vytisknout velikost písma Test jazdenky Renault Latitude (2011): luxus na kórejský spôsob

Päťmetrový sedan Latitude sa mal v Renaulte stať náplasťou na sklamanie z eskapády s modelom Vel Satis. Ale ani on u európskych zákazníkov neuspel...
Test jazdenky Renault Latitude (2011): luxus na kórejský spôsob
Zoznam kapitol
  1. Renault Latitude v kocke
  2. Kde sa vzal?, Veľký kozmopolita, Testované vozidlo
  3. Elegancia alebo bezradnosť?, Usadnutý interiér
  4. Za volantom, Na ceste
  5. Záver, Technické údaje, Namerané hodnoty
  6. Fotogaléria

Iba dva roky sa na špici ponuky automobilky Renault u nás držal sedan vyššej strednej triedy s menom Latitude. Po technickej stránke ide o kokteil viac menej osvedčených európskych a ázijských riešení, motory ponúkané u nás boli však výhradne z dielní automobilky Renault. V čase premiéry sa Latitude predával v rozmedzí 18 až 33 tisíc, čo boli s ohľadom na rozmery vozidla a rozsah štandardnej výbavy veľmi zaujímavé peniaze.

Na trhu s ojazdenými autami dnes vozidlá radu Latitude spočítate na prstoch oboch rúk, napriek tomu ide o zaujímavú alternatívu, pretože ceny perspektívnych áut sa pohybujú okolo 10 tisíc eur. A to nie je pri dva tri roky starom vozidle veľa. Pokiaľ teda hľadáte veľký, relatívne mladý a dobre vybavený automobil a Chevrolet Epica sa vám nepáči, môže byť Renault Latitude voľbou práve pre vás. Z ponuky autobazáru AAA Auto sme tentoraz vybrali Latitude s najslabším vznetovým motorom a strednou výbavou Privilege.

Sledujte AutoMag na Facebooku Ďalšia kapitola
Test jazdenky: Audi Q7 slúži dobre, ale len veľkorysému majiteľovi

Test jazdenky: Audi Q7

Veľké prémiové SUV, aj keď je ojazdené, si môže dovoliť len naozaj veľkorysý záujemca s takmer bezodným rozpočtom.

dnes | Dalibor Žák
Peugeot 2008 v dlhodobom teste: Čo všetko zvládne multimediálny systém?

Peugeot 2008 v dlhodobom teste: Čo všetko zvládne multimediálny systém?

Dlhodobo testovaný model Peugeot 2008 zvládne čiastočné ovládanie hlasom a pripojenie na internet. Pripravené aplikácie spoločnosti Peugeot na Slovensku nefungujú. Váš telefón má vždy prednosť, takže hovor vám zakryje parkovaciu kameru aj navigáciu. Ovládanie s minimom tlačidiel je veľmi šikovné. Všetky bežné funkcie obslúžite z volantu.

18. 9. 2017 | Dalibor Žák
Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Prekvapivo dobrá

Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Prekvapivo dobrá

Optima GT pre Kiu v Európe je stále vlajkovou loďou. Štýlový model Stinger čaká za rohom. A to je ďalšia pieseň.

11. 9. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY