vytisknout velikost písma Test jazdenky Renault Latitude (2011): luxus na kórejský spôsob

Päťmetrový sedan Latitude sa mal v Renaulte stať náplasťou na sklamanie z eskapády s modelom Vel Satis. Ale ani on u európskych zákazníkov neuspel...
Test jazdenky Renault Latitude (2011): luxus na kórejský spôsob
Zoznam kapitol
  1. Renault Latitude v kocke
  2. Kde sa vzal?, Veľký kozmopolita, Testované vozidlo
  3. Elegancia alebo bezradnosť?, Usadnutý interiér
  4. Za volantom, Na ceste
  5. Záver, Technické údaje, Namerané hodnoty
  6. Fotogaléria

Iba dva roky sa na špici ponuky automobilky Renault u nás držal sedan vyššej strednej triedy s menom Latitude. Po technickej stránke ide o kokteil viac menej osvedčených európskych a ázijských riešení, motory ponúkané u nás boli však výhradne z dielní automobilky Renault. V čase premiéry sa Latitude predával v rozmedzí 18 až 33 tisíc, čo boli s ohľadom na rozmery vozidla a rozsah štandardnej výbavy veľmi zaujímavé peniaze.

Na trhu s ojazdenými autami dnes vozidlá radu Latitude spočítate na prstoch oboch rúk, napriek tomu ide o zaujímavú alternatívu, pretože ceny perspektívnych áut sa pohybujú okolo 10 tisíc eur. A to nie je pri dva tri roky starom vozidle veľa. Pokiaľ teda hľadáte veľký, relatívne mladý a dobre vybavený automobil a Chevrolet Epica sa vám nepáči, môže byť Renault Latitude voľbou práve pre vás. Z ponuky autobazáru AAA Auto sme tentoraz vybrali Latitude s najslabším vznetovým motorom a strednou výbavou Privilege.

Sledujte AutoMag na Facebooku Ďalšia kapitola
Test motocykla BMW S 1000 XR: Superbike na chodúľoch

Test motocykla BMW S 1000 XR: Superbike na chodúľoch

Keď sa pozriete, čo a za koľko ponúka konkurencia, napríklad tá z Bologne, nie je celková cena za plne vybavené BMW S 1000 XR nijako prehnaná. Faktom ale zostáva, že tento neobvyklý adventure bike nie je pre každého.

včera | Dalibor Žák
Test na pondelok: Mazda3 Sedan 2.0 Skyactiv-G120

Mazda3 Sedan 2.0 Skyactiv-G120

Toto je skrátka dobrý automobil. Nie je najrýchlejší v triede, nie je ani najpriestrannejší, alebo najmodernejší. Lenže akonáhle s ním vezmete pár zákrut, zistíte, že v sebe naozaj má čosi príťažlivého.

17. 7. 2017 | Dalibor Žák
Test Fiat Tipo: obyčajné auto pre obyčajné cestovanie

Fiat Tipo

Prvý Fiat Tipo sa stal európskym autom roka 1989, čo sa pri tomto vydaní rozhodne konať nemohlo. Nové Tipo je obyčajný hatchback/kombi pre obyčajné cestovanie. Nič viac, nič menej.

11. 7. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY