vytisknout velikost písma Test jazdenky Toyota Prius: Má nízku spotrebu a nehnevá ani po rokoch

Hybridná Toyota Prius vyzerá ako ojazdené auto snov. Zdobí ju totiž nepriestrelná spoľahlivosť a naozaj nízka spotreba paliva - a čo viac môže záujemca o auto z druhej ruky chcieť?
Test jazdenky Toyota Prius: Má nízku spotrebu a nehnevá ani po rokoch
Zoznam kapitol
  1. Ojazdená Toyota Prius: Úvod
  2. Ojazdená Toyota Prius: Čo od nej čakať
  3. Ojazdená Toyota Prius: Ako sa s ňou jazdí
  4. Ojazdená Toyota Prius: Na čo si dať pozor
  5. Ojazdená Toyota Prius: Verdikt
  6. Ojazdená Toyota Prius: Kompletná fotogaléria

Na ojazdený hybrid Toyota Prius sa môžete pozerať dvojakým spôsobom. Buď v ňom môžete vidieť symbol ekologizmu a dopravný prostriedok, ktorý ponížil auto na úroveň bezcharakterného prepravníka z miesta A do miesta B. Alebo ho môžete chápať ako zaujímavý a celkom originálny spôsob, ako sa odlíšiť a ako jazdiť s nízkou spotrebou.

Toyota Prius III (13).JPGToyota Prius III (17).JPGToyota Prius III (32).JPGNie je náhodou vysoko spoľahlivé a úsporné auto snom každého, kto zháňa ojazdené auto? Tak tu máte Prius. Pohľadom bežného spotrebiteľa je vážne dobrý

Pravda, hybrid Toyota Prius je auto, ktoré vždy rozdeľovalo spoločnosť. Prius od začiatku priťahoval skupinu ľudí, s ktorou si toho automobilový nadšenec jazdiaci vo chvíľach voľna len tak pre radosť starým autom s veľkou spotrebou asi veľa nepovie. A tak zapálení vodiči nemajú Prius radi.

Čo je kľúčové?

  • Aj Prius musí chodiť do servisu, konkrétne raz za rok alebo po 15 000 km
  • Nahliadnite do histórie auta, či boli vykonané všetky úkony
  • Prešiel Prius oboma zvolávacími akciami?
  • Vyhnite sa vozidlám s pochybnou minulosťou
  • Nechajte preveriť hybridný systém priamo v Toyote

Lenže čo vlastne potrebuje drvivá väčšina ľudí za auto? Také, ktoré je spoľahlivé a odvezie ich z A do B relatívne rýchlo, pohodlne, bezpečne a s čo najnižšou spotrebou paliva. A verte alebo nie, túto úlohu zvláda jazdená Toyota Prius tretej generácie na jednotku. Áno, je to dopravný prostriedok, ale stále ešte osobný a vy sa môžete slobodne rozhodnúť, kedy a kam pôjdete.

Tak si poďme ojazdený Prius tretej generácie predstaviť. Ako príklad nám poslúži tento modrý exemplár, ktorý som si požičal na test v autobazáre Auto ESA. Auto je z roku 2010, najazdené má len niečo vyše 77 000 km a predajca si ho cenil na 320 000 českých korún (11 841 eur).

Sledujte AutoMag na Facebooku Ďalšia kapitola
Test Mercedes-Benz AMG GT R

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Možno prišiel z pekla, ale tých menej šťastlivcov, ktorí si ho budú môcť kúpiť, odvezie rovno do vodičského raja.

20. 6. 2017 | Dalibor Žák
Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Mohutný zvukový prejav urobí s zážitkom jazdy divy a motor odovzdáva svoju silu presne v tých otáčkach, kde ju oceníte najviac pri jazde na neznámych kľukatých cestách alebo práve mimo asfaltu. Čo je kráľovská disciplína tejto Hondy.

19. 6. 2017 | Dalibor Žák
Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima GT sa dodáva výhradne s motorom 2.0 T-GDI. Výrobca sľubuje 180 kW a 350 Nm, my sme namerali ešte vyššie maximá. Krútiaci moment sa drží nad nominálnou hodnotou v intervale 1400-4500 min-1.

15. 6. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY