vytisknout velikost písma Test jazdenky Toyota Prius: Má nízku spotrebu a nehnevá ani po rokoch

Hybridná Toyota Prius vyzerá ako ojazdené auto snov. Zdobí ju totiž nepriestrelná spoľahlivosť a naozaj nízka spotreba paliva - a čo viac môže záujemca o auto z druhej ruky chcieť?
Test jazdenky Toyota Prius: Má nízku spotrebu a nehnevá ani po rokoch
Zoznam kapitol
  1. Ojazdená Toyota Prius: Úvod
  2. Ojazdená Toyota Prius: Čo od nej čakať
  3. Ojazdená Toyota Prius: Ako sa s ňou jazdí
  4. Ojazdená Toyota Prius: Na čo si dať pozor
  5. Ojazdená Toyota Prius: Verdikt
  6. Ojazdená Toyota Prius: Kompletná fotogaléria

Na ojazdený hybrid Toyota Prius sa môžete pozerať dvojakým spôsobom. Buď v ňom môžete vidieť symbol ekologizmu a dopravný prostriedok, ktorý ponížil auto na úroveň bezcharakterného prepravníka z miesta A do miesta B. Alebo ho môžete chápať ako zaujímavý a celkom originálny spôsob, ako sa odlíšiť a ako jazdiť s nízkou spotrebou.

Toyota Prius III (13).JPGToyota Prius III (17).JPGToyota Prius III (32).JPGNie je náhodou vysoko spoľahlivé a úsporné auto snom každého, kto zháňa ojazdené auto? Tak tu máte Prius. Pohľadom bežného spotrebiteľa je vážne dobrý

Pravda, hybrid Toyota Prius je auto, ktoré vždy rozdeľovalo spoločnosť. Prius od začiatku priťahoval skupinu ľudí, s ktorou si toho automobilový nadšenec jazdiaci vo chvíľach voľna len tak pre radosť starým autom s veľkou spotrebou asi veľa nepovie. A tak zapálení vodiči nemajú Prius radi.

Čo je kľúčové?

  • Aj Prius musí chodiť do servisu, konkrétne raz za rok alebo po 15 000 km
  • Nahliadnite do histórie auta, či boli vykonané všetky úkony
  • Prešiel Prius oboma zvolávacími akciami?
  • Vyhnite sa vozidlám s pochybnou minulosťou
  • Nechajte preveriť hybridný systém priamo v Toyote

Lenže čo vlastne potrebuje drvivá väčšina ľudí za auto? Také, ktoré je spoľahlivé a odvezie ich z A do B relatívne rýchlo, pohodlne, bezpečne a s čo najnižšou spotrebou paliva. A verte alebo nie, túto úlohu zvláda jazdená Toyota Prius tretej generácie na jednotku. Áno, je to dopravný prostriedok, ale stále ešte osobný a vy sa môžete slobodne rozhodnúť, kedy a kam pôjdete.

Tak si poďme ojazdený Prius tretej generácie predstaviť. Ako príklad nám poslúži tento modrý exemplár, ktorý som si požičal na test v autobazáre Auto ESA. Auto je z roku 2010, najazdené má len niečo vyše 77 000 km a predajca si ho cenil na 320 000 českých korún (11 841 eur).

Sledujte AutoMag na Facebooku Ďalšia kapitola
Test Range Rover Evoque Convertible: Kodiaq naopak

Range Rover Evoque Convertible

Nezmysel to je možno z pohľadu bežných zákazníkov, ale z pohľadu ľudí, ktorí si podobný voz môžu dovoliť a ktorí hľadajú iba štýl, je Evoque Convertible dokonale atraktívne, pretože vlastne nič iné než štýl neponúka.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: Audi A8 je kvalitné a spoľahlivé, ale šetriť na ňom nemôžete

Jazdenka Audi A8

Ak vám nevadí drahší servis, kupujte. Takto príjemné, komfortné a ničím neobťažujúce autá už o chvíľu nebudú.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Začíname

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Vrcholné prevedenie Peugeotu 2008 GT Line nám bude robiť spoločnosť do konca júna. Testovaný exemplár dostal takmer kompletnú výbavu. Najsilnejší vznetový motor v ponuke disponuje výkonom 120 koní. Už od prvých kilometrov je jasné, že pôjde o úsporný automobil.

1. 3. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY