque Convertible: Kodiaq naopak

Range Rover Evoque Convertible

Nezmysel to je možno z pohľadu bežných zákazníkov, ale z pohľadu ľudí, ktorí si podobný voz môžu dovoliť a ktorí hľadajú iba štýl, je Evoque Convertible dokonale atraktívne, pretože vlastne nič iné než štýl neponúka.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: Audi A8 je kvalitné a spoľahlivé, ale šetriť na ňom nemôžete

Jazdenka Audi A8

Ak vám nevadí drahší servis, kupujte. Takto príjemné, komfortné a ničím neobťažujúce autá už o chvíľu nebudú.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Začíname

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Vrcholné prevedenie Peugeotu 2008 GT Line nám bude robiť spoločnosť do konca júna. Testovaný exemplár dostal takmer kompletnú výbavu. Najsilnejší vznetový motor v ponuke disponuje výkonom 120 koní. Už od prvých kilometrov je jasné, že pôjde o úsporný automobil.

1. 3. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY