vytisknout velikost písma Test jazdenky Renault Latitude (2011): luxus na kórejský spôsob

Päťmetrový sedan Latitude sa mal v Renaulte stať náplasťou na sklamanie z eskapády s modelom Vel Satis. Ale ani on u európskych zákazníkov neuspel...
Test jazdenky Renault Latitude (2011): luxus na kórejský spôsob
Zoznam kapitol
  1. Renault Latitude v kocke
  2. Kde sa vzal?, Veľký kozmopolita, Testované vozidlo
  3. Elegancia alebo bezradnosť?, Usadnutý interiér
  4. Za volantom, Na ceste
  5. Záver, Technické údaje, Namerané hodnoty
  6. Fotogaléria

Iba dva roky sa na špici ponuky automobilky Renault u nás držal sedan vyššej strednej triedy s menom Latitude. Po technickej stránke ide o kokteil viac menej osvedčených európskych a ázijských riešení, motory ponúkané u nás boli však výhradne z dielní automobilky Renault. V čase premiéry sa Latitude predával v rozmedzí 18 až 33 tisíc, čo boli s ohľadom na rozmery vozidla a rozsah štandardnej výbavy veľmi zaujímavé peniaze.

Na trhu s ojazdenými autami dnes vozidlá radu Latitude spočítate na prstoch oboch rúk, napriek tomu ide o zaujímavú alternatívu, pretože ceny perspektívnych áut sa pohybujú okolo 10 tisíc eur. A to nie je pri dva tri roky starom vozidle veľa. Pokiaľ teda hľadáte veľký, relatívne mladý a dobre vybavený automobil a Chevrolet Epica sa vám nepáči, môže byť Renault Latitude voľbou práve pre vás. Z ponuky autobazáru AAA Auto sme tentoraz vybrali Latitude s najslabším vznetovým motorom a strednou výbavou Privilege.

Sledujte AutoMag na Facebooku Ďalšia kapitola
Test Range Rover Evoque Convertible: Kodiaq naopak

Range Rover Evoque Convertible

Nezmysel to je možno z pohľadu bežných zákazníkov, ale z pohľadu ľudí, ktorí si podobný voz môžu dovoliť a ktorí hľadajú iba štýl, je Evoque Convertible dokonale atraktívne, pretože vlastne nič iné než štýl neponúka.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: Audi A8 je kvalitné a spoľahlivé, ale šetriť na ňom nemôžete

Jazdenka Audi A8

Ak vám nevadí drahší servis, kupujte. Takto príjemné, komfortné a ničím neobťažujúce autá už o chvíľu nebudú.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Začíname

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Vrcholné prevedenie Peugeotu 2008 GT Line nám bude robiť spoločnosť do konca júna. Testovaný exemplár dostal takmer kompletnú výbavu. Najsilnejší vznetový motor v ponuke disponuje výkonom 120 koní. Už od prvých kilometrov je jasné, že pôjde o úsporný automobil.

1. 3. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY