vytisknout velikost písma Test jazdenky Renault Latitude (2011): luxus na kórejský spôsob

Päťmetrový sedan Latitude sa mal v Renaulte stať náplasťou na sklamanie z eskapády s modelom Vel Satis. Ale ani on u európskych zákazníkov neuspel...
Test jazdenky Renault Latitude (2011): luxus na kórejský spôsob
Zoznam kapitol
  1. Renault Latitude v kocke
  2. Kde sa vzal?, Veľký kozmopolita, Testované vozidlo
  3. Elegancia alebo bezradnosť?, Usadnutý interiér
  4. Za volantom, Na ceste
  5. Záver, Technické údaje, Namerané hodnoty
  6. Fotogaléria

Iba dva roky sa na špici ponuky automobilky Renault u nás držal sedan vyššej strednej triedy s menom Latitude. Po technickej stránke ide o kokteil viac menej osvedčených európskych a ázijských riešení, motory ponúkané u nás boli však výhradne z dielní automobilky Renault. V čase premiéry sa Latitude predával v rozmedzí 18 až 33 tisíc, čo boli s ohľadom na rozmery vozidla a rozsah štandardnej výbavy veľmi zaujímavé peniaze.

Na trhu s ojazdenými autami dnes vozidlá radu Latitude spočítate na prstoch oboch rúk, napriek tomu ide o zaujímavú alternatívu, pretože ceny perspektívnych áut sa pohybujú okolo 10 tisíc eur. A to nie je pri dva tri roky starom vozidle veľa. Pokiaľ teda hľadáte veľký, relatívne mladý a dobre vybavený automobil a Chevrolet Epica sa vám nepáči, môže byť Renault Latitude voľbou práve pre vás. Z ponuky autobazáru AAA Auto sme tentoraz vybrali Latitude s najslabším vznetovým motorom a strednou výbavou Privilege.

Sledujte AutoMag na Facebooku Ďalšia kapitola
Test Range Rover Velar D300: Takto má vyzerať SUV

Test Range Rover Velar D300: Takto má vyzerať SUV

Range Rover Velar je aj napriek svojej istej nedokonalosti krásne auto. Takto by malo vyzerať a hlavne jazdiť každé SUV. Britská novinka stelesňuje mix pre vodiča zaujímavých jazdných vlastností, vysokej miery komfortu a zaujímavej dynamiky.

19. 12. 2017 | Dalibor Žák
Čo urobí viac oktánov s výkonom trojvalca 1.0 TSI? Toto

Čo urobí viac oktánov s výkonom trojvalca 1.0 TSI? Toto

S našou dlhodobo testovanou Fabiou sme sa zastavili na brzde. Namerané hodnoty rozhodne nepriniesli sklamanie. Zároveň sme vyskúšali, čo s parametrami motora urobí drahší benzín. Výrazný rozdiel nečakajte.

18. 12. 2017 | Dalibor Žák
Ako je na tom šesťvalcová Kia Stinger s výkonom? O nedostatok koní sa nebojte

Ako je na tom šesťvalcová Kia Stinger s výkonom? O nedostatok koní sa nebojte

Kia Stinger je jednou z najzaujímavejších noviniek tohto roku. V rámci redakčného testu vrcholnej verzie GT sme zmerali aj reálny výkon dvakrát preplňovaného zážihového motora. Šesťvalcový Stinger sa zaradil k tým autám, ktoré na brzde vykázali vyššie ako udávané maximum.

6. 12. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY