vytisknout velikost písma Test jazdenky Renault Mégane CC: Z druhej ruky dáva väčší zmysel

Ako nový nebol kupé-kabriolet Renault Mégane CC žiadna veľká senzácia. Trh ojazdených vozidiel ale ukazuje, že sa z neho stalo nielen celkom žiadané, ale tiež relatívne spoľahlivé auto.
Test jazdenky Renault Mégane CC: Z druhej ruky dáva väčší zmysel
Zoznam kapitol
  1. Ojazdený Renault Mégane CC: Úvod
  2. Ojazdený Renault Mégane CC: Čo od neho čakať
  3. Ojazdený Renault Mégane CC: Ako sa s ním jazdí
  4. Ojazdený Renault Mégane CC: Na čo si dať pozor
  5. Ojazdený Renault Mégane CC: Verdikt
  6. Ojazdený Renault Mégane CC: Fotogaléria

Keď prišiel Renault Mégane CC s vtedy módne pevnou skladacou strechou v roku 2003 na trh, mal to v konkurencii kabrioletov dosť ťažké. V dobových recenziách sa dočítate o podpriemerných jazdných vlastnostiach a tiež o istej ťažkopádnosti, na ktorú tieto vtedy módne kabriolety s pevnou strechou dosť trpeli. Navyše bol Mégane CC jednoducho príliš drahý.

ojety renault megane cc (12).JPGojety renault megane cc (20).JPGojety renault megane cc (50).JPGAko nové auto nedokázal Mégane CC príliš zaujať. Ale na trhu ojazdených áut sa z neho stala celkom zaujímavá ponuka pre niekoho, kto netúži po vyložene športovom aute, ale chce sa občas voziť bez strechy nad hlavou

Kým automobilový nadšenec by za nový kabriolet značky Renault asi ťažko dal 25 tisíc eur (za také peniaze sa dá, keď to preženieme, kúpiť ojazdené Porsche v peknom stave), na trhu ojazdených áut v relácii do zhruba 5 tisíc eur si príliš vyberať nemôže a z Méganu CC sa zrazu stáva celkom zaujímavá ponuka.

Čo je kľúčové

  • Skúška funkčnosti strechy a jej tesnosti
  • Kontrola všetkej elektroniky
  • Dôkladná testovacia jazda
  • Preverenie servisnej histórie vozidla
  • Prehliadka karosérie a hľadanie stôp po vážnej nehode

Ak chcete skutočný športiak, určite sa poohliadnete po niečom inom, napríklad po Mazde MX-5 NB. Ale keď prahnete proste len po možnosti jazdy bez strechy nad hlavou, je z podobných kupé-kabrioletov tento Renault vo výsledku jedna z najlepších možností, ako si urobiť radosť.

Poďme si teda jeden taký kupé-kabriolet pozrieť zblízka. K testu sme si ho požičali v českom autocentre ESA, auto bolo vyrobené v roku 2006, zatiaľ nabehlo len 82 400 km a predajca si ho cení na celkom atraktívnych 144 000 českých korún (5 328 eur).

Sledujte AutoMag na Facebooku Ďalšia kapitola
Test Mercedes-Benz AMG GT R

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Možno prišiel z pekla, ale tých menej šťastlivcov, ktorí si ho budú môcť kúpiť, odvezie rovno do vodičského raja.

20. 6. 2017 | Dalibor Žák
Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Mohutný zvukový prejav urobí s zážitkom jazdy divy a motor odovzdáva svoju silu presne v tých otáčkach, kde ju oceníte najviac pri jazde na neznámych kľukatých cestách alebo práve mimo asfaltu. Čo je kráľovská disciplína tejto Hondy.

19. 6. 2017 | Dalibor Žák
Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima GT sa dodáva výhradne s motorom 2.0 T-GDI. Výrobca sľubuje 180 kW a 350 Nm, my sme namerali ešte vyššie maximá. Krútiaci moment sa drží nad nominálnou hodnotou v intervale 1400-4500 min-1.

15. 6. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY