vytisknout velikost písma Test jazdenky Renault Latitude (2011): luxus na kórejský spôsob

Päťmetrový sedan Latitude sa mal v Renaulte stať náplasťou na sklamanie z eskapády s modelom Vel Satis. Ale ani on u európskych zákazníkov neuspel...
Test jazdenky Renault Latitude (2011): luxus na kórejský spôsob
Zoznam kapitol
  1. Renault Latitude v kocke
  2. Kde sa vzal?, Veľký kozmopolita, Testované vozidlo
  3. Elegancia alebo bezradnosť?, Usadnutý interiér
  4. Za volantom, Na ceste
  5. Záver, Technické údaje, Namerané hodnoty
  6. Fotogaléria

Iba dva roky sa na špici ponuky automobilky Renault u nás držal sedan vyššej strednej triedy s menom Latitude. Po technickej stránke ide o kokteil viac menej osvedčených európskych a ázijských riešení, motory ponúkané u nás boli však výhradne z dielní automobilky Renault. V čase premiéry sa Latitude predával v rozmedzí 18 až 33 tisíc, čo boli s ohľadom na rozmery vozidla a rozsah štandardnej výbavy veľmi zaujímavé peniaze.

Na trhu s ojazdenými autami dnes vozidlá radu Latitude spočítate na prstoch oboch rúk, napriek tomu ide o zaujímavú alternatívu, pretože ceny perspektívnych áut sa pohybujú okolo 10 tisíc eur. A to nie je pri dva tri roky starom vozidle veľa. Pokiaľ teda hľadáte veľký, relatívne mladý a dobre vybavený automobil a Chevrolet Epica sa vám nepáči, môže byť Renault Latitude voľbou práve pre vás. Z ponuky autobazáru AAA Auto sme tentoraz vybrali Latitude s najslabším vznetovým motorom a strednou výbavou Privilege.

Sledujte AutoMag na Facebooku Ďalšia kapitola
BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

Dnešný test jasne ukazuje, že akonáhle sa do hybridov naplno oprú európske značky so svojím vedomostným, technickým a finančným zázemím, môže sa náskok skupiny Toyota rýchlo rozplynúť.

včera | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Meranie výkonu na brzde

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 na brzde nesklamal. Nameraný výkon zodpovedá oficiálne udávanému maximu. Vrchol krútiaceho momentu je takmer presne o 50 Nm vyšší.

23. 5. 2017 | Dalibor Žák
Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Za 23-tisíc eur dostanete plne vybavený automobil s prvkami typu adaptívneho tempomatu a bezkľúčového prístupu, so systémom sledovania mŕtveho uhla, s inteligentným parkovacím asistentom alebo vyhrievaním volantu.

18. 5. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY